Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pizza Flower a fost creatăîn ianuarie 2016 și reprezintă un concept unic în Europa. Pizzeria este situatăîn sectorul 3, fiind singurul local de pe continentul european care preparăși oferă clienților pizza în formă de floare.


Pentru a respecta conceptul, toate rețetele de pizza preparate au denumiri de flori: floarea reginei (fără carne), prințesa nopții (prosciuto crudo și rucola), floare  de nu-mă-uita (cu piept de pui), trifoi cu patru foi, flower power, moțul curcanului, floare de cactus (mediu picantă), limba soacrei (picantă), floare carnivoră (cu 4 tipuri de carne), floarea pasiunii (doar brânzeturi) etc.; feliile de pizza se numesc petale, pizzeria este alintată grădinizza de pizza-flori iar pizzerul este numit Grădinar-Șef.


“Conceptul Pizza Flower s-a nascut din dorinta de a oferi clienților, la livrare, o calitate a pizzei care se serveste de obicei la masă, în pizzerie sau trattoria. Ingredientele proaspete, condimentele, ierburile și uleiurile naturale se combină spectaculos meșteșugind o pizza atât frumoasă, cât și gustoasă. O primă diferentiere majoră o reprezintă forma produsului.


Am reinventat forma pizzei, trecând de la clasica formă rotundă la inovativa formă de floare. A venit la pachet cu atributele unei flori: prospetime, arome noi, frumusețe, design și simetrie. Încă de la prima degustare produsul a plăcut, astfel căîn primele 5 luni de la deschidere pizza-florile noastre au ajuns la 1000 de clienți. În prezent, numărul clienților s-a dublat, lucru care ne bucură, căci unul dintre obiectivele noastre este de a crea o comunitate de oameni îndrăgostiți de pizza în formă de floare. ", a declarat Traian Titirișcă, managing director Pizza Flower. 


Despre Pizza Flower 


Deschisă pe 15 ianuarie 2016, Pizza Flower propune un produs diferit ca formăși gust. Alintată“Gradinizza de flori”, Pizza Flower isi desfasoară activitatea în București, Sectorul 3, Calea Dudești nr. 129.


Planurile de viitor ale companiei includ crearea unei rețele Pizza Flower prin deschiderea altor doua pizzerii în București, în sectorul 1 și sectorul 2.


În 2016, Pizza Flower s-a implicat în comunitate, sprijinind mai multe proiecte sociale: Centrul de Plasament Pinochio, grădinița socială“Licurici”, complexul ”Pistruiatul”, campania „Brâncuși e al meu” etc.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a [...]
ETI European Food Industries, filiala locală a producătorului turc de dulciuri cu același nume, a pri­mit o infuzie de capital de 2 mi­lioane de euro, conform datelor din Monitorul Oficial.   Grupul din Turcia are în derulare o investiție de circa 40 de milioane de euro într-o fabrică în Craiova, în care va angaja peste 300 de oameni. Până la finalul anului trecut compania realizase deja 57% din proiect și investise 22 de milioane de euro. D [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
(Agerpres) Producția de vin din 2013 a ajuns la circa 4 milioane de hectolitri, cu cel puțin 20% mai mare decât in 2012, potrivit datelor anunțate luni de Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV). "Din datele furnizate de producătorii de vin, s-a realizat național o producție cu cel puțin 20% mai mare față de anul precedent, respectiv peste 4 milioane de hectolitri de vin. Spre deosebire de anii precedenți, nu s-au înregistrat importante manifestări extreme ale vremii, iarn [...]
În ultimii ani, termenul de „probiotice”  e din ce în ce mai folosit, atît în mass-media, cît și pe internet, în publicațiile de specialitate sau pe forumurile despre un lifestyle sănătos. Însă în ciuda intensei mediatizări de care aceste produse s-au bucurat în ultima perioadă, puțini dintre consumatori cunosc, de fapt, la ce se referă termenul și ce rol au aceste produse lactate în organismul nostru. Astfel, [...]
Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.  Dintre cele 9 unitati comerciale deschise [...]
(Comunicat) Potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de alimente de pe piata locala, specializat in produse dietetice si terapeutice si implicat in numeroase campanii de educare a publicului roman, consumerismul exagerat, diversitatea si numarul prea mare de preparate din meniu, alimentele bogate in grasimi, zahar sau carbohidrati, consumul de bauturi alcoolice sau incalcarea regulilor de combinare a alimentelor si schimbarea brusca a dietei se regasesc printre [...]
Gabriel și Florin Pleșca, doi frați din Oradea de 40 de ani, respectiv 42 de ani, au dezvoltat fabrica de gheață alimentară Icelandia în hiper­marketuri și în segmentul HoReCa, dar gheata se preteaza si utilizarii in depozitelor de alimente. Ideea afacerii a venit în urmă cu 13 ani când Gabriel Pleșca și so­ția lui au observat că pe barul dintr-o pizzerie frapiera era în per­manență goală, noteaza Ziarul financiar. „La câteva luni [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN