Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Scăderea accizei la alcool, dar și creșterea bugetului de cumpărături al românilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism și în piața de băuturi spirtoase. Jucătorii au apăsat pedala de accelerație și au început să investească pentru a lua o bucată din consumul în creștere.


„Eu cred că 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus și provocări pentru că există o agre­si­vitate a fiecărui jucător, cel puțin la noi în industrie, dată de această oportunitate.


Toată lumea investește și se zbate să ia o bucată cât mai mare din această piață în creștere. După părerea mea, a fost o concurență mai acerbă în acest an și s-a deschis apetitul pentru investiții pentru că toți vedem că este un an bun”, a spus Viorel Ognean, 46 de ani, di­rectorul general al com­paniei Granddis România, una dintre cele mai importante companii de marketing, vânzări și distribuție de produse spirtoase.


Printre cele mai importante băuturi care fac parte din portofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94 și anume Stalinskaya Vodka, liderul pieței de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pieței de gin din România, dar și produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut și Lichior, Stolichnaya Vodka și Label 5 Whisky. De asemenea, compania este prezentă și pe segmentul economic de preț cu brandurile Săniuța și Drobeta, informează ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

Cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, aduce noutăți de substanță, în programul său.    Una dintre acestea este organizarea unei Sesiuni de întrebări și răspunsuri, de dialog liber, fără nicio altă prezentare sau introducere de complezență, între reprezentanți de vârf [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
Pizza, cel mai cunoscut și consumat fel de mâncare italian, se numără și printre preferatele românilor, mai ales în zilele de weekend. Potrivit informațiilor foodpanda, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din România, peste 50% din comenzile înregistrate în ultimele zile ale săptămânii sunt pentru sortimente de pizza. Dacă în timpul săptămânii, majoritatea românilor care comandă de pe foodpanda optează [...]
Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a anuntat marti un program de reducere a costurilor cu 1 miliard de dolari pana in 2016, in urma scaderii profitului cu 8,4% in trimestrul patru, transmite Bloomberg, remis de site-ul stririleprotv. Profitul net al grupului a scazut la 1,71 miliarde de dolari in trimestrul patru al anului trecut, de la 1,87 miliarde de dolari in aceeasi perioada a anului precedent. Vanzarile au coborat cu 3,6%, la 11 miliarde de [...]
În luna martie un grup de vinificatori moldoveni împreună cu prim-ministrul Iurie Leancă vor pleca în SUA. Aceștia sunt invitați de vicepreședintele american, Joe Biden. Anunțul a fost făcut de șeful Cabinetului de Miniștri în cadrul talk-show-ului „Bună Seara” de la postul Moldova 1, transmite Mesager. După lansarea brand-ului național „Wine of Moldova”, secretarul de stat american, John Kerry, a povestit americanilor cât e de bun vinu [...]
În perioada 10.01.2014 – 13.02.2014, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor și a Municipiului București au continuat activitățile de control în unitățile din industria agroalimentară. S-au efectuat 8.066 de controale în unități care-și desfășoară activitatea în domenii de activitate precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii și a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și alcoolice, a altor produs [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN