Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Adrian Pascu, românul care conduce operațiunile producătorului de iaurturi Danone în România și în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și pentru profitabilitate, evoluție care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung. 


„Putem spune că strategia de valorizare și creștere profi­ta­bilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect și anul trecut și o vom continua și anul acesta. Segmentul sănătate activă, care, de alt­fel, a fost deschis de Danone cu produse cum sunt Activia și Actimel, are cea mai ma­re rată de creștere de-a lungul anului, de do­uă cifre“, a declarat Adrian Pascu, director ge­neral al pro­ducătorului de iaurturi Da­no­ne în România, Bulgaria și țările adriatice.


Din această funcție, managerul conduce operațiunile Danone România, o companie cu afaceri de 484 mil. lei în 2015, dar coor­donează și echipele de management ale Danone din Bulgaria, Moldova și țările adria­tice.


Adrian Pascu a preluat condu­ce­rea companiei în luna august a anului 2015, fiind primul român numit la conducerea subsidiarei locale a celui mai mare producător de iaurturi.


Declarațiile managerului privind cifra de afaceri și profitabilitatea companiei anul trecut vin în condițiile în care în primul se­mestru din 2016 compania a raportat o cifră de afaceri de 245 milioane de lei (55 mil. euro), în creștere cu aproape 7% față de pe­rioada similară a anului anterior. 

Alte articole recomandate:

Sectorul Bere a generat in luna august a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 40% fata de luna iulie, si un viewership de peste 12,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 40% in presa online, cu 38% pe retelele sociale si cu 21% pe bloguri si forumuri, informeaza Iqads.  Cele mai de succes postari vin din partea Ursus. Topul vizibilitatii brandurilor de Bere in online, in functie de expresiile [...]
Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor trei producatori pe acest segment, ne comunica reprezentantii companiei, citand ca sursa datele A.C. Nielsen, septembrie 2013. De asemenea, dezvoltarea portofoliului de branza de vaci a adus [...]
Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, Compania Meda Consulting are deosebita placere de a va invita sa participati la Seminarul „Etichetarea produselor alimentare conform Regulamentului 1169/2011”, care se va desfasura in data de 20 noiembrie 2014, la Phoenicia Grand Hotel, Bucuresti, Blvd. Alexandru Serbanescu nr. 87, sector 1. Scopul evenimentului este de a crea o platforma de discutii si de a prezenta informatii actualizate cu privire l [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
Ulterior ședinței generale din ziua de 12 mai, în programul Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”, este programat să aibă loc Workshop-ul Carne-Procesatori.   Sub genericul ”Între tradiție [...]
Doua branduri romanesti vor sa revina in competitia pentru un loc fruntas in clasamentelor celor mai puternice branduri de pe piata energizantelor, o piata inca dinamica, dar in care ritmul de crestere s-a mai domolit fata de anii trecuti, informează Modern Buyer. Este vorba de Giusto Elektrik si Golden Horse, din portofoliul companiilor Romaqua, respectiv Rio Bucovina, branduri foarte putin sustinute in ultima perioada. Ambii producatori revin pe rafturile IKA, acolo unde  batalia s [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]
Industria alimentara a Uniunii Europene, impreuna cu retailul comunitar vor avea la dispozitie o retea de socializare creata si finantata de Bruxelles. Astfel, fermierii, proprietarii de teren, investitorii în silvicultură, cercetătorii, retailerii agroalimentari, reprezentanții industriei alimentare sau funcționarii publici din Uniunea Europeană vor putea socializa, schimba idei, participa împreună la mese rotunde pe diverse teme legate de agrobusiness și chiar ar urma să poată [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN