Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.


„În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ constantă ponderea acestora și în valoarea businessului.


În cazul Kaufland, portofoliul de mărci private cuprinde 70 de branduri proprii, numărul fiind în continuă creștere.


„Kaufland România are în portofoliul actual peste 70 de branduri private, majoritatea disponibile în categoriile de food (conserve, produse lactate, produse de panificație, mezeluri, băuturi, dulciuri etc.) și non-food (electrocasnice, produse de menaj și hârtie, produse de papetărie).“ Cea mai cunoscută marcă privată a companiei este K-Classic, însă portofoliul mai cuprinde și nume precum Exquisit, poziționată pe segmentul premium, K-Bio și K-take it veggie.

Alte articole recomandate:

Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]
Lidl continuă să investească în extinderea rețelei din România și va inaugura, în data de 26 noiembrie, primul său magazin din Suceava. Odată cu această deschidere, rețeaua națională operată de Lidl va ajunge la 191 de unități, iar pentru anul aceasta retailerul german și-a propus să atingă pragul de 194 de unități comerciale.   Noul magazin Lidl se va deschide pe strada Calea Unirii, nr. 24 și va avea o suprafață de [...]
Astazi au demarat lucrarile la centrul comercial Veranda de langa piata Obor din Bucuresti ce are ca ancora un hypermarket Carrefour. Aceasta va fi al 11-lea magazin al retelei Carrefour din Capitala si va avea o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, potrivit reprezentantilor retailerului, informează Progresiv. Finalizarea intregului proiect este programata in primele patru luni din 2016. Centrul comercial este dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare pe terenul unei foste [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
Într-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Daniela Sima, Directorul de Marketing al rețelei Selgros, prevede un an 2015 în creștere: ”Ceea ce îmi doresc este ca Selgros să fie foarte vizibil anul viitor și mult mai agresiv în promovare decât până acum. În această perioadă vom începe planificările pentru 2015. De asemenea, acum lucrez și la conceptul de reclamă. Vreau să găsim canale noi prin care să creștem vizibilitatea [...]
Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani. Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale. Dar totul [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN