Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni.


Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2.


Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial Pietricica din Piața M. Kogălniceanu. Aceasta funcționează în format Standard, cu o suprafață totală de 554 m2 din care sala de vânzări este de 426m2.


Magazinul deschis astăzi în Buzău este al treilea PROFI din localitate și se află pe strada Unirii, la parterul blocului nr. 6. Magazinul în format Standard are o suprafață totală de 529 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 473 m2.


Unitățile din Ghimpați și Tămășeni sunt operate în format Loco. Cea din Ghimpați, județul Giurgiu se află pe Șoseaua DN 6 București-Alexandria, nr.141 și se întinde pe o suprafață totală de 341 m2, din care suprafața de vânzări acoperă 229 m2. La rândul său, cu o suprafață totală de 356 m2 a cărei sală de vânzări este de 242 m2, unitatea din Tămășeni, județul Neamț se află pe strada Unirii, nr. 167.


Prin cele 484 de magazine prezente în 244 de localități, și cu aproape 11.000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.


 

Alte articole recomandate:

Cifra de afaceri a lanțului de magazine cash&carry Selgros a coborât anul trecut sub pragul de 700 de milioane de euro într-o perioadă în care consumul își revine greu, iar concurența din comerț s-a intensificat deoarece pentru a crește, lanțurile de magazine trebuie să muște din businessul celorlalți jucători. „Vânzările pe suprafața existentă (fără a lua încalcul extinderea, n.red.) au scăzut în toată piața din [...]
Prezent printre vizitatorii târgului Indagra, domnul Vasile Lucuț, proprietarul grupului de firme Unicarm a acordat o scurtă declarație pentru infoALIMENT Magazin: ”Afacerile Unicarm au mers foarte bine în acest an, reușind să ne păstrăm în frunte, chiar dacă, pe sectorul produselor lactate am constatat o oarecare plafonare a vânzărilor. Însă, producția de preparate din carne a fost pe creștere, până acum, în 2014 și [...]
Brandul de apă minerală Zizin, produs de compania brașoveană Apemin Zizin, a înregistrat anul trecut o creștere de 37% comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta com­pania vrea să mențină trendul ascendent al brandului.   Conform datelor furni­zate anterior de companie, brandul Zizin aduce 46% din cifra de afaceri a societății Apemin Zizin, adică reprezintă 21 mil. lei (circa 4,7 mil. euro). Astfel, brandul a depășit anul trecut vânzări de 28 milioane de lei [...]
Vassilis Stavrou, grecul care conduce din vara anului trecut afacerile Mega Image în România, se așteaptă la un an bun în 2016, în special în prima jumătate a anului.   Businessul Mega Image, retailerul belgian care deține pe piața locală peste 470 de magazine sub mai multe branduri și formate, s-a apropiat anul trecut de 760 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor oferite de companie. „Am reușit în 2015 și avem o [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
Opt companii din România vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importantă expoziție destinată soluțiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom și Pietta Glass Working, au participat la ediția precedentă a târgului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig și Romvitrine – participă în premieră, la eveniment. La ediția precedentă a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din România. Cu o suprafață netă [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.   În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi