Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ana Pan a înregistrat vânzări în creștere cu 25% anul trecut, la 22 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF, și s-a apropiat astfel de cel mai bun an din istoria companiei, 2008, când afacerile treceau de 24 mil. lei.


Lanțul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, are în plan să deschidă trei magazine noi în acest an, unul pe Splaiul Inde­pendenței în Capitală, un altul într-un centru comercial, iar al treilea într-un oraș din centrul sau vestul țării.


„Într-o lună vom deschide ma­gazinul de pe Splaiul Inde­pen­denței, un spațiu stradal, de 80 de metri pătrați, avem deja con­tractul semnat. Sun­tem în dis­cuții și cu un centru comercial din București pen­tru deschi­de­rea unui magazin. Până la final de an vrem să avem un magazin și în afara Bu­cureștiului, facem un studiu de piață, ne uităm la Cluj-Napoca, Brașov, Timi­șoara“, a spus pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan.


Lanțul operează în pre­zent 20 de magazine, din care șase sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.

Alte articole recomandate:

Producatorul Agricola, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata carnii de pasare din Romania, anunta relansarea unuia dintre cele mai de succes produse ale companiei -Puiul Fericit. Noua formula, promovata ca o inovatie pe piata locala, este validata prin sistemul international de certificare GC-MARK si presupune ca puii trebuie sa fie crescuti minim 56 de zile, ca sunt hraniti cu cereale si ca traiesc in ferme mici, cu densitate redusa, specifica unui astfel de produs.  „La [...]
Francezii devin primul jucător care acoperă toate segmentele din comerțul modern, o piață de 8 mld. euro. Carrefour, grupul francez care deschidea în 2001 piața hipermarketurilor, ajunsă în prezent la 4 mld. euro, face o primă încercare și pe segmentul cash&carry în speranța de a reduce diferența care îl desparte de liderul comerțului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut. Francezii au un nou pariu în speranța de a nu pierd [...]
Schwarzenegger va câștiga suma de 3 milioane de dolari din filmarea unui simplu clip publicitar pentru berea Bud Light, clip ce va fi difuzat cu ocazia finalei campionatului de fotbal american, Super Bowl, conform publicației New York Post. "Arnold a filmat o serie de reclame în Japonia, dar ele nu au nicio legătură cu piața americană. Faptul că l-au convins să promoveze o marcă de bere reprezintă o reușită majoră pentru reprezentanții brandului Bud Light", a declarat o surs [...]
Încă un retailer de prestigiu va participa la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, eveniment care va avea loc în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, putând nominaliza aici compania PROFI România.   Conform unei informări a companiei, lantul de retail PROFI a încheiat [...]
Un grup de cercetători de la Universitatea japoneză Mie au informat că au reușit să obțină un biocombustibil produs din portocale inapte pentru consum și care a dat rezultate bune pentru eficiența și calitățile sale puțin corozive, relatează EFE. Echipa este implicată de peste un an în acest proiect și încearcă să profite de excedentul de portocale care există în localitatea Mihama (prefectura Mie), vestită pentru producția sa de [...]
Producătorul de electrocasnice Arctic din Găești a exportat anul trecut frigidere și congelatoare Beko în valoare de 1,2 mld. lei (270 mil. euro), cu 13,4% mai mult decât în 2014. Produsele made in Romania au ajuns pe circa 60 de piețe din toată lumea, din Franța în Turcia și din Africa de Sud în Germania. Brandul de electrocasnice Beko este unul dintre cele mai cunoscute din lume, însă puțini știu că o parte dintre frigidere sunt realizate în [...]
Agricola Internațional Bacău, una dintre companiile de top din industria de procesare a cărnii de pasăre din România, va participa la Meat & Milk 2015 în cadrul secțiunii EXPO. La standul firmei, participanții la eveniment vor putea degusta cele mai noi produse din carne în mai multe sesiuni de sampling.   În cadrul manifestării care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul [...]
Creșterea cererii la nivel mondial necesită echilibrarea atentă a cererii și ofertei, potrivit Raportului Tetra Pak – Indexul Lactatelor 2014 Consumul global va crește cu 36% până în 2014, înregistrându-se o diferență tot mai mare între piețele de lactate dezvoltate și cele emergente București (1 octombrie 2014) – Tetra Pak®, lider mondial în furnizarea de soluții pentru procesarea și ambalarea produselor alimentare, lansează astăzi cel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN