Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată, portofoliul actual de produse cuprinzând brandurile Rom, Măgura, Kandia, Primola, Laura, Sugus și Silvana.


Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este concentrată pe piața din România, dar și pe unele piețe externe unde sunt comunități importante de români.


Kandia Dulce a terminat anul 2015 (ultimele date disponibile), cu o cifră de afaceri de aproape 170 milioane de lei (38 mil. euro), în scădere cu circa 8% față de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe mfinante.ro.


Pe de altă parte, în aceeași perioadă pierderile nete ale companiei s-au redus la jumătate și au ajuns la 2,1 milioane de lei.

Alte articole recomandate:

La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Joi, 17 aprilie 2014, de la ora 11:00, va avea locCONFERINȚA DE LANSARE A CAMPANIEI DE REDUCERE A TVA LA CARNE ȘI PREPARATELE DIN CARNE la sediul Federației Naționale PRO AGRO (Bd. Carol I, nr. 6, et. 2, sector 3, București – lângă clădirea MADR). În aceeași zi va fi lansată și platforma on-line www.taietva.ro. Prin intermediul acesteia românii se pot implica direct în susținerea campaniei și pot urmări [...]
O bună parte din vinurile vechi, de colecție, care ar putea fi valorificate și în străinătate se află chiar în vinotecile producătorilor. Puține dintre ele sunt scoase la vânzare la liber. Majoritatea sunt păstrate sau, mai rar, scoase la mezat. Prețurile de la licitații sunt însă, de multe ori dezamăgitoare și vânzările se fac chiar și la prețurile de pornire, în lipsă de ofertanți. Așa că vinurile de [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
Magazinul Quick Deli va lansa un card de fidelitate virtual, pentru utilizatorii de smartphone, în parteneriat cu platforma VirtualCards, aplicație disponibilă în AppStore și Play Store. În plus, Quick Deli, care împlinește anul acesta 20 de ani de la deschiderea magazinului, ar putea intra și pe comerțul online. Magazinul a fost deschis, în 1994, în centrul Capitalei, pe Strada Tunari la intersecția cu Strada Mihai Eminescu, la adresa la care se află [...]
Cele doua game au acum un nou nume, Floarea Soarelui pentru gama Halewood Special Reserve si Floare de Luna pentru gama Halewood Private Reserve, o noua imagine, eleganta si moderna  si, nu in ultimul rand, noi sortimente.„Sa dai unui vin numele de Floarea Soarelui  poate parea,  la prima vedere,  un lucru nefiresc, dar a fost o alegere naturala avand in vedere ca in mod informal pentru consumator, vinul era deja cunoscut ca F [...]
Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piaț [...]
Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a scazut cu 0,6% in primele 11 luni ale lui 2013, an comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a scazut cu 0,5% in aceeasi perioada, informeaza Magazin Progresiv. Vanzarile de alimente bauturi si tutun au scazut in luna noiembrie cu 1,7% fata de noiembrie 2012 in functie de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN