Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari.


Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. 


Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.


INDICATOR


Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Alte articole recomandate:

  Dincolo de a aduce mai aproape experiențe culinare din Coreea, Mexic, Israel sau Ghana, piețele culinare care au cucerit metropole precum Berlinul sau Londra nu uită să țină cont de particularitățile mediului din care au răsărit. Exotismul acestor piețe culinare așezate de te miri unde a îmbrățișat însă și destinații mai sofisticate, transformându-se în loc de întâlnire pentru vaste comunitați culturale și în oaze de energie pentru călătorii [...]
Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Rezultatele GfK TEMAX pentru România,T2 2017: Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în T2 cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai importante evoluții au fost înregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici și foto, toate având creșteri de două cifre. Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în ac [...]
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
Omul de afaceri Dioszegi Laszlo din Sfântu Gheorghe, proprietar al unei brutării din oraș, a început să vândă pâine tradițională secuiască din cartofi și în Marea Britanie, unde și-a dechis recent o brutărie, el spunând că englezii apreciază foarte mult acest produs, scrie ZF.    Dioszegi Laszlo a declarat că a deschis recent, alături de un prieten, o brutărie în orașul Luton, aflat la aproape 35 de kilometri de Londra. Dioszegi a spus că [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Affligem, berea belgiana de abatie a carei istorie incepe in secolul al XI-lea, este acum disponibila in România fiind importata de Heineken Romania. Affligem este disponibila in doua variante care acopera o varietate de preferinte si ocazii de consum: Affligem Blonda si Affligem Double.  Produsul este imbuteliat in sticle de 0,3 litri si va fi disponibil in locatii premium din toata tara, din retail si horeca. O trasatura distincta berii Affligem este dubla fermentatie, in fiecare [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN