Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani.


Dezvoltarea comerțului modern, atât în urban, cât și în rural, duce însă la dispariția de jucători din comerțul tradițional.


Profi va fi pentru al treilea an consecutiv campionul expansiunii din România, fiind responsabil pentru circa două treimi din magazinele planificate în 2017 pentru deschi­de­re. Pe poziția secundă în topul celor mai agre­sivi retaileri în ceea ce privește expan­siunea se află Mega Image, cu 50-60 de unități noi.


„Pentru acest an targetăm alte 200 de magazine noi. Avem un buget de in­ves­tiții de circa 50 mil. eu­ro, bani orien­tați cu pre­că­dere către ex­tin­derea re­țelei și dezvoltarea logistică“, spunea recent Daniel Cîrstea, românul care conduce rețeaua.


Cele mai multe magazine deschise în 2017 vor fi pe format mic, respectiv supermarketuri și magazine de proximitate, astfel că sumele investite per unitate vor fi de câteva sute de mii de euro pentru un magazin mic și de 1-2 mil. euro pentru un magazin de discount cu tot cu teren.

Alte articole recomandate:

Potrivit doamnei Luchi Georgescu, proprietara Vincon România, procentul de scădere a afacerilor companiei se va situa sub tendința de comprimare a pieței vinului, care, potrivit estimărilor, se va reduce cu aproximativ 18% comparativ cu anul trecut. Vincon estimează că cifra de afaceri cu care va încheia anul 2013 va scădea ușor, cu până la 10%, comparativ cu cea raportată în 2012, care s-a situat la circa 30 de milioane de euro.În 2013, vânzările Vincon [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
(Mediafax) Vânzările de ciocolată și bomboane de la nivel mondial ar putea ajunge la un nivel record în acest an datorită creșterii „atracției” pentru dulciuri a consumatorilor de clasă medie din țări precum India, China și Brazilia, scrie Financial Times. Estimările arată că vânzările de dulciuri ar putea ajunge anul acesta la 198 miliarde de dolari, cu 5,4% mai mult comparativ cu anul anterior, potrivit ultimelor date alte companiei de cercetare de piață [...]
Pentru Graffity PR, campania “Da Lapte” a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: “In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un „tigru european” in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN