Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Scăderea accizei la alcool, dar și creșterea bugetului de cumpărături al românilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism și în piața de băuturi spirtoase. Jucătorii au apăsat pedala de accelerație și au început să investească pentru a lua o bucată din consumul în creștere.


„Eu cred că 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus și provocări pentru că există o agre­si­vitate a fiecărui jucător, cel puțin la noi în industrie, dată de această oportunitate.


Toată lumea investește și se zbate să ia o bucată cât mai mare din această piață în creștere. După părerea mea, a fost o concurență mai acerbă în acest an și s-a deschis apetitul pentru investiții pentru că toți vedem că este un an bun”, a spus Viorel Ognean, 46 de ani, di­rectorul general al com­paniei Granddis România, una dintre cele mai importante companii de marketing, vânzări și distribuție de produse spirtoase.


Printre cele mai importante băuturi care fac parte din portofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94 și anume Stalinskaya Vodka, liderul pieței de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pieței de gin din România, dar și produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut și Lichior, Stolichnaya Vodka și Label 5 Whisky. De asemenea, compania este prezentă și pe segmentul economic de preț cu brandurile Săniuța și Drobeta, informează ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

În luna octombrie, rețelele internaționale și-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unități inaugurate, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locații. De asemenea, Penny și Kaufland au inaugurat câte două unități, iar Lidl a bifat o nouă deschidere, informeaza [...]
Premier Tech Chonors (PTC) a patentat un nou Sistem de ambalare în saci. Mai mult decât atât, ideea novatoare și-a găsit imediat desfacere. Astfel, furnizorul irlandez de ingrediente Carbery Ingredients a achiziționat și a instalat un sistem de ambalare cu saci de compresie de la compania Premier Tech Chronos la fabrica sa din Carbery din Cork, Irlanda, urmând ca linia tehnologică să intre în funcțiune începând [...]
Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.   "Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. [...]
Grija pentru o alimentație sănătoasă, dar și obiceiul de consum specific al japonezilor, orientat în special spre pește și produse din pește, fructe de mare etc, au determinat diminuarea drastică a vânzărilor din restaurantele fast food de tip american. Ca urmare, vânzările lanțului de restaurante  din Japonia au scăzut în decembrie 2014, aceasta fiind a 11-a lună consecutivă în care lanțul american înregistreaz [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
In intervalul 14-22 iulie 2014, marcile Kinder si Raffaello inregistreaza conversatii apartinand in procent de 100% femeilor. Heidi si Milka starnesc la randul lor interesul in procent de 97% si, respectiv, 95%, in timp ce Snickers este brandul care atrage si atentia barbatilor, 30% dintre comentariile inregistrate apartinandu-le onlinerilor de gen masculin. Cele mai mari volume de conversatii au fost generate in intervalul 14-22 iulie 2014 de activitatea brandurillor de dulciuri pe paginile [...]
Potrivit INSSE, înnoptările turiștilor în structurile de primire turistică au crescut în luna mai 2017 cu 0,2%  În luna mai 2017, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent atât sosirile cât și înnoptările în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare, au înregistrat creșteri cu 10,6 % respectiv cu 0,2 %.   Comparativ cu luna mai 2016, în luna mai 2017 la punctele de frontieră s-au înregistrat [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN