Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Scăderea accizei la alcool, dar și creșterea bugetului de cumpărături al românilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism și în piața de băuturi spirtoase. Jucătorii au apăsat pedala de accelerație și au început să investească pentru a lua o bucată din consumul în creștere.


„Eu cred că 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus și provocări pentru că există o agre­si­vitate a fiecărui jucător, cel puțin la noi în industrie, dată de această oportunitate.


Toată lumea investește și se zbate să ia o bucată cât mai mare din această piață în creștere. După părerea mea, a fost o concurență mai acerbă în acest an și s-a deschis apetitul pentru investiții pentru că toți vedem că este un an bun”, a spus Viorel Ognean, 46 de ani, di­rectorul general al com­paniei Granddis România, una dintre cele mai importante companii de marketing, vânzări și distribuție de produse spirtoase.


Printre cele mai importante băuturi care fac parte din portofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94 și anume Stalinskaya Vodka, liderul pieței de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pieței de gin din România, dar și produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut și Lichior, Stolichnaya Vodka și Label 5 Whisky. De asemenea, compania este prezentă și pe segmentul economic de preț cu brandurile Săniuța și Drobeta, informează ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP a lansat Calendarul Meat & Milk 2016.   În perioada imediat următoare, Calendarul va fi distribuit gratuit, prin inserarea lui în revistele Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, dar și direct, la cerere, companiilor interesate în [...]
Nestle vinde Divizia de alimente congelate La Cocinera, companiei Findus Spain, se arata intr-un comunicat, tranzactia fiind parte a procesului de revizuire a portofoliului, transmite . Tranzacția, al cărei preț nu a fost dat publicității, include brandul La Cocinera și unitatea din Valladolid, unde se fabrică produse alimentare congelate, în timp ce produsele din aluat congelat comercializat sub brandul La Cocinera nu fac parte din acord, a anunțat com [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din sectoarel [...]
Incepand cu 1 iunie 2014, Jaak Mikkel va fi noul General Manager al Coca-Cola Hellenic Romania, potrivit unor surse din piata de retail neconfirmate de companie. Acesta il inlocuieste in functie pe Stephane Batoux, al carui mandat se incheie dupa doi ani, informeaza Magazinul Progresiv. Jaak Mikkel vine din Macedonia, unde este General Manager al Pivara Skopje AD - unul dintre primii imbuteliatori ai gigantului american din aceasta tara, dar care reprezinta in acelasi timp si produsel [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Carmen Murzea, 30 de ani, și Robert Eisler, 34 de ani, doi prieteni care împărtășesc de câțiva ani pasiunea pentru prăjituri, au înființat anul trecut Cuptorul lui Robert, un mic laborator de prăjituri din Brașov în care au investit 20.000 de euro.   „Povestea noastră a început în 2013. Împărtășind același hobby, am în­ceput să testăm rețete noi de pră­ji­turi, brioșe și torturi pentru prieteni și cunoștințe. Totul a [...]
Berea se numără printre puținele domenii în care brandurile românești și-au păstrat supremația, chiar dacă au ajuns în portofoliul unor giganți internaționali. Mărci precum Timișoreana sau Ursus, cu sute de ani vechime, sau Silva și Ciuc, ceva mai tinere, continuă să se găsească pe rafturile magazinelor și să-și dispute o industrie care se apropie de 2 mld. euro.   „Românii beau bere românească, este evident, dintr-o singură privire aruncată asupra [...]
Producătorii de lapte din România vor trebui să menționeze pe ambalajele produselor lactate procentul de lapte praf, iar mențiunea „lapte românesc” va putea fi făcută doar pentru laptele provenit de la vacile din România, nu și la cel importat, arată Legea etichetării laptelui, votată ieri în Camera Deputaților.   „Legea privind stabilirea unor măsuri suplimentare obligatorii pentru etichetarea laptelui proaspăt pentru con­sum și a produselor [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN