Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Autoritățile de la Bruxelles sunt „foarte aproape“ de semnarea unui acord de comerț liber cu Japonia, negociatorii încercând să tempereze temerile japonezilor că un astfel de acord s-ar putea lovi de același gen de impas politic care aproape a deraiat pactul comercial dintre UE și Canada, relatează Financial Times.


La finalul unui an în care comerțul a făcut obiectul unor atacuri politice intense în SUA și Europa, un acord UE-Japonia ar da avânt unei politici puse din ce în ce mai frecvent sub semnul întrebării de către naționaliștii populiști aflați în ascensiune. Acordul ar putea fi finalizat până la sfârșitul acestui an sau începutul anului viitor, a anunțat comisarul european pe comerț, Cecilia Malmstrom.


Acordul discutat este similar celui încheiat cu Canada, cunoscut drept Ceta, pentru că ar urma să acopere aproape toate sectoarele activității economice. Totuși, acordul ar urma să fie unul mai amplu în condițiile în care economia japoneză este de trei ori mai mare decât cea canadiană. Negociatorii vor încerca să rezolve divergențele privitoare la reglementările din sectorul auto de pe piața japoneză.

Alte articole recomandate:

Horia Stoian: Zerul acid, un nou ingredient de la Arla   Potrivit Arla Foods Ingredients (AFI), zerul acid poate fi folosit în producția alimentelor pentru a mări valoarea proteică a acestora. Astfel, excesul de zer acid poate fi utilizat pentru crearea, spre exemplu, a unor băuturi proteice. Carsten Valentin, Director senior al Functional milk protein- Arla Foods Ingredients, explică: „Băuturile cu valori proteice ridicate se bazează în mod tradițional pe lapte, [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]
Brandul de inghetata Napoca, apartinand gigantului Unilever din anul 2009, nu va mai fi produs incepand de anul viitor in fabrica FrieslandCampina din Baciu, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii ambelor companii, informeaza Wall Street. Unilever este prezent pe piata inghetatei prin divizia Algida in portfoliul careia se afla branduri precum Cornetto, Viennetta, Magnum, Carte D’Or, Big Milk sau Napoca, inghetata care a fost realizata pe plan local in [...]
Pentru al treilea trimestru consecutiv, Romania inregistreaza o performanta pozitiva in ceea ce priveste Indicele de incredere al consumatorilor masurat de compania de cercetare de piata Nielsen. Valoarea acestuia a crescut in trimestrul al doilea din 2014 cu 6 puncte fata de T1 al aceluiasi an, ajungand la 73. Romania se afla la mijlocul clasamentului european, in fata altor state din regiune precum Bulgaria (cu un indice de 69), Ungaria (56), Croatia (50) sau Polonia (71). In ceea ce [...]
Producătorii de vin din Bulgaria au primit voie anul acesta să adauge zahăr pentru a crește nivelul de alcool al produselor lor. Autorizarea, o premieră în ultimii 5 ani, a venit în urma solicitărilor venite din partea viticultorilor locali.  Anul viticol a fost unul dificil pentru bulgari, care se plâng că strugurii nu sunt suficient de dulci, însă fără acordul autorităților, le era interzis să completeze procesul de obținere a vinului [...]
(Mediafax) Inspectorii antifraudă fiscală au confiscat 40 de tone de carne de pui de la o firmă din Piatra-Neamț care ar fi înregistrat în contabilitate achiziții fictive, în baza unor facturi emise de societăți „fantomă“. Inspectorii antifraudă fiscală au identificat o firmă din Piatra-Neamț care a încercat evitarea plății către bugetul de stat a TVA pentru 38 de achiziții intracomunitare de carne de pui, în valoare totală de 2.074.453 de lei, [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
În perioada 01.08.2014-31.08.2014, direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor și a Municipiului București au continuat activitățile de control în unitățile din industria agroalimentară. S-au efectuat 6.446 de controale în unități care-și desfășoară activitatea în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii și a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și alcoolice, a altor produse alimentare precum și unități de [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN