Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante.


Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de Basarabia Magazin Brăila și Basarabia Magazin Pipera.


În cadrul activităților ocazionate de deschiderea noului magazin Basarabia, au fost organizate degustari de vinuri și divinuri, precum și testări de bomboane și alte produse de cofetărie.


“Grupul de magazine Basarabia s-a născut din dorința de a readuce în prim plan un concept inedit de magazine cu produse noi, naturale și tradiționale din Republica Moldova. Am căutat inspirație în istoria bogată a vinurilor moldovenești aducând în magazine produse naturale originale și deosebite din Basarabia. Produsele proaspete și vinurile se combină spectaculos în magazine pentru a răspunde tuturor gusturilor. Pe cei ce adoră dulciurile, îi asteptăm cu bomboane, jeleuri, biscuiti și alte produse de cofetărie, în timp ce pentru iubitorii de vinuri bune, am încheiat parteneriate cu principalele case de vinuri din Republica Moldova astfel încât să obținem un asortiment larg de vinuri de calitate.", a  declarat Arcadie Tantuc, proprietar al grupului de magazine Basarabia.


Despre grupul de magazine Basarabia


Grupul Basarabia cuprinde 3 magazine cu produse tradiționale situate în București și Brăila: Basarabia Magazin Brăila, Basarabia Magazin Pipera și Basarabia Magazin Obor.


Primul magazin din grupul BASARABIA a fost deschis cu numele Vinurile Basarabiei, in Brăila, în martie 2014, la inițiativa lui Arcadie Tantuc, proprietarul grupului. În 2016, numele grupului de magazine a devenit Basarabia. În prezent, grupul cuprinde
3 magazine și oferă produse naturale, tradiționale din Republica Moldova: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiti și vinuri spumante.

Alte articole recomandate:

În condițiile în care unii retailiști se orientează spre aprovizionarea propriilor magazine cu produse alimentare din importl, Metro Cash&Carry, care deține business de 31 de magazine și afaceri de circa 910 mil. euro anul trecut, anunță că se aprovizionează aproape exclusiv din România pe segmentele carne proaspătă și vinuri. În sezon, și la rafturile de legume-fructe ponderea produselor „made in Romania“ este de circa [...]
Rețeaua de magazine Auchan din România aproape s-a triplat după preluarea Real (de la 11 la 31 de unități). Afacerile grupului francez Auchan au crescut în prima jumătate a acestui an cu 83%, la aproape 1,9 mld. lei (424 mil. euro) după integrarea celor 20 de hipermarketuri Real, potrivit datelor publice. Astfel, businessul retailerului francez a avansat cu 83% în contextul în care numărul de magazine aproape s-a triplat, de la 11 la 31. Până la [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN