Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată, portofoliul actual de produse cuprinzând brandurile Rom, Măgura, Kandia, Primola, Laura, Sugus și Silvana.


Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este concentrată pe piața din România, dar și pe unele piețe externe unde sunt comunități importante de români.


Kandia Dulce a terminat anul 2015 (ultimele date disponibile), cu o cifră de afaceri de aproape 170 milioane de lei (38 mil. euro), în scădere cu circa 8% față de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe mfinante.ro.


Pe de altă parte, în aceeași perioadă pierderile nete ale companiei s-au redus la jumătate și au ajuns la 2,1 milioane de lei.

Alte articole recomandate:

 Primele căpșuni românești, roșii și extrem de aromate, s-au copt deja în nordul țării, așa că au ajuns în piețe mai devreme cu trei săptămâni. Prețul lor este însă pe măsură. Cei nerăbdători să guste din fructele zemoase trebuie să plătească pentru un kilogram, 20 de lei. Emilian Palincaș, din Halmeu, Satu Mare, speră că va da lovitura anul acesta. A plantat căpșuni și în solarii, și în câmp, iar acum este deja la piață. "Ieri s-au cules 60 [...]
Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 15,5 mil. euro, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Până la finalul acestui an, compania așteaptă afaceri totale de 21 de milioane de euro, mai mult cu 17% față de anul trecut, notează Ziarul financiar.   „Evoluția pozitivă a afacerilor în primele nouă luni din [...]
O bună parte din vinurile vechi, de colecție, care ar putea fi valorificate și în străinătate se află chiar în vinotecile producătorilor. Puține dintre ele sunt scoase la vânzare la liber. Majoritatea sunt păstrate sau, mai rar, scoase la mezat. Prețurile de la licitații sunt însă, de multe ori dezamăgitoare și vânzările se fac chiar și la prețurile de pornire, în lipsă de ofertanți. Așa că vinurile de [...]
Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
INAQ Consulting va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, a V-a ediție fiind programată să se desfășoare în perioada 12-13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Cu o prezenta de peste 16 ani in piata serviciilor de consultanta, INAQ Consulting– IFS Trainingcenter in Romania si-a dezvoltat si consolidat pozitia in piata punand la dispozitia clientilor sai o paleta larga de servicii. Domeniul principal de activitate il [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Pe 1 iulie se va împlini un deceniu de la lansarea leului greu, respectiv de la tăierea a patru zerouri din coada monedei naționale, ceea ce a marcat intrarea leului într-o „valoare demnă de statutul de monedă europeană“, după cum a spus atunci guvernatorul BNR Mugur Isărescu. Alături de intrarea în NATO (2004) și în Uniunea Europeană (2007) denominarea monedei naționale re­pre­zintă cel mai important eveniment economic, social și politic care a [...]
Fondată în 2002, unitatea de procesare a laptelui care apartine grupului Cris-Tim a beneficiat anul trecut de o investitie de de  675.000 de euro, materializata in dezvoltarea fermei de vaci de lapte, Eco-Ferm. Legat de activitatea din domeniul procesarii laptelui, domnul Radu Timiș, Presedinte al Cris-Tim, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte ca ”produsele lactate cu marca Mândruța” vor fi din ce în ce mai prezente pe raftu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN