Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei.


Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele marcă privată contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România.


Oficialii grupului german au spus că mărcile private reprezintă circa 13% din totalul produselor de la raft, iar dacă ponderea se menține la 10-13% și în valoare, atunci vânzările de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de euro.

Alte articole recomandate:

Prezenta la standurile targului din Nuremberg, firma suceveana Fresh Organic a reusit sa atraga atentia distribuitorilor vestici, interesati de mierea produsa in stupurile asezate in zone ecologizate de pe dealurile Bucovinei. In numeroasele dialoguri pe care le-a avut cu posibilii parteneri de afaceri, domnul Nichifor Boca, Directorul General al companiei, a plusat, informand pe cei interesati ca firma sa poate livra miere de salcam, de tei, de padure [...]
România a devenit cel mai mare producător de miere din UE în 2015, ultimul an pentru care există date publice. Piața locală a urcat astfel de pe locul trei pe prima poziție, devansând Spania și Ungaria, arată datele Eurostat, biroul european de statistică. În 2015 România a produs 35.000 de tone de miere, cu circa 75% mai mult decât în anul anterior. Avansul puternic a făcut ca piața locală să devină cel mai mare producător european de miere. Și [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate, informează Evenimentul Zilei.   România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va [...]
Horia Stoian: Cu o evoluție impresionantă din punct de vedere a cererii de pe piața românească, produsele eco se impun din ce în ce mai mult. Îmbunătățirea și menținerea sănătății organismului sunt principalii factori pentru care aceste produse alimentare sunt consumate. La polul opus, prețul ridicat al acestora reprezintă cauza temperării tendințelor de dezvoltare a acestui segment de afacere. Colaborare interministerială După cum se cunoaște, scopul principal care este [...]
Ioan Tătăran, cel mai mare crescător de porci Mangalița din România a reușit să își reatesteze patru specialități ca produse tradiționale, conform noilor norme. Cârnații de casă Tătăran, jambonul afumat Tătăran, slănina afumată Tătăran și caltaboșul Tătăran, toate produse de către Ioan Tătăran au fost înregistrate ca produse tradiționale conform noilor norme. Porcul de Mangalița, cândva o rasă foarte răspândită în zona Transilvaniei, pare să f [...]
Proprietar de domeniu viticol, de crama si, totodata, creatoare a vinurilor care ii poarta numele, Aurelia Visinescu este cea mai cunoscuta femeie oenolog de la noi din tara. In 20 de ani de activitate a reinventat un soi de vin, a obtinut medalii si premii prestigioase, iar vinurile sale de pe Domeniile Sahateni ajung in intreaga lumea. Aurelia Visinescu sau "Doamna Feteasca Neagra", asa cum este supranumita, a stat de vorba cuZiare.com despre cum a reusit intr-o lume a barbatilor, [...]
„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat [...]
România poate deveni furnizorul de produse ecologice al Europei pentru că are cantitatea cea mai mică de azot utilizată la hectar, aceasta fiind de peste 20 de ori mai mică decât în Olanda, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), Daniel Botănoiu, la Festivalul ECO organizat la Muzeul Satului din Capitală. “Investițiile foarte bine dirijate în sector, cu urmărirea efectelor și cu corectarea lor în timp, ne [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN