Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Adrian Pascu, românul care conduce operațiunile producătorului de iaurturi Danone în România și în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și pentru profitabilitate, evoluție care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung. 


„Putem spune că strategia de valorizare și creștere profi­ta­bilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect și anul trecut și o vom continua și anul acesta. Segmentul sănătate activă, care, de alt­fel, a fost deschis de Danone cu produse cum sunt Activia și Actimel, are cea mai ma­re rată de creștere de-a lungul anului, de do­uă cifre“, a declarat Adrian Pascu, director ge­neral al pro­ducătorului de iaurturi Da­no­ne în România, Bulgaria și țările adriatice.


Din această funcție, managerul conduce operațiunile Danone România, o companie cu afaceri de 484 mil. lei în 2015, dar coor­donează și echipele de management ale Danone din Bulgaria, Moldova și țările adria­tice.


Adrian Pascu a preluat condu­ce­rea companiei în luna august a anului 2015, fiind primul român numit la conducerea subsidiarei locale a celui mai mare producător de iaurturi.


Declarațiile managerului privind cifra de afaceri și profitabilitatea companiei anul trecut vin în condițiile în care în primul se­mestru din 2016 compania a raportat o cifră de afaceri de 245 milioane de lei (55 mil. euro), în creștere cu aproape 7% față de pe­rioada similară a anului anterior. 

Alte articole recomandate:

„În momentul în care pro­ducția locală, atât a producă­torilor români, cât și a investitorilor străini, va avea din nou locul bine- me­ritat în cadrul economiei locale, atunci România va ajunge la o creștere economică de 5%“, a spus Adri­an Nanulescu, directorul general al La Fântâna, cel mai mare îmbuteliator local de apă în sistem de watercoolere, un business care ar putea ajunge anul acesta la 26 de [...]
Festivalul Intercultural de Traditie Maramureseana „Drumul lung spre Cimitirul Vesel”, care se desfășoară în perioada 12 – 16 august, la Sapanta, beneficiază de sprijinul financiar al companiei Cris-Tim. Intr-un comunicat, compania anunță: ”Intregul festival este conceput astfel incat sa puna Maramuresul pe harta turistica si culturala a Europei. Editia de anul acesta include concerte de muzica traditionala si simfonica, ateliere de mestesugarit, [...]
(Comunicat) Conform datelor Food for Development Office al GrupuluiTetra Laval, în 2013, peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak®, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Dintre cele 63 de țări în care se distribuie produse alimentare copiilor, 57 de țări au ales laptele. Astfel, Tetra Pak, lider în industria procesării și ambală [...]
Utilizând tehnologii avansate, producătorul de ambalaje rigide Ardagh a reușit să producă sticle de 330 mililitri, destinate îmbutelierii tradiționalei băuturi carbonatate Coca – Cola, reducând greutatea acestora până la 190 de grame, informează Agrointel. Noul ambalaj va fi disponibil și pentru îmbutelierea în sticle pentru alte două băuturi produse de Coca-Cola: Sprite și Fanta. Tehnologia avansată de proiectare și intervențiile atente pe durata [...]
Producătorul de ambalaje din carton Eco­pack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afa­ceri Vladimir Cohn, spune că producția de carton on­­dulat a crescut cu 4-5% în 2013 față de anul an­terior, datorită exporturilor de ambalaje în Ungaria, Re­publica Moldova, Bulgaria și Grecia.   Potrivit celor mai recente date de la Patronatul Industriei de Celu­loză și Hârtie Rompap, producția de ambalaje de carton ondulat a fost în creștere cu 5,9% [...]
Cu o istorie de peste 700 de ani si o traditie de 30 de generatii de vinificatori, Marchesi de Frescobaldi, unul dintre cele mai cunoscute vinuri italiene,  este prezent in Romania incepand de anul acesta, prin Halewood Wines. Provenind din celebra regiune italiana Toscana, Marchesi de Frescobaldi este brandul de vinuri al renumitei familii florentine cu acelasi nume, printre ai carei clienti  celebri s-au numarat pictorul renascentist Michelangelo si regele Angliei, Henric a [...]
  Cert ID Europa a introdus un program de certificare pentru a confirma că lecitina din floarea-soarelui nu conține urme de soia, informează Food Navigator. Programul este destinat pentru furnizorii de lecitină de floarea soarelui - în special pentru cei care aprovizionează industria de panificație, ciocolată și produse de patiserie – mai ales că în ultimul timp sectorul alimentar caută alternative de utilizat pe scară largă a lecitinei emulsificată din [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN