Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, are o cotă de piață de 65% în segmentul de băuturi carbogazoase, arată un studiu al companiei de cercetare de piață Euromonitor.


„Compania beneficiază, pe lângă brandurile cunoscute pe care le are în portofoliu, și de o rețea foarte bună de distribuție, care îi permite să ajungă în cele mai depărtate locații și să își asigure vânzări mari“, arată analiștii Euromonitor.


Compania are 14 puncte de distribuție pe plan local.


Astfel, din consumul anual de circa 55 de litri per capita de băuturi „cu bule”, brandurile din portofoliul îmbuteliatorului reprezintă 35 de litri.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
Tot mai multe firme din domeniul hotelier, al restaurantelor, cafenelelor si cluburilor (HORECA) au solicitat servicii de protectie impotriva incendiilor, in urma tragediei de la Colectiv. Cererea pentru astfel de servicii a crescut cu peste 500% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru 2016 este estimata o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei pe piata de profil, dublu fata de 2015.   Tragedia din clubul Colectiv a deschis, in sfarsit, ochii multor patroni de firme [...]
Ministrul român al agriculturii și dezvoltării rurale, Daniel Constantin, și-a exprimat speranța ieri, la Bruxelles, ca dosarul autorizării aditivilor bicarbonat de sodiu și carmin la prepararea mititeilor românești să treacă în scurt timp de Parlamentul European și de Consiliul European, după decizia în acest sens a Comitetului permanent pentru lanțul alimentar și sănătatea animală (SCFCAH) de la 10 martie.            [...]
URBB (United Romanian Breweries Bereprod) a lansat o nouă platformă de comunicare pentru brandul Skol lansează noua platformă de comunicare “Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – un "manifest" pentru autenticitate și calitate fără compromisuri. "Anul trecut, Skol a decis să treacă în rândul berilor care respectă întru totul o rețetă autentică, oferindu-le consumatorilor săi gustul berii adevărate cu 100% malț și fără mălai. În acest an, [...]
În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour, informeaza Magazinul Progresiv.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat [...]
Chiar daca datele statistice nu sunt foarte incurajatoare – un roman consuma doar 15-20 de inghetate pe an – sunt antreprenori romani care au pariat pe un produs cu care orice consumator se delecteaza pe timpul verii si nu numai. Cu toate acestea, italienii de la Sammontana au intrat deja în România, deschizând o gelaterie la Constanța și intenționând să dezvolte o rețea națională, informează Wall Street. Gelateria este situata in [...]
Nesquik Opti-Start vine în ajutorul părinților și completează cu fier alimentația copiilor. „Noua rețetă răspunde unei probleme nutriționale grave, care afectează 1 din 4 copii de vârstă școlară din România – anemia feriprivă. Nesquik Opti-Start își aduce astfel contribuția în lupta împotriva deficienței de fier, fiind în momentul de față, singura cacao instant din România cu adaos de fier*. Produsul are același gust de ciocolată [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi