Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante.


Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de Basarabia Magazin Brăila și Basarabia Magazin Pipera.


În cadrul activităților ocazionate de deschiderea noului magazin Basarabia, au fost organizate degustari de vinuri și divinuri, precum și testări de bomboane și alte produse de cofetărie.


“Grupul de magazine Basarabia s-a născut din dorința de a readuce în prim plan un concept inedit de magazine cu produse noi, naturale și tradiționale din Republica Moldova. Am căutat inspirație în istoria bogată a vinurilor moldovenești aducând în magazine produse naturale originale și deosebite din Basarabia. Produsele proaspete și vinurile se combină spectaculos în magazine pentru a răspunde tuturor gusturilor. Pe cei ce adoră dulciurile, îi asteptăm cu bomboane, jeleuri, biscuiti și alte produse de cofetărie, în timp ce pentru iubitorii de vinuri bune, am încheiat parteneriate cu principalele case de vinuri din Republica Moldova astfel încât să obținem un asortiment larg de vinuri de calitate.", a  declarat Arcadie Tantuc, proprietar al grupului de magazine Basarabia.


Despre grupul de magazine Basarabia


Grupul Basarabia cuprinde 3 magazine cu produse tradiționale situate în București și Brăila: Basarabia Magazin Brăila, Basarabia Magazin Pipera și Basarabia Magazin Obor.


Primul magazin din grupul BASARABIA a fost deschis cu numele Vinurile Basarabiei, in Brăila, în martie 2014, la inițiativa lui Arcadie Tantuc, proprietarul grupului. În 2016, numele grupului de magazine a devenit Basarabia. În prezent, grupul cuprinde
3 magazine și oferă produse naturale, tradiționale din Republica Moldova: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiti și vinuri spumante.

Alte articole recomandate:

La mai putin de un an de la deschiderea primului magazin in Targu Mures, Carrefour va deschide, marti, cel de-al treilea supermarket din acest oras, ridicand numarul total de magazine în acest format la 81. Noul magazin Market, aflat pe Bulevardul 1848 nr. 59-63, are o suprafata de peste 500 de mp.Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour: •    Apel gratuit pentru [...]
Patiserii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013, informează Agroazi. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care l [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Retailerul german Lidl face un prim pas spre zona rurală. Compania a cumpărat un teren și a depus actele pentru construirea unui magazin în comuna Florești, județul Cluj.  Retailerul german Lidl va intra anul viitor în mediul rural, fiind astfel primul discounter care atacă un segment de piață care de abia începe să fie explorat. Retailerul, care a ajuns deja la o rețea de peste 180 de magazine, a achiziționat un teren și a depus actele pentru obținerea autorizației de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN