Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.


Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru produsele alimentare, băuturi și tutun și de 1,7% pentru combustibil auto, potrivit datelor publicate de Eurostat.


Luxemburg este statul membru care a înregistrat cea mai mare creștere  a volumului în retail, de 16%. Același procent ca al României, de 8,7% , l-a înregistrat și Slovenia, iar pe locul trei în topul țărilor pentru care există date este Lituania, cu un procent de creștere de 8,3%.


Pe de altă parte, Belgia a înregistrat o scădere, de 1,9%, informează Progresiv.

Alte articole recomandate:

Potrivit INSSE, in  luna  mai  2017,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule  și  motociclete),  în  termeni  nominali, față  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie  brută cu 8,4%  și ca serie ajustat [...]
Grupul german, liderul comerțului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, va deschide în mallul Festival Shopping Center din Sibiu un magazin de 2.500 mp, unul dintre cele mai mici ale rețelei, spun oficialii companiei. Acesta va fi primul magazin al companiei dintr-un mall, restul fiind de sine stătătoare. Oficialii companiei mai spun că data estimată pentru deschidere este octombrie 2018 și adaugă că designul magazinului urmează a fi diferit de celelalte 110 hipermarketuri [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]
Apropierea finalului de an reprezintă pentru companiile din industria alimentară a lumii oportunitatea de a veni în fața consumatorilor cu ambalaje specifice Sărbătorilor de iarnă. Începând de azi, în fiecare zi, vă vom prezenta câte o o idee pusă în practică în Occident. Pentru început, ne-am oprit asupra bomboanelor și jeleurilor produse de Maynards Jellies și Bassetts Liquorice Allsorts, pentru retailerul Mondelez și la [...]
Deja o prezență permanentă, Carrefour a fost singurul mare retailer care a luat pulsul consumatorilor, la recent trecuta ediție a târgului Indagra Food. La fel ca în anii trecuți, Carrefour și-a amenajat standurile punând în prim-plan alimentele românești, furnizorii români. Aflat la stand, domnul Florin Căpățână, Corporate Affiare al companiei, a declarat special pentru infoALIMENT Magazin că, deși Carrefour bifează [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN