Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante.


Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de Basarabia Magazin Brăila și Basarabia Magazin Pipera.


În cadrul activităților ocazionate de deschiderea noului magazin Basarabia, au fost organizate degustari de vinuri și divinuri, precum și testări de bomboane și alte produse de cofetărie.


“Grupul de magazine Basarabia s-a născut din dorința de a readuce în prim plan un concept inedit de magazine cu produse noi, naturale și tradiționale din Republica Moldova. Am căutat inspirație în istoria bogată a vinurilor moldovenești aducând în magazine produse naturale originale și deosebite din Basarabia. Produsele proaspete și vinurile se combină spectaculos în magazine pentru a răspunde tuturor gusturilor. Pe cei ce adoră dulciurile, îi asteptăm cu bomboane, jeleuri, biscuiti și alte produse de cofetărie, în timp ce pentru iubitorii de vinuri bune, am încheiat parteneriate cu principalele case de vinuri din Republica Moldova astfel încât să obținem un asortiment larg de vinuri de calitate.", a  declarat Arcadie Tantuc, proprietar al grupului de magazine Basarabia.


Despre grupul de magazine Basarabia


Grupul Basarabia cuprinde 3 magazine cu produse tradiționale situate în București și Brăila: Basarabia Magazin Brăila, Basarabia Magazin Pipera și Basarabia Magazin Obor.


Primul magazin din grupul BASARABIA a fost deschis cu numele Vinurile Basarabiei, in Brăila, în martie 2014, la inițiativa lui Arcadie Tantuc, proprietarul grupului. În 2016, numele grupului de magazine a devenit Basarabia. În prezent, grupul cuprinde
3 magazine și oferă produse naturale, tradiționale din Republica Moldova: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiti și vinuri spumante.

Alte articole recomandate:

După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
Vanzarile de alimente, bauturi si tutun au crescut in iulie, cu 11,4% ca serie bruta, fata de aceeasi luna a anului trecut, si cu 5% comparativ cu iunie, in timp ce vanzarile de produse nealimentare au inregistrat un avans de 8,7% si, respectiv, 3,5%, astfel ca afacerile din comertul cu amanuntul au inregistrat un plus de 6,3%. Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut, in serie bruta, cu 3% in iulie, raportat la luna similara a anului [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
Consiliul Concurenței a declanșat o nouă investigație privind posibila încălcare a regulilor de concurență în retailul alimentar din România, care vizează lanțurile de hypermarketuri (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland) , firma Trident Trans Tex și furnizori ai acestora. În cadul investigației, autoritatea a efectuat inspecții inopinate la retaileri și furnizori. „Am finalizat recent o investigație de mare amploare în acest domeniu ale cărei rezultate le vom [...]
Oficialii lanțului francez de hipermarketuri Auchan, care are pe piața locală circa 10.500 de salariați, afirmă că situația de pe piața muncii este extrem de dificilă, comparabilă cu cea din 2006-2007 când românii plecau în număr mare peste hotare, odată cu aderarea la UE. Pentru retailerul francez concurența nu vine însă doar de pe piețele străine, ci și din România, unde fabricile deschid noi linii de producție și caută salariați. „Piața muncii din [...]
Retailerul german Kaufland isi continua planurile de expansiune si inaugureaza joi, 11 septembrie, cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava, informează Magazin Progresiv. Kaufland Vatra Dornei este situat pe strada 22 Decembrie, numarul 24, pe locul unei foste fabrici de prelucrare a lemnului. Retailerul a cumparat terenul de 1,3 ha de la producatorul de cherestea Regnafor, valoarea tranzactiei fiind de 3,1 milioane lei (690.000 euro). De la inceputul [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN