Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată, portofoliul actual de produse cuprinzând brandurile Rom, Măgura, Kandia, Primola, Laura, Sugus și Silvana.


Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este concentrată pe piața din România, dar și pe unele piețe externe unde sunt comunități importante de români.


Kandia Dulce a terminat anul 2015 (ultimele date disponibile), cu o cifră de afaceri de aproape 170 milioane de lei (38 mil. euro), în scădere cu circa 8% față de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe mfinante.ro.


Pe de altă parte, în aceeași perioadă pierderile nete ale companiei s-au redus la jumătate și au ajuns la 2,1 milioane de lei.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]
Potrivit concluziilor studiului GfK „Climatul de consum Europa pentru al doilea trimestru al lui 2014” dat publicității joi, 28 august 2014, la Nuremberg, în România creșterea economică nu se simte. Și asta chiar dacă economia autohtonă înregistrează de circa 18 luni o majorare semnificativă. În ciuda situației date, saltul economic nu a avut deocamdată impact asupra consumatorilor. Conform datelor din studiul întreprins de cei de la [...]
Coca-Cola HBC AG, cel mai mare îmbuteliator al Coca-Cola Company din Europa, prezent și România prin compania Coca-Cola HBC România, și-a anunțat intenția de a se retrage de la Bursa de la New York (NYSE) pentru că Bursa de la Londra, unde s-a listat în aprilie 2013, a devenit principala piață de tranzacționare pentru acțiunile companiei. După listarea companiei pe Bursa de Valori de la Londra, Marea Britanie a devenit principala piață de tranzacționare [...]
  Un supermarket Profi deschis la parterul Hotelului Deva a fost inchis la trei ore de la inaugurare, din cauza ca nu avea autorizatii de functionare si de construire, iar clientii care se aflau in magazin au fost rugati sa paraseasca incinta. "Este vorba de autorizatia de functionare. A fost o neintelegere la nivel de middle management, care se ocupa de aceste autorizari. Ei stiau ca avem hartiile in regula pentru a da drumul la magazin, dar nu le-au vazut inainte. Este o intamplar [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria bere sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.  INDICATORII Online visibility se refera la vizibilitatea online [...]
Oamenii sacrifică în prezent, aproximativ 1600 mamifere și păsări în fiecare secundă, plus milioane de pești, crustacee și moluște. În acest timp, culturile agricole necesare hranei populației acoperă doar 4% din suprafața utilizabilă a pământului, adică a terenului care nu este acoperit de gheață sau care nu este decât rocă goală. Populația planetei a ajuns la 7 miliarde de suflete, iar până în 2060, aceasta va [...]
Banca Transilvania, al treilea jucător din sistemul bancar, prognozează o creștere economică pentru anul 2015 de 3,2 %, fiind cea mai optimistă, din acest punct de vedere, al estimărilor privind evoluția economiei românești, în condițiile în care, majoritatea estimărilor analiștilor băncilor locale fiind incluse în intervalul 2%-2,6%. Pe parcursul ultimilor șase ani de la izbucnirea crizei economice, România a înregistrat o creșter [...]
Comisia Europeană oferă producătorilor de alimente din zonele montane , printr-un Regulament, posibilitatea de a menționa pe etichetele produselor lor sintagma "produs montan".   Un nou Regulament adoptat de Comisia Europeană stabilește condițiile de utilizare a mențiunii "produs montan" pe etichetele produselor alimengtare fabricate în Uniunea Europeană. Cu scopul de a evita inducerea în eroare a consumatorilor, Comisia a stabilit reguli precise pe care producătorii [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN