Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo de pe plan local, a terminat primul semestru cu o cifră de afa­ceri de circa 389 de milioane de lei (87 mil. euro), în creștere cu 22% față de perioada similară a anului trecut. Astfel, producătorul de băuturi continuă perioada de creștere începută în anul 2014 și se apropie cu pași repezi către al treilea an consecutiv cu rulaje mai mari.


De asemenea, prima jumătate a anului a adus și revenirea pe profit a îmbuteliatorului. Quadrant Amroq Beverages a avut în primul semestru un profit net de 1,7 milioane de lei, față de o pierdere 11,6 milioane de lei în 2015.


PepsiCo este prezent pe plan local cu două divizii, de bău­turi și snackuri. Quadrant Amroq Beverages are două fabrici de băuturi la Dragomirești (jud. Ilfov) și Covasna, iar Star Foods, divizia de snackuri, are o unitate de producție în Popești-Leordeni (jud. Ilfov). Pe piața băuturilor se clasează pe poziția a doua ca vânzări, în timp ce pe cea de snackuri este lider.

Alte articole recomandate:

Juriul concursului World Beer Awards 2013 a selectat cele mai bune beri din lume în 2013. După cum a anuntat site-ul evenimentului, cea mai buna bere, în 2013, a fost recunoscuta ceheasca Primator Weizenbier, informeaza Income Magazin. Bautura ceheasca a luat, de asemenea, premiul pentru cea mai buna bere de grâu. Cea mai buna bere lager a fost aleasa Sharp Cornish Pilsner, iar cea mai buna bere neagra -  Malheur 12 din Belgia. În categoria cea mai buna [...]
Fiecare companie își are relevanța ei în piață, desigur, iar acest lucru s-a văzut cu prisosință, aici, la SIAL Paris, indiferent dacă vorbim despre companii cu cifre de afaceri mai mici sau medii, ori dacă ne referim la firmele de maximă importanță. Trebuie să spunem încă de la începutul acestei corespondențe că, pe toată durata desfășurării târgului, la standruile firmelor din România s-au purtat în permanență [...]
(Agerpres) Industria alimentară românească a fost „zguduită” pe parcursul acestui an de mai multe scandaluri, unele cu ramificații internaționale, cum a fost cel al cărnii de cal de la începutul lunii februarie, în timp ce cazul laptelui cu aflatoxină a adus demisii la vârful ANSVSA din cauza „bâlbâielilor” în comunicare, iar carnea de pasăre contaminată cu salmonela a prejudiciat industria avicolă cu zeci de milioane d [...]
Ieri, compania Danone Romania a anunțat un program de investiții în valoare de 10 milioane de lei pentru retehnologizare și relansarea portofoliului de produse, în special, prin introducerea unui nou ambalaj pentru iaurturi.   Cu aceasta ocazie, Dieter Schulz, managerul care conduce operațiunile locale ale grupului francez Danone, a declarat că anul acesta a început bine, consumatorul român pare să fie mai optimist datorită schimbărilor di [...]
Strategia Billa Romania are la baza dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu producătorii și comercianții locali, din dorința de a satisface nevoile și preferințele clienților săi, contribuind în același timp la creșterea economiei locale. Această direcție strategică s-a concretizat prin prezența unei game variante de produse românești în cadrul magazinelor Billa din toată țara. Astfel, compania își îndeamnă clienții să susțină economia locală, prin consumul [...]
Globalizarea și extinderea UE către est au pus logistica europeană în fața unor noi provocări. Cu atât mai mult, ca parte a economiei Uniunii Europene, activitatea de logistică alimentară din România trebuie să se conecteze și mai mult la rețeaua Pieței Comune, de aici, dar și din oportunitățile de care dispune, rezultând dezvoltarea așteptată de toți actorii din lanțul afacerilor: [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
Grupul german, liderul comerțului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, va deschide în mallul Festival Shopping Center din Sibiu un magazin de 2.500 mp, unul dintre cele mai mici ale rețelei, spun oficialii companiei. Acesta va fi primul magazin al companiei dintr-un mall, restul fiind de sine stătătoare. Oficialii companiei mai spun că data estimată pentru deschidere este octombrie 2018 și adaugă că designul magazinului urmează a fi diferit de celelalte 110 hipermarketuri [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN