Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Croco din Onești (județul Bacău), cel mai mare producător român de bis­­cuiți și sticksuri, începe în acest an un proiect de investiții de peste 14 mil. euro în creșterea ca­pa­­cității de pro­ducție, dez­vol­­tarea aducând cu sine cre­area a 400 de noi locuri de muncă.


În total, producătorul va ajunge anul viitor, atunci când proiectul va fi ter­minat, la 650 de angajați, față de 250 cât are în prezent.


„Prima fază a proiectului care ne­ce­­sită o investiție de circa 7 mil. eu­ro va fi realizată din fonduri proprii. Pro­iec­tul va demara în martie și se va fi­na­li­za în octombrie. Acesta constă în noi li­nii și hale de producție, în dez­vol­ta­rea capacităților. Iar pen­tru urmă­toa­rea etapă de 7,5 milioa­ne de euro aș­tep­tăm să vedem dacă vom primi un aju­­tor de stat de circa 5 mi­lioane de eu­ro“, a de­cla­rat pentru ZF Damian Mereu, pro­prietarul produ­că­torului din Onești.


Dezvoltarea capacității de pro­duc­ție a fabricii din Onești vine în con­textul în care Croco este lider pe seg­mentele de sticksuri, crackers și brezel. De asemenea, com­pania cu afaceri de peste 30 mil. euro anul trecut este prezentă în top trei jucă­tori de pe segmentul biscuiților dulci, notează Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

Noul produs Nenea Iancu se alătură variantelor lansate în urmă cu doi ani în România, berea blondă de tip “Munchner Lager” și berea nefiltrată tip “Weiss”. “În plin an Caragiale, în 2012, am lansat berea Nenea Iancu, cu un plan bine pus la punct și fără așteptări supraevaluate. Până la jumătatea acestui an am reușit vânzări de aproape 1 milion de sticle de Nenea Iancu. Acum, notorietatea berii Nenea Iancu este suficientă [...]
Schimbările fiscale au dat peste cap socotelile oamenilor de afaceri De la intrarea României în criza din 2009, guvernele perindate pe la Palatul Victoria au avut în vedere doar colectarea de bani la buget, nu și sprijinirea firmelor. Statul așteaptă încasări fiscale tot mai mari, dar nu-i sprijină (ba, dimpotrivă) pe plătitorii de taxe. Aceasta ar fi una dintre concluziile unui studiu realizat de avocatul Gabriel Biriș, care arată că din 2009 până în 2014 [...]
Vânzările Metro Cash & Carry în Europa de Est au coborât cu 4,3% în perioada octombrie-martie, primul semestru al anului fiscal 2013-2014, la 5,83 miliarde euro, în principal din cauza variațiilor nefavorabile de pe piețele valutare, cu scădere și în România, potrivit Mediafax.În monede locale, vânzările Metro Cash&Carry în Europa de Est au crescut cu 4,6% în perioada analizată. "Piața din Rusia s-a menținut. Turcia și [...]
  Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) poate solicita companiilor mai multe date privind siguranța plantelor modificate genetic în aplicații pentru reautorizarea necesară după zece ani, despre care experții spun ar putea duce la confuzie și documente inutile atât pentru companie cât și pentru evaluator, informează Food Navigator. Unitatea GMO a EFSA a propus modificările în proiectul său document de orienta [...]
70 tone de lapte în plus zilnic, ca urmare a programul de dezvoltare a fermelor Danone România continuă tradiția conferințelor dedicate fermierilor parteneri, cu o nouă ediție organizată la București, sub deviza „Un parteneriat de calitate, pentru un viitor de succes”. Anul acesta, 40 fermieri au luat parte la conferința ce a avut drept temă identificarea de noi soluții pentru a crește cantitatea și calitatea  laptelui proaspăt livrat către Danone, î [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Conform unei noi reglementări a Ministerului de Finanțe, restaurantele, barurile și cluburile vor publica pe meniu anunțul tip formulat de Ministerul Finanțelor privind obligația de a primi bon fiscal sau îl vor pune la dispoziția clienților, la fiecare masă, astfel încât aceștia să-l poată citi permanent, potrivit unui proiect de ordin elaborat de MFP, preluat de Mediafax. Proiectul de ordin stabilește modelul și conținutul anunțului de atenționare a cliențilo [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN