Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Într-un articol publicat de Brandprivat.ro și semnat de domnul Florin Frăsineanu, se analizează atât ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cât și modul de etichetare sau veridicitatea informațiilor transmise spre consumatori de firma argeșeană. Iată un extras din articol:


”Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. Si totusi, intr-un final, dupa luni bune de asteptare, Lactag reactioneaza. Nu prin scuze fata de consumatorii inselati, ci printr-o noua schimbare de ambalaj, petrecuta in taina, pe final de noiembrie. Noul design elimina drapelul tricolor si mentiunea „Produs romanesc”, locul de provenienta fiind spatiul Uniunii Europene. Langa acesta, sigla aceluiasi producator bulgar, semn ca aici nu exista schimbare.


Cosmetizarea efectuata de Lactag elimina minciuna dar pastreaza antireclama. Ce putem citi pe ambalaj? „Laptele Lactag rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural”. Care lapte? Cel din import fireste, pentru ca acesta este laptele Lactag. Cu alte cuvinte, nu laptele romanesc ci laptele provenit din fermele de la sud de Dunare este cel care „rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural”. O antireclama cum rar ne-a fost dat sa vedem. In loc sa isi promoveze propriul produs, cei de la Lactag prefera sa promoveze un lapte pentru care sunt doar simpli distribuitori.” (Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Alte articole recomandate:

”Într-un an economic dificil, reușim, tptuși, să facem performanță”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Tiberiu Clipcea, administrator al firmei Tehnoviluti, prezentă în standurile Indagra Food. Ca noutăți pe care compania domniei sale o propune partenerilor de afaceri, se numără în primul rând echipamentul de porționare Marelec Portio și linia de feliere Marelec M3/6. Caracterizat printr-o mare viteză și [...]
Producătorul de echipamente de ambalare Evergreen a introdus recent noile mașini  tip QL-30 și QL-30ESL, concepute pentru capacități de producție reduse. Proiectat pentru o capacitate de producție redusă, QL-30 poate manipula volume de umplere de 180 ml până la 1 litru și poate umple 3000 de cutii pe oră cu o singură etapă de jos în sus. Sistemele de control PLC Allen Bradley și tehnologia servo oferă performanțe continue ambalajelor [...]
Cramele Recas, din judetul Timis, vor beneficia de cea mai moderna linie de imbuteliere din Europa, prin care isi vor dubla capacitatea, de la 4.000 de butelii pe ora la 8.000 pe ora. Astfel, Cremele Recas vor putea sa imbutelieze circa 19 milioane de litri de vin anual, anunta directorul companiei, Gheorghe Iova, potrivit Agerpres.   „Linia de imbuteliere a fost deja contractata in Italia, va avea o capacitate de circa 8.000 de butelii pe ora, de o modernitate extraordinara. De [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentr [...]
La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
Senatul și Adunarea deputaților din statul american California au adoptat o propunere de lege care vizează interzicerea folosirii pungilor din plastic în magazine începând de la 1 iulie 2015. Dacă guvernatorul democrat al acestui stat american, Jerry Brown, va promulga legea, votată la sfârșitul săptămânii trecute de ambele camere, California va deveni primul stat american care va interzice pungile din plastic în magazine. Pungile din plastic vor dispărea [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN