Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Adrian Pascu, românul care conduce operațiunile producătorului de iaurturi Danone în România și în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și pentru profitabilitate, evoluție care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung. 


„Putem spune că strategia de valorizare și creștere profi­ta­bilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect și anul trecut și o vom continua și anul acesta. Segmentul sănătate activă, care, de alt­fel, a fost deschis de Danone cu produse cum sunt Activia și Actimel, are cea mai ma­re rată de creștere de-a lungul anului, de do­uă cifre“, a declarat Adrian Pascu, director ge­neral al pro­ducătorului de iaurturi Da­no­ne în România, Bulgaria și țările adriatice.


Din această funcție, managerul conduce operațiunile Danone România, o companie cu afaceri de 484 mil. lei în 2015, dar coor­donează și echipele de management ale Danone din Bulgaria, Moldova și țările adria­tice.


Adrian Pascu a preluat condu­ce­rea companiei în luna august a anului 2015, fiind primul român numit la conducerea subsidiarei locale a celui mai mare producător de iaurturi.


Declarațiile managerului privind cifra de afaceri și profitabilitatea companiei anul trecut vin în condițiile în care în primul se­mestru din 2016 compania a raportat o cifră de afaceri de 245 milioane de lei (55 mil. euro), în creștere cu aproape 7% față de pe­rioada similară a anului anterior. 

Alte articole recomandate:

Potrivit datelor GfK, românii alocă 41% din cheltuieli pentru alimente și băuturi nealcoolice și 8% pentru tutun și băuturilor alcoolice, astfel că aproape jumătate din bugetul unui român merge pe produse alimentare, băuturi și tutun. Consumul de produse cumpărate și consumate acasă a crescut în primele șase luni cu 2%, cel mai mare avans fiind înregistrat la alimente, de 6%, în timp ce la produsele de îngrijire personală a fost consemnată o scădere cu [...]
Andrei Hareț, 43 de ani, românul care conduce afacerile producătorului de bere Dreher din Ungaria, divizie a SABMiller, a fost numit la conducerea  businessului din Olanda al gigantului sud-african de la 1 aprilie. Hareț, care a intrat în industria berii în urmă cu aproape 12 ani, se pregătește acum pentru o piață pe care se vând aproape 12 milioane de hectolitri de bere anual, dublu față de cea în care a activat până acum, și care este [...]
Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
Bloggerul Zoso i-a luat un interviu lui Cornel Caramizaru, directorul de vanzari de la Friesland Campina, producatorul Napolact, pe tema controversatei stiri despre renuntarea la producatorii de lapte din Ardeal, in favoarea unora din Ungaria. Acesta si-a aratat dezamagirea fata de lipsa de obiectivitate cu care a fost facuta respectiva stire, fara pozitia companiei si, mai mult, amplificand mult cantitatile reale de lapte despre care era vorba. Oficialul a prezentat informatiile corecte, a [...]
Comcereal Vaslui (simbol: CCEV), parte a grupului Racova, deținut de omul de afaceri Adrian Porumboiu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320,5 milioane lei (72,5 milioane euro), cu 17% mai mare decât cea din 2012, potrivit datelor remise Bursei de Valori București (BVB), citate de Bursa. În 2012, compania a consemnat încasări de 273,7 milioane lei, cu 46% peste cele din 2011, de 187 milioane lei.Atât veniturile, cât și cheltuielile au urcat anul [...]
Hotelul Crowne Plaza Bucharest a deschis restaurantul Citronelle, prin care aduce in Romania conceptul "market to table", in urma unei investitii de 80.000 de euro. Noul local face parte din strategia globala a lantului international hotelier pentru sustinerea unui stil de viata urban si sanatos. In primul an de functionare, Citronelle se asteapta la 19.000 de clienti si la venituri de aproximativ 400.000 de euro. Restaurantul este amenajat in stil rustic-elegant si are 86 de locuri, din care [...]
Retailerul german Lidl a inchis, din 1 mai, unul dintre cele trei magazine din Drobeta-Turnu Severin. Acesta este prima unitate comerciala Lidl inchisa de la intrarea pe piata locala. Anterior au mai fost situatii in care retailerul a mai relocat magazine, cum este cazul unitatilor comerciale din Mangalia si Targu-Mures. Tuturor angajatilor acestui magazin li s-au oferit solutii alternative pentru a ramane in cadrul companiei, noteaza Magazinul Progresiv. „Lidl optimizeaza permanen [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN