Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei.


Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele marcă privată contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România.


Oficialii grupului german au spus că mărcile private reprezintă circa 13% din totalul produselor de la raft, iar dacă ponderea se menține la 10-13% și în valoare, atunci vânzările de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de euro.

Alte articole recomandate:

”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat: ”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până [...]
Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
Desi se afla la prima participare la BioFach, firma Sonimpex Topoloveni a reusit, deja, sa demareze discutiile pentru deschiderea unor linii de export in Germania si Malaiezia. Obiectul exporturilor il va face Magiunul de Topoloveni-Sonimpex, care este prezentat la staduri in doua variante de ambalare: in borcane de 225 de grame, precum si in borcane de 30 de grame, aaceasta varianta fiind propuse sectorului de HoReCa.   Doamna Iulia Enache, de la serviciul de Marketing al firme [...]
Madalina Nicoleta Stancu, 36 de ani, a infiintat in urma cu doi ani o plantatie de pruni, care ocupa o suprafata de sase hectare in comuna Leleasca, din judetul Olt, care, pe vremuri, era cel mai important exportator de prune din Europa. Investitia initiala s-a ridicat la 100.000 de lei, suma pe care pentru moment nu a recuperat-o in conditiile in care anul trecut a fost unul ploios. Productia de prune difera de la an la an, de exemplu anul trecut a fost un an ploios, fapt ce a determinat [...]
Mierea cu hribi din Sălaj este, în opinia celor care o produc și o comercializează, cel mai exclusivist produs de gen din Europa, nu atât prin prețul său ce ar putea fi considerat exorbitant, cât mai ales prin forma de prezentare, respectiv recipientul de sticlă unicat, decorat cu argint și încadrat într-o ramă de lemn de stejar, cumpărătorul primind și o linguriță de argint, un săculeț de pânză țesută în război, [...]
(Comunicat) Românii au început să consume mai multă miere ecologică față de ani precedenți, dar sunt încă departe de a atinge cotele de consum din alte țări, susțin reprezentanții federației de profil ROMAPIS. Conform acestora, cosumul de miere convențională rămâne scăzut în România, la 600-700 grame de miere/an, ceea ce însemnă de 2-3 ori mai puțin decât în țările mai prospere. Din cele 24.000 [...]
Producătorul de ceaiuri, tincturi și siropuri Dacia Plant din Brașov, deținut de antreprenori locali, testează producția de sucuri, gemuri și siropuri fără zahăr și va investi 300.000 de euro pentru preluarea unui spațiu și a unei linii de producție. „Secția a beneficiat în acest an de o primă etapă de extindere. Ca urmare, am ajuns să producem circa 50.000 de sticle pe lună. Produsele vor fi comercializate sub brandul «Bun de tot»“, a spus Cosmina Oprea, [...]
Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN