Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul de supermarketuri Profi, preluat la finalul anului tre­cut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a bugetat pentru acest an 200 de deschideri de magazine, ceea ce ar duce rețeaua la peste 700 de unități. Mai mult, com­pania și-a bugetat și o creștere a cifrei de afaceri cu 35-40%, în linie cu anii anteriori, astfel că businessul retai­le­ru­lui ar urma să depășească pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri.


„Pentru acest an targetăm alte 200 de magazine noi. Avem un buget de investiții de circa 50 de milioane de euro, bani orientați cu precădere către extinderea rețelei și dez­voltarea logistică“, a declarat pentru ZfCorporate Daniel Cîrstea, românul care conduce rețeaua de circa doi ani.


Planurile anunțate de Profi pentru 2017 sunt cele mai am­bițioase anunțate până acum de un retailer în contex­tul în care în anii anteriori toți jucătorii din comerțul modern deschideau împreună un total de 200 de unități.


În 2016 Profi a deschis peste 130 de magazine noi, fiind campionul expansiunii și fiind totodată responsabil pen­tru mai bine de jumătate din totalul deschiderilor de magazine din comerțul mo­dern de anul trecut.


La finalul anului trecut lanțul de supermarketuri Profi a fost vândut de fondul de investiții Enterprise Inverstors către un alt investitor financiar, Mid Europa Partners, în schimbul sumei de 533 mil. euro.

Alte articole recomandate:

Retailerul german Kaufland inaugureaza joi, 27 august, cel de-al 95-lea hypermarket din retea in municipiul Gherla din judetul Cluj. Retailerul de apropie astfel cu pasi repezi de pragul de 100 de unitati comerciale operationale in Romania, pe care vrea sa-l atinga pana la sfarsitul anului 2014. Kaufland Gherla este situat pe strada Hasdatii nr. 1, pe locul unei foste garnizoane care a fost daramata pentru ridicarea magazinului. Potrivit presei locale, noul magazin va avea o suprafata de [...]
Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
Sarcina diferențierii produselor cade, în aceste condiții, pe umerii producătorilor, care trebuie să aleagă variantele optime, atât în magazin, cât și cu mult timp mai devreme ca produsul să ajungă la raft, în procesul de producție.   Magazinul pune accent pe diversitatea sortimentală   ”Marii retaileri au pus accent pe diversitatea sortimentală și au trecut în plan secund diferențierea față d [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]
Patiserii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013, informează Agroazi. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care l [...]
(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
Vânzările de lapte, la raft, din țara noastră sunt în scădere de la jumătatea lunii februarie, ne-a declarat Dorin Cojocaru, președintele Asociației Patronale a Laptelui din România (APRIL). Potrivit domniei sale, în luna februarie, vânzările de lapte de la noi au scăzut cu 20%, iar în martie – cu 30%, comparativ cu aceleași perioade ale anului trecut. “Nici pentru aprilie nu vom avea date mai optimiste”, a precizat domnia sa. Î [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN