Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moș Nicolae a fost în acest an de 318 de lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei), în condițiile în care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center.


De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%), urmați de cei cu bugete de 251-500 lei (35,8%) și de cei care alocă peste 500 lei pentru cadouri (13,2%). În orașele mari, cu peste 100.000 de locuitori, suma medie alocată pentru cumpărăturile de Moș Nicolae își continuă trendul ascendent și ajunge la 321 lei.


Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolae este mai ridicată în orașele mici (93,8%) comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenți au de gând să ofere cadouri.


Comparativ cu anul trecut, în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant.

Alte articole recomandate:

Vinarsul Jidvei este o băutură tradițională românească - dar cu pedigree german -, obținută  prin distilarea vinului, cu o concentrație alcoolică de maxim 42% volum, prin maturarea și învechirea distilatului de vin în butoaie de stejar, timp de minim 5 ani. Locul de naștere al vinarsului este crama Bălcaciu (județul Alba), cel mai vechi complex de vinificație al Jidveiului. Chiar dacă vinarsul Jidvei este relativ tânăr, localitatea Bălcaciu este cunoscută de sut [...]
Mărcile private dezvoltate de lanțurile de magazine au cucerit în ultimii ani unele dintre cele mai importante sectoare din piață, precum uleiul, iaurtul, săpunul sau ciocolata - unde până recent brandurile făceau legea - și au ajuns la vânzări de 2,4-2,7 mld. euro. Astfel, una din trei sticle de ulei cumpărate de români este marcă privată, la fel și unu din patru iaurturi, informează Ziarul Financiar. Produse precum Aro (Metro Cash&Carry), K-Classic (Kaufland) sau [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria bere sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.  INDICATORII Online visibility se refera la vizibilitatea online [...]
(Agerpres) Volumul pietei berii a atins opt milioane de hectolitri in primul semestru al anului 2013, in scadere cu circa 3% comparativ cu cel inregistrat in perioada similara din 2012, iar reprezentantii industriei se asteapta ca analizele finale pentru 2013 sa se incheie cu volume de vanzari sub nivelul celor raportate anterior, cand piata berii a atins 18,2 milioane de hectolitri. Potrivit reprezentantilor Asociatiei Berarii Romaniei, rezervele cu privire la evolutia vanzarilor in 2013, [...]
Traducere și adaptare de Alexandru Peligrad, dupăChristian Madsbjerg și Mikkel B. Rasmussen/Harvard Business Review  În 2006, o mare companie europeană de bere, BeerCo s-a confruntat cu scăderea vânzărilor în baruri și puburi și, în ciuda unei cercetări de piață extinse și a analizei competitorilor, nu și-a putut da seama de ce. Clienții îndrăgeau produsul său de bază, o bere lager standard (bere tare alcoolizată), iar [...]
Primagra SRL, cel mai mare producător de cătină din țară și producător de material săditor ecologic de cătină, cu sediul în județul Arad, a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, testând cererea de suc de cătină produs în sistem ecologic, suc pe care dorește a-l realiza în viitorul apropiat. Primagra SRL este cunoscută la aces [...]
Măsurile fiscale luate de guvern și condițiile meteorologice favorabile au dus la creșterea afacerilor Ursus Breweries în primele trei luni din actualul an fiscal (perioada aprilie - iunie), în condițiile în care veniturile grupului SABMiller au scăzut și cu până la 17% pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, cum ar fi Polonia, Cehia sau Slovacia.   România redevine astfel „elevul model“ al Europei pentru grupul SABMiller, [...]
Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz. Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN