Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul de supermarketuri Profi, preluat la finalul anului tre­cut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a bugetat pentru acest an 200 de deschideri de magazine, ceea ce ar duce rețeaua la peste 700 de unități. Mai mult, com­pania și-a bugetat și o creștere a cifrei de afaceri cu 35-40%, în linie cu anii anteriori, astfel că businessul retai­le­ru­lui ar urma să depășească pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri.


„Pentru acest an targetăm alte 200 de magazine noi. Avem un buget de investiții de circa 50 de milioane de euro, bani orientați cu precădere către extinderea rețelei și dez­voltarea logistică“, a declarat pentru ZfCorporate Daniel Cîrstea, românul care conduce rețeaua de circa doi ani.


Planurile anunțate de Profi pentru 2017 sunt cele mai am­bițioase anunțate până acum de un retailer în contex­tul în care în anii anteriori toți jucătorii din comerțul modern deschideau împreună un total de 200 de unități.


În 2016 Profi a deschis peste 130 de magazine noi, fiind campionul expansiunii și fiind totodată responsabil pen­tru mai bine de jumătate din totalul deschiderilor de magazine din comerțul mo­dern de anul trecut.


La finalul anului trecut lanțul de supermarketuri Profi a fost vândut de fondul de investiții Enterprise Inverstors către un alt investitor financiar, Mid Europa Partners, în schimbul sumei de 533 mil. euro.

Alte articole recomandate:

Proiectele de anul viitor din retailul romanesc vizeaza mai putin orasele mari din tara, unde companiile au cel putin o unitate existenta, si tintesc orasele secundare, precum Satu Mare, Bistrita sau Oradea, a declarat Liana Dumitru, retail director Colliers International, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro. „Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. [...]
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]
Retelele Lidl si Kaufland controlate de grupul german Schwarz – unul dintre cei mai puternici retaileri din Europa – au bifat primele deschideri de pe piata romaneasca din acest an. Impreuna, cele doua lanturi de magazin au ajuns sa detina 260 de unitati comerciale in Romania. Operatorul de hypermarketuri cu profil de discount Kaufland a deschis al doilea magazin al sau din Targu-Mures si al 90-lea din Romania. Magazinul este situat pe Strada Livezeni si are o sortimentatie de [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click. Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău. „Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN