Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante.


Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de Basarabia Magazin Brăila și Basarabia Magazin Pipera.


În cadrul activităților ocazionate de deschiderea noului magazin Basarabia, au fost organizate degustari de vinuri și divinuri, precum și testări de bomboane și alte produse de cofetărie.


“Grupul de magazine Basarabia s-a născut din dorința de a readuce în prim plan un concept inedit de magazine cu produse noi, naturale și tradiționale din Republica Moldova. Am căutat inspirație în istoria bogată a vinurilor moldovenești aducând în magazine produse naturale originale și deosebite din Basarabia. Produsele proaspete și vinurile se combină spectaculos în magazine pentru a răspunde tuturor gusturilor. Pe cei ce adoră dulciurile, îi asteptăm cu bomboane, jeleuri, biscuiti și alte produse de cofetărie, în timp ce pentru iubitorii de vinuri bune, am încheiat parteneriate cu principalele case de vinuri din Republica Moldova astfel încât să obținem un asortiment larg de vinuri de calitate.", a  declarat Arcadie Tantuc, proprietar al grupului de magazine Basarabia.


Despre grupul de magazine Basarabia


Grupul Basarabia cuprinde 3 magazine cu produse tradiționale situate în București și Brăila: Basarabia Magazin Brăila, Basarabia Magazin Pipera și Basarabia Magazin Obor.


Primul magazin din grupul BASARABIA a fost deschis cu numele Vinurile Basarabiei, in Brăila, în martie 2014, la inițiativa lui Arcadie Tantuc, proprietarul grupului. În 2016, numele grupului de magazine a devenit Basarabia. În prezent, grupul cuprinde
3 magazine și oferă produse naturale, tradiționale din Republica Moldova: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiti și vinuri spumante.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Reteaua PROFI numara 375 de unitati, odata cu inaugurarea a inca doua magazine, la Suceava si Craiova.   Magazinul deschis astazi la Suceava este al cincilea din localitate si functioneaza in format City pe Str. Muncii nr. 6. Suprafata sa totala este de 494 mp, sala de vanzari ocupand 234 mp. Unitatea PROFI deschisa ieri la Craiova, Jud. Dolj, functioneaza in format Standard si se afla pe Str. Castanilor  nr.15 B, avand o suprafata totala de 512 mp din care sala de [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Surprinzator, un supermarket poate avea o oferta de pret mai avantajoasa in cazul unui cos de cumparaturi cu produse alimentare de baza decat un magazin de tip hard discount, potrivit studiului Consumer Basket realizat de compania de monitorizare Hiper Com, si citatd e Wall Street. Cosul de cumparaturi analizat cuprinde 11 alimente de baza: apa minerala 1 l, faina 1 kg, faina de porumb 1 kg, zahar 1 kg, ulei floarea soarelui 1 l, orez 1 kg, lapte 1 l, margarina 1 kg, telemea 1 kg, piept [...]
Polițiștii fac 16 percheziții în București și trei județe, la persoane și firme suspectate de evaziune de peste 1,3 milioane de euro, fiind vizat un mare distribuitor de legume și fructe care ar fi achiziționat produse prin firme fantomă, iar acestea au fost vândute prin marile lanțuri de magazine. Bottom of Form Anchetatorii au descins, joi dimineață, la sediile a nouă societăți comerciale și la locuințele a șapte persoane, din București și județele Constanța, Prahova și Ilfov, [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi