Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani.


Dezvoltarea comerțului modern, atât în urban, cât și în rural, duce însă la dispariția de jucători din comerțul tradițional.


Profi va fi pentru al treilea an consecutiv campionul expansiunii din România, fiind responsabil pentru circa două treimi din magazinele planificate în 2017 pentru deschi­de­re. Pe poziția secundă în topul celor mai agre­sivi retaileri în ceea ce privește expan­siunea se află Mega Image, cu 50-60 de unități noi.


„Pentru acest an targetăm alte 200 de magazine noi. Avem un buget de in­ves­tiții de circa 50 mil. eu­ro, bani orien­tați cu pre­că­dere către ex­tin­derea re­țelei și dezvoltarea logistică“, spunea recent Daniel Cîrstea, românul care conduce rețeaua.


Cele mai multe magazine deschise în 2017 vor fi pe format mic, respectiv supermarketuri și magazine de proximitate, astfel că sumele investite per unitate vor fi de câteva sute de mii de euro pentru un magazin mic și de 1-2 mil. euro pentru un magazin de discount cu tot cu teren.

Alte articole recomandate:

In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a [...]
  Florin Botezatu, 26 de ani, un tânăr din Sibiu, care a fost mai mulți ani agent de vânzări în industria alimentară, a reușit în 2012 să pună bazele primului său magazin cu produse tradiționale în care a investit aproximativ 7.000 de euro. Astăzi, firma Eco-Prod Tradi­țio­nal SRL-D (societate cu răspundere limitată-debutant) are două magazine în Sibiu unde comercializează produse tradiționale din carne, brânzeturi, miere, sucuri [...]
Consumul de carne si produse din carne a scazut cu aproximativ 25% in ultimii cinci ani, din cauza diminuarii puterii de cumparare, si se afla pe un trend descendent si in prima parte a anului in curs,  a declarat Ovidiu Dusleag, vicepresedintele Asociatiei Romane a Carnii (ARC). “Piata de mezeluri a scazut cu 20-25% in ultimii cinci ani. Estimarile initiale pentru acest an prognozau o crestere zero, dar cei mai recenti indicatori arata o scadere de 1-2%”, a mai spus Dusleag. [...]
Industria alimentară este cel mai mare sector al industriei prelucrătoare din Europa, cu 289.000 de companii, generând venituri anuale mai mari de 1 milion de euro și angajarea a 4,2 milioane de persoane.   Potrivit unui raport al sectorului FoodDrinkEurope (FDE), vânzările de alimente cu valoare adăugată sunt pe un curs de creștere,  cu 3,4%. Sectorul speră să crească vânzările cu valoare adăugată cu 2,5-3,5% pe an între 2018 și [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi