Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.


Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru produsele alimentare, băuturi și tutun și de 1,7% pentru combustibil auto, potrivit datelor publicate de Eurostat.


Luxemburg este statul membru care a înregistrat cea mai mare creștere  a volumului în retail, de 16%. Același procent ca al României, de 8,7% , l-a înregistrat și Slovenia, iar pe locul trei în topul țărilor pentru care există date este Lituania, cu un procent de creștere de 8,3%.


Pe de altă parte, Belgia a înregistrat o scădere, de 1,9%, informează Progresiv.

Alte articole recomandate:

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]
Lidl devine primul retailer care nu va mai expune pe rafturile de la ieșirea din cele 600 de magazine din Marea Britanie dulciuri și produse alimentare care ar putea încuraja obezitatea la copiilor, scrie Daily Mail. Decizia apare pe fondul reacției societății britanice la situația creată de majoritatea retailerilor care sabotează eforturile părinților de a-și încuraja copii să mănânce sănătos prin expunerea snacksurilor și a dulciurilor la casele de marcat. Săptămâna [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Reducerea TVA la alte produse decât pâinea este foarte greu de realizat în acest an dacă vor fi diminuate contribuțiile de asigurări sociale, varianta fiind ca încasările din TVA la pâine să fie evaluate după un an, iar TVA să fie redusă la alte produse din 2015, a afirmat premierul Victor Ponta la România TV. “Probabil că anul acesta va fi foarte greu dacă facem reducerea de contribuții de asigurări sociale, să mai reducem anul acesta TVA, dar eu cred [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi