Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.


Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru produsele alimentare, băuturi și tutun și de 1,7% pentru combustibil auto, potrivit datelor publicate de Eurostat.


Luxemburg este statul membru care a înregistrat cea mai mare creștere  a volumului în retail, de 16%. Același procent ca al României, de 8,7% , l-a înregistrat și Slovenia, iar pe locul trei în topul țărilor pentru care există date este Lituania, cu un procent de creștere de 8,3%.


Pe de altă parte, Belgia a înregistrat o scădere, de 1,9%, informează Progresiv.

Alte articole recomandate:

  Supermarket-urile olandeze Jumbo și C1000 au boicotat uleiul de măsline Bertolli și produse din gama Ferrero și Douwe Egberts urmare a unor negocieri de stabilire a prețurilor- deși produsele Douwe Egberts a revenit la rafturi săptămâna trecută, după ce a ajuns la un acord cu retail-ul, informează Food Navigator. Delistarea produselor a durat câteva săptămâni, după ce producătorii nu au reușit să ajungă la un acord cu retailul privind [...]
Consiliul Concurenței a dat o lovitură grea marilor retaileri din industria alimentară, la sfârșitul anului trecut, dând amenzi de aproximativ 35 milioane euro. Retalailerii sancționați au anunțat la unison că vor da în judecată Consiliul Concurenței, iar în momentul de față aceștia așteaptă motivația scrisă a deciziei Consiliului cu pricina. Singurul punct comun în care cad de acord ambele tabere este acela că interesul lor major este....binele [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Proiectele de anul viitor din retailul romanesc vizeaza mai putin orasele mari din tara, unde companiile au cel putin o unitate existenta, si tintesc orasele secundare, precum Satu Mare, Bistrita sau Oradea, a declarat Liana Dumitru, retail director Colliers International, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro. „Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. [...]
AMRCR preconizează un impact sumbru pe piața de retail în cazul în care Legea 321 va intra în vigoare, principalele efecte fiind creșterea prețurilor, dispariția a sute de mii de producători, dar și închideri de supermarketuri și hypermarketuri. ”Marea noastră problemă este legată de filosofia acestei legislații care începe să fie din ce în ce mai punitivă și care pune într-o relație antagoni [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi