Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.


„În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ constantă ponderea acestora și în valoarea businessului.


În cazul Kaufland, portofoliul de mărci private cuprinde 70 de branduri proprii, numărul fiind în continuă creștere.


„Kaufland România are în portofoliul actual peste 70 de branduri private, majoritatea disponibile în categoriile de food (conserve, produse lactate, produse de panificație, mezeluri, băuturi, dulciuri etc.) și non-food (electrocasnice, produse de menaj și hârtie, produse de papetărie).“ Cea mai cunoscută marcă privată a companiei este K-Classic, însă portofoliul mai cuprinde și nume precum Exquisit, poziționată pe segmentul premium, K-Bio și K-take it veggie.

Alte articole recomandate:

Vânzările Metro Cash & Carry în Europa de Est au coborât cu 4,3% în perioada octombrie-martie, primul semestru al anului fiscal 2013-2014, la 5,83 miliarde euro, în principal din cauza variațiilor nefavorabile de pe piețele valutare, cu scădere și în România, potrivit Mediafax.În monede locale, vânzările Metro Cash&Carry în Europa de Est au crescut cu 4,6% în perioada analizată. "Piața din Rusia s-a menținut. Turcia și [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Lanțul de magazine Mega Image scoate formatul Concept Store în afara Capitalei, deschizând un astfel de magazin, la sfârșitul lunii octombrie, la Constanța, prin reamenajarea unui supermarket al rețelei de pe Bulevardul Tomis, a declarat, intr-un interviu acordat revistei Progresiv, Xavier Piesvaux, directorul general Mega Image România. Retailerul belgian a deschis, anul trecut, primele două unități sub formatul Concept Store în Piața Gemeni și Piața Sudului din [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]
Selgros România l-a promovat în funcția de CFO pe Herwig Arvay (Foto stânga) care, anterior, era responsabil de auditul intern al companiei. El este noul membru din board-ul de conducere al rețelei de magazine cash&carry, alături de Alexandru Vlad - în funcția de CEO – și Dorin Iordăchescu, aflat la conducerea departamentelor Achiziții, Marketing și Logistică, noteaza Progresiv. Noua structură de conducere a fost stabilită după retrager [...]
METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN