Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În ianuarie 2017, restaurantul El Pato a inițiat campania de prezentare a pieței de vinuri „Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a oferi iubitorilor de vinuri posibilitatea de a cunoaște vinuri de calitate recomandate de reprezentanți ai companiilor producătoare. Campania se derulează timp de 6 luni, în perioada ianuarie - iunie 2017, cu sprijinul partenerilor media și a producătorilor de vin. Pe durata campaniei vor fi prezentați producători mai puțin cunoscuți publicului larg, vor fi organizate degustări de vinuri și evenimente pentru presă.


Campania a debutat cu evenimentul de prezentare a vinurilor Cramei Cepari, în cadrul căruia au fost oferite spre degustare 3 vinuri din colecția privată Ilarie Prioteasa: Cabernet Sauvignon, Crâmpoșie și Rosé. La eveniment au participat clienți ai restaurantului El Pato, jurnaliști și iubitori ai vinurilor de calitate.


Campania va continua cu o nouă degustare în cadrul căreia va fi lansată oficial campania ”Veni, Vidi, Vinum”, în prezența mass-mediei, a reprezentanților companiilor producătoare și a publicului larg.


”Am început campania ”Veni, Vidi, Vinum” cu scopul de a prezenta publicului larg vinuri bune create de companii producătoare mai mici și, din aceste motive, mai puțin vizibile. Pornind de la numele campaniei care este o asociere cu celebra zicală atribuită lui Julius Cezar (”Veni, Vidi, Vici” = ”Am venit, Am văzut, Am învins”) și până la Motto-ul campaniei ”Un vin bun după serviciu...”, prin toate acțiunile încercăm să venim în sprijinul producătorilor de vinuri mai puțin cunoscuți și să-i prezentăm atât clienților noștri, cât și publicului larg”, a declarat Florian Barac, manager și acționar El Pato.


Despre El Pato


Restaurantul El Pato a fost creat in 2008 sub numele Chez Marie Icoanei dezvoltându-și, timp de 8 ani, o clientelă iubitoare de mâncare de calitate și vinuri bune.


În 2016, pentru a răspunde tendințelor pieței, restaurantul a trecut printr-un proces de rebranding în cadrul căruia și-a schimbat numele și înfățisarea dar și-a păstrat personalul și calitatea servciilor. Meniul restaurantului este internațional, fiind îmbogățit cu produse românești și preparate pe bază de carne de rață.


În prezent, El Pato este unul dintre puținele restaurante de sine-stătătoare din Capitală, în care se poate lua micul dejun și singurul local din București cu o pagină de meniu plină cu mâncăruri din carne de rață.


Contact: Restaurant El Pato pr@elpato.ro

Alte articole recomandate:

Grupul Maspex Wadowice a semnat un contract initial cu IK Investment Partners pentru achizitionarea anumitor active ale firmei Agros Nova constand in doua unitati de productie in orasele Lowicz si Wasosz, precum si a brandurilor: Lowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Conditia intrarii in vigoare a acestui contract o reprezinta obtinerea aprobarii Oficiului pentru Protectia Concurentei si Consumatorului. Aceasta este cea de-a 17-a achizitie a Grupului Maspex Wadowice, din [...]
    Proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov s-a îmbogățit, de vineri, cu încă 28 de femei fără loc de muncă din comuna Crețești, județul Ilfov, care au devenit, oficial, lucrătoare specializate în conservele din fructe și legume, informeaza Agerpres.   Cele 28 de absolvente au înțeles oportunitatea profesională oferită de proiect și își doresc să deschidă afaceri de familie în domeniul alimentar. Cursul absolvit vineri a fost [...]
La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Consumul dă semne de oboseală după ce în luna august cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a crescut cu 3,7% comparativ cu perioada similară din 2013, un avans de două ori mai mic decât în iulie și de aproape trei ori mai mic comparativ cu iunie. Cifra de afaceri în consumul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a început să crească în septembrie anul trecut și timp de un an a avansat fără sincope, potrivit datelor de la [...]
Mai multe asociații au depus plângere joi în Franța împotriva grupului de mare distribuție Auchan pentru practici comerciale înșelătoare, la un an de la catastrofa de la Rana Plaza, în Bangladesh, relatează AFP. Această plângere adresată Parchetului din Lille (nord) de către asociațiile Sherpa, Peuples Solidaires Ethique se fondează pe angajamentele etice ale Auchan privind respectarea dreptului muncii. “Plângerea a plecat ieri (miercuri) seara [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
  Furnizorul portughez de microalge, Allma a lansat bucăți de chlorella pe bază de cereale, deoarece intenționează să ducă acest ingredient dincolo de aripa suplimentelor alimentare, informează Food Navigator. Firma produce cereale din orez și amestecuri Chlorella vulgaris în mai multe dimensiuni și arome, cum ar fi morcovi, rozmarin si lămâie. Sofia Mendonça, managerul business development la Allma, a declarat: "Există un potențial enorm [...]
Supermarketurile din Marea Britanie vând alcoolul la prețuri foarte mici, astfel încât dozele de bere sau de cidru au ajuns să fie mai ieftine decât apa minerală, scrie Daily Mail. Studiile arată că ieftenirile le permit consumatorilor să bea o cantitate mai mare de alcool decât doza recomandată zilnic, pentru mai puțin de un dolar, motiv pentru care experții au solicitat interzicerea comercializării alcoolului la “prețuri extrem de scăzute”, pentru că [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN