Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, are o cotă de piață de 65% în segmentul de băuturi carbogazoase, arată un studiu al companiei de cercetare de piață Euromonitor.


„Compania beneficiază, pe lângă brandurile cunoscute pe care le are în portofoliu, și de o rețea foarte bună de distribuție, care îi permite să ajungă în cele mai depărtate locații și să își asigure vânzări mari“, arată analiștii Euromonitor.


Compania are 14 puncte de distribuție pe plan local.


Astfel, din consumul anual de circa 55 de litri per capita de băuturi „cu bule”, brandurile din portofoliul îmbuteliatorului reprezintă 35 de litri.

Alte articole recomandate:

Doar cinci din cele 12 mari lanțuri de magazine dezvoltate în retailul modern românesc au și servicii de comandă online, ultimul intrat pe acest segment fiind Mega Image, în parteneriat cu eMag, noteaza Progresiv. Astfel, clienții eMag, cel mai mare retailer online local, care a ajuns în 13 ani la un business de aproape 200 mil. euro comercializând în principal echipamente IT&C, pot comanda de săptămâna trecută și produse precum ulei, mălai, carne, [...]
Salah Said, apropiat al patronatului MGC International Investments SRL, a declarat marți pentru Recolta.eu că sarmalele gătite în fabrica de la Topoloveni ajung în farfuriile angajaților Dacia Groupe Renault. Pe lista celorlalți clienți ai conservelor argeșene se mai găsesște înclusiv o multinațională din Suedia. Potrivit spuselor lui Salah Said, omul de încredere al fraților de origine libaneză Mohammad, Hassan și Ahmed Murad [...]
  Publicația franceză dedicată consumatorului, Que Choisir a cerut guvernului francez să permită adoptarea unui cod de culoare pe partea frontală a ambalajului privind etichetare nutrițională ca "un antidot la marketing-ul produselor alimentare" în urma unui studiu realizat și care susține eficacitatea acestui cod, informează Food Navogator. Studiul, realizat în colaborare cu organizația consumatorilor UFC, a examinat modul în care sistemul de [...]
Conform unui comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin, ANSVSA informeaza ca, in cursul lunii februarie 2015, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfăsurat activități de control în unitățile din industria agroalimentară.   Unitățile din industria agroalimentară controlate desfășoară activități pe domenii de activitate diverse, precum fabricarea produselor de morărit, a pâinii și produselor de [...]
Salad Box, brandul românesc care a ajuns în doar trei ani de la înființare cea mai extinsă rețea de restaurante de pe plan local, a ajuns la 35 de restaurante în România, Germania și Ungaria, unde are aproximativ 500 de angajați.   „Până la sfârșitul anului 2015 ne-am propus un număr de 40 restaurante, dar mai mult decât creșterea cantitativă ne-am propus să creștem ca design, produs și servicii prin noul concept“, a spus Dan [...]
Compania poloneză AmRest care deține peste 800 de restaurante pe 12 piețe, a preluat fran­ciza locală a cafenelelor Starbucks de la un om de afaceri din Bulgaria, într-o tranzacție de 16 mil. euro care a inclus 14 cafenele în România și cinci în Bulgaria.   „Vedem potențial pentru triplarea numărului actual de cafenele în următorii ani (în România – n. red.). Nu putem însă înainta o dată precisă pentru acest [...]
La inceput de an, fanii KFC regasesc produsele preferate in meniurile Smart, care au acum un pret special. Oferta sezonului rece include diverse combinatii de Crispy Strips, Hot Wings si cartofi prajiti, potrivite pentru orice ocazie.   Astfel, meniul KFC readuce trei oferte delicioase la preturi speciale: Smart Menu, cu 3 Hot Wings, 2 Crispy Strips, o portie mica de cartofi prajiti, sos si o racoritoare, la pretul de 10,9 lei, Smart Menu Plus, ce combina 2 Crispy Strips cu 5 [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN