Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.


Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru produsele alimentare, băuturi și tutun și de 1,7% pentru combustibil auto, potrivit datelor publicate de Eurostat.


Luxemburg este statul membru care a înregistrat cea mai mare creștere  a volumului în retail, de 16%. Același procent ca al României, de 8,7% , l-a înregistrat și Slovenia, iar pe locul trei în topul țărilor pentru care există date este Lituania, cu un procent de creștere de 8,3%.


Pe de altă parte, Belgia a înregistrat o scădere, de 1,9%, informează Progresiv.

Alte articole recomandate:

Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
AMRCR preconizează un impact sumbru pe piața de retail în cazul în care Legea 321 va intra în vigoare, principalele efecte fiind creșterea prețurilor, dispariția a sute de mii de producători, dar și închideri de supermarketuri și hypermarketuri. ”Marea noastră problemă este legată de filosofia acestei legislații care începe să fie din ce în ce mai punitivă și care pune într-o relație antagoni [...]
Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze. În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro. Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre [...]
Marcile private ale ale retelelor de magazine Kaufland (K-Classic) si Lidl (Pilos) detineau o cota cumulata de 12% din volumul total al vanzarilor de lapte de consum ambalat la nivelul anului 2013, a afirmat Diana Scaunasu – Client Service Manager Consumer Panel Services la GfK Romania, in cadrul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 14-a. Potrivit datelor prezentate de Diana Scaunasu, obtinute prin intermediul studiului GfK Consumer Panel care monitorizeaza consumul bunurilor de larg [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN