Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante.


Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de Basarabia Magazin Brăila și Basarabia Magazin Pipera.


În cadrul activităților ocazionate de deschiderea noului magazin Basarabia, au fost organizate degustari de vinuri și divinuri, precum și testări de bomboane și alte produse de cofetărie.


“Grupul de magazine Basarabia s-a născut din dorința de a readuce în prim plan un concept inedit de magazine cu produse noi, naturale și tradiționale din Republica Moldova. Am căutat inspirație în istoria bogată a vinurilor moldovenești aducând în magazine produse naturale originale și deosebite din Basarabia. Produsele proaspete și vinurile se combină spectaculos în magazine pentru a răspunde tuturor gusturilor. Pe cei ce adoră dulciurile, îi asteptăm cu bomboane, jeleuri, biscuiti și alte produse de cofetărie, în timp ce pentru iubitorii de vinuri bune, am încheiat parteneriate cu principalele case de vinuri din Republica Moldova astfel încât să obținem un asortiment larg de vinuri de calitate.", a  declarat Arcadie Tantuc, proprietar al grupului de magazine Basarabia.


Despre grupul de magazine Basarabia


Grupul Basarabia cuprinde 3 magazine cu produse tradiționale situate în București și Brăila: Basarabia Magazin Brăila, Basarabia Magazin Pipera și Basarabia Magazin Obor.


Primul magazin din grupul BASARABIA a fost deschis cu numele Vinurile Basarabiei, in Brăila, în martie 2014, la inițiativa lui Arcadie Tantuc, proprietarul grupului. În 2016, numele grupului de magazine a devenit Basarabia. În prezent, grupul cuprinde
3 magazine și oferă produse naturale, tradiționale din Republica Moldova: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiti și vinuri spumante.

Alte articole recomandate:

În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine's Day și Dragobetele, informează un comunicat de presă remis redacției Agroazi.ro.   "Cu ocazia celor două sărbători, românii [...]
Retailerul belgian Mega Image aduce pentru prima dată în România conceptul de livrare la domiciliu și pentru segmentul de supermarket. Magazinul de produse congelate al companiei, AB Cool Food, oferă de curând această posibilitate. Magazinul cu produse congelate AB Cool Food, operat de retailerul belgian Mega Image, oferă de curând clienților posibilitatea de a comanda și la domiciliu. Este prima dată pe piața locală când un operator de supermarketuri decide să [...]
Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
AMRCR preconizează un impact sumbru pe piața de retail în cazul în care Legea 321 va intra în vigoare, principalele efecte fiind creșterea prețurilor, dispariția a sute de mii de producători, dar și închideri de supermarketuri și hypermarketuri. ”Marea noastră problemă este legată de filosofia acestei legislații care începe să fie din ce în ce mai punitivă și care pune într-o relație antagoni [...]
Sorana Georgia (51 de ani), executivul român care a condus timp de cinci ani operațiunile Billa în România, se va ocupa de integrarea lanțului de supermarketuri în businessul local al Carrefour. Ea a preluat astfel funcția de project manager, urmând a se ocupa de continuitate și urmând să sprijine integrarea Billa în cadrul Carrefour, potrivit datelor publice pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn. Lanțul de 86 d [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]
Auchan Franța a anunțat un plan de investiții în valoare de un miliard de euro ce vizează rețeaua de hypermarketuri. Mare parte dintre fonduri vor fi destinate renovării magazinelor existe, un proces ce se va încheia la finalul lui 2017, potrivit retailanalysis.igd.com, care mai subliniază că noua cifră înaintată pentru investiții este cu peste 50% mai mare decât estimările anterioare.   Anunțul a fost făcut presei chiar de căt [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN