Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ana Pan a înregistrat vânzări în creștere cu 25% anul trecut, la 22 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF, și s-a apropiat astfel de cel mai bun an din istoria companiei, 2008, când afacerile treceau de 24 mil. lei.


Lanțul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, are în plan să deschidă trei magazine noi în acest an, unul pe Splaiul Inde­pendenței în Capitală, un altul într-un centru comercial, iar al treilea într-un oraș din centrul sau vestul țării.


„Într-o lună vom deschide ma­gazinul de pe Splaiul Inde­pen­denței, un spațiu stradal, de 80 de metri pătrați, avem deja con­tractul semnat. Sun­tem în dis­cuții și cu un centru comercial din București pen­tru deschi­de­rea unui magazin. Până la final de an vrem să avem un magazin și în afara Bu­cureștiului, facem un studiu de piață, ne uităm la Cluj-Napoca, Brașov, Timi­șoara“, a spus pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan.


Lanțul operează în pre­zent 20 de magazine, din care șase sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.

Alte articole recomandate:

Marian Alecu, asociat minoritar în cadrul grupului City Grill, fondat împreună cu Dragoș Petrescu, spune că și-au asumat închiderea celor două clădiri din centrul vechi al Capitalei - City Grill Lipscani și Trattoria Buongiorno de pe Strada Franceză - încă  de dinainte de publicarea legii, iar decizia afectează 100 de angajați ai grupului.    Alecu estimează că au ajuns prin închiderea restaurantelor la pierderi de 700.000 de euro pentru fiecare [...]
Lanțul de restaurante  livrează în zonele Piața Victoriei, Barbu Văcărescu, Pipera și Mall Promenada, care adună împreună circa 120.000 de cor­poratiști. Acestea sunt cele mai im­portante zone de birouri din București, care reunesc com­panii naționale și multi­națioanle. „Livrăm în zona Victoriei de circa trei ani. Acesta a fost primul proiect McDelivery din București. Acest sistem de livrare la domiciliu mai funcționează în zonele Barbu [...]
Alimentele ecologice nu se gasesc decat in cantitati infime pe rafturile marilor retele de magazine din Romania. Mai mult decat atat, in privinta legumelor si fructelor eco, acestea lipsesc cu desavarsire, se arata intr-o analiza de piata efectuata de World Wide FFund for Nature. Niciunul dintre retailerii importanți din România nu comercializează fructe și legume autohtone ecologice, iar pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor se găsește un singur brand de lapte ecologic, [...]
Dupa ce a aparut cartea Confesiunile unui cafegiu, Gheorghe Florescu s-a hotarat sa isi puna in aplicare visul, cu ajutorul celor apropiati. Sa deschida, adica, la 66 de ani, primul magazin de cafea gourmet din Bucuresti, continuand traditia vechilor cafegii armeni, din punctul in care o lasase, fara voia lui, in urma cu 25 de ani. Asa a aparut Delicatese Florescu, o afacere de familie. Despre cei patruzeci de ani in care a preparat cafea, dupa retete armenesti vechi de cinci [...]
Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în București alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea și spații de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenționează să îl multiplice și în alte orașe din țară, precum Cluj și Timișoara. Proiectul, denumit Coffice (combinație între coffee și office), a fost lansat luna trecută [...]
Autoritățile de la Bruxelles sunt „foarte aproape“ de semnarea unui acord de comerț liber cu Japonia, negociatorii încercând să tempereze temerile japonezilor că un astfel de acord s-ar putea lovi de același gen de impas politic care aproape a deraiat pactul comercial dintre UE și Canada, relatează Financial Times. La finalul unui an în care comerțul a făcut obiectul unor atacuri politice intense în SUA și Europa, un acord UE-Japonia ar da avânt unei [...]
Cosm-Fan, producătorul de preparate din carne, a deschis săptămâna aceasta, la Cluj-Napoca, un magazin sub brandul Moldovan. Carmangeria are o suprafață de vânzare de 180 de metri pătrați, este al 28-lea magazin și cel mai mare al rețelei. Spre deosebire de surorile ei, carmangeria va avea ;I un mic restaurant in incinta. Noul magazin este a treia unitate comercială modernizată a Cosm-Fan, toate unitățile fiind localizate în județul Cluj. Spre deosebire de celalte [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN