Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Într-un articol publicat de Brandprivat.ro și semnat de domnul Florin Frăsineanu, se analizează atât ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cât și modul de etichetare sau veridicitatea informațiilor transmise spre consumatori de firma argeșeană. Iată un extras din articol:


”Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. Si totusi, intr-un final, dupa luni bune de asteptare, Lactag reactioneaza. Nu prin scuze fata de consumatorii inselati, ci printr-o noua schimbare de ambalaj, petrecuta in taina, pe final de noiembrie. Noul design elimina drapelul tricolor si mentiunea „Produs romanesc”, locul de provenienta fiind spatiul Uniunii Europene. Langa acesta, sigla aceluiasi producator bulgar, semn ca aici nu exista schimbare.


Cosmetizarea efectuata de Lactag elimina minciuna dar pastreaza antireclama. Ce putem citi pe ambalaj? „Laptele Lactag rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural”. Care lapte? Cel din import fireste, pentru ca acesta este laptele Lactag. Cu alte cuvinte, nu laptele romanesc ci laptele provenit din fermele de la sud de Dunare este cel care „rescrie povestea gustului bun, proaspat si natural”. O antireclama cum rar ne-a fost dat sa vedem. In loc sa isi promoveze propriul produs, cei de la Lactag prefera sa promoveze un lapte pentru care sunt doar simpli distribuitori.” (Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Alte articole recomandate:

Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
De precizia în funcționare a unei linii de ambalare a lactatelor buvabile depinde în bună măsură finalizarea procesului tehnologic de procesare. Viteza, acuratețea operațiunii de umplere, controlul și etanșeizarea recipientelor sunt esențiale pentru furnizarea unui produs sigur din punct de vedere alimentar. În aceasă ediție vă prezentăm câteva dintre ultimele propuneri ale companiei Serac. Având o viteză de umplere de până [...]
”Am avut un an deosebit, dacă ne gândim la volumul afacerilor”, a declarat pentru revista infoALIMENT domnul Svetlomir Georgiev, Administrator al companiei Intrama, prezentă cu un impozant stand la actuala ediție a târgului Indagra. ”Dacă vorbim despre volumul total, pot spune chiar că ne-am dublat cifra de afaceri. Pentru operațiunile din România, însă, am înregistrat o creștere de 40 %, pe primele nouă luni ale anului [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate. Peste 10.000 de produs [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN