Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată, portofoliul actual de produse cuprinzând brandurile Rom, Măgura, Kandia, Primola, Laura, Sugus și Silvana.


Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este concentrată pe piața din România, dar și pe unele piețe externe unde sunt comunități importante de români.


Kandia Dulce a terminat anul 2015 (ultimele date disponibile), cu o cifră de afaceri de aproape 170 milioane de lei (38 mil. euro), în scădere cu circa 8% față de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe mfinante.ro.


Pe de altă parte, în aceeași perioadă pierderile nete ale companiei s-au redus la jumătate și au ajuns la 2,1 milioane de lei.

Alte articole recomandate:

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna iulie a acestui an 1.600 de aparitii in online, cu 26% mai putin decat in luna iunie, si un viewership de peste 18 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut in presa online cu 9%, pe bloguri & forumuri cu 6%, dar a scazut cu 35% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Olympus Romania, cu 911 like-uri, 391 share-uri si 1.082 comentarii, după cum informeaza Iqads. Topul [...]
Mai multe persoane alcoolice din Amsterdam sunt recompensate cu bere după ce muncesc aproximativ șase ore pe zi pentru salubrizarea orașului, informează BBC. Inițiativa aparține companiei private Rainbow, iar proiectul de față este finanțat parțial cu bani de la guvernul olandez.   Organizatorii afirmă că din punctul lor de vedere și celelalte țări ar trebui să abandoneze corectitudinea politica de modă veche și să adopte aceleași măsuri.   Rene, un bărbat în vârstă de 52 [...]
România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
  Cinci mențiunile de sănătate referitoare la glucoză aprobate de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) în 2012 au fost interzise oficial de către Comisia Europeană ca urmare a preocupărilor despre ce ar putea interpreta consumatorii în legătură cu consumul de zahăr, informează Food Navigator. Afirmațiile, toate depuse de către Dextro Energy, au fost refuzate în mod oficial de către Comisie recent, cu decizia prezentată î [...]
Lanțul american de fast-food Burger King, care are peste 13.500 de restaurante la nivel mondial și afaceri ce au depășit 1 mld. dolari anul trecut, va trimite în această toamnă o delegație la București pentru a reanaliza piața locală în vederea unei reintrări. Pentru gigantul din industria fast-food care se bate cu McDonald’s, KFC și Subway aceasta ar fi a doua încercare pe piața locală după ce în urmă cu doi ani compania Atlantic Restaurant System, operatorul [...]
Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV. Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe car [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN