Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ana Pan a înregistrat vânzări în creștere cu 25% anul trecut, la 22 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF, și s-a apropiat astfel de cel mai bun an din istoria companiei, 2008, când afacerile treceau de 24 mil. lei.


Lanțul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, are în plan să deschidă trei magazine noi în acest an, unul pe Splaiul Inde­pendenței în Capitală, un altul într-un centru comercial, iar al treilea într-un oraș din centrul sau vestul țării.


„Într-o lună vom deschide ma­gazinul de pe Splaiul Inde­pen­denței, un spațiu stradal, de 80 de metri pătrați, avem deja con­tractul semnat. Sun­tem în dis­cuții și cu un centru comercial din București pen­tru deschi­de­rea unui magazin. Până la final de an vrem să avem un magazin și în afara Bu­cureștiului, facem un studiu de piață, ne uităm la Cluj-Napoca, Brașov, Timi­șoara“, a spus pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan.


Lanțul operează în pre­zent 20 de magazine, din care șase sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.

Alte articole recomandate:

Un nou sortiment de brânză cheddar a fost dezvoltat de către cooperativa scoțiană South Caernarfon Creameries în parteneriat cu Llechwedd Slate Caverns. O metodă tradițională a fost adoptată, în care brânza cheddar este depozitată la o adâncime foarte mare sub pământ, de aproape 1000 de metri în cele mai adânci mine destinate acum maturării, informează Dairy Industries. Brânza este transportată din South Caernarfon Creamery de [...]
TransLogistica – cea mai importanta expozitie de transporturi si logistica are loc in perioada14-17 octombrie 2015, la Romexpo Bucuresti. Pentru prima data companii importante, care contribuie la drumul produsului catre rafturile magazinelor, se vor reuni sub acelasi acoperis. La start s-au asezat jucatori importnti din transporturi – rutiere, maritime, aeriene, feroviare, din centre de logistica si expeditii, din industriile producatoare de echipament dedicat intralogisticii s [...]
„Am alocat 100.000 de euro pentru deschiderea acestui magazin, însă bugetul inițial a fost depășit. Este un concept nou pentru piața clujeană, însă nu avem pla­nuri pentru deschiderea altor magazine în Cluj-Napoca sau în afara județului Cluj“, a declarat pentru ZF Transilvania Cornel Cărămizaru, directorul de vânzări al FrieslandCampina România.   Pe piața locală olandezii dețin în prezent com­pa­niile FrieslandCampina [...]
Peste 35 voluntari din cadrul Aon Romania, sucursala locala a grupului Aon, isi petrec aceasta dimineata sustinand comunitatea locala si ajutand oameni cu posibilitati economice reduse in cadrul Global Service Day, eveniment de voluntariat desfasurat la nivel mondial in cadrul Aon. Asumandu-si cu seriozitate responsabilitati atat fata de mediul de business in care opereaza, cat si fata de comunitatea locala careia ii apartine, Aon Romania a initiat un proiect de sprijinire a cantinei sociale [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
Piața Horeca din România este într-o permanentă schimbare, iar preferințele consumatorilor tineri, pe măsură ce aceștia vor avansa în vârstă, vor influența businessurile din acest sector, se arată în studiul ”De la date crude la insighturi preparate”, realizat de compania de cercetare Ipsos România. Calitatea, principalul criteriu Potrivit acestui studiu, principalele criterii care contează atunci când consumatorii aleg [...]
Cu mai mult de 26 de ani de experiență, Dosimaq SL este o afacere concentrată pe fabricarea de utilaje de umplere și ambalare pentru sectorul alimentar, dar și farmaceutic și chimic. Firma oferă o gamă largă de utilaje, de la mașini semi-automate până la procese complet atomizate care acoperă o gamă de producție, de la 600 de unități/oră până la 15.000 unități/oră. Mașină automată de umplere RF-25 8/4 RF-25 8/4 este o mașină [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN