Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate.


Peste 10.000 de produse profesionale - cititoare coduri de bare, imprimante de etichete și de bonuri, cântare electronice, aparate de etichetat, terminale mobile, marcatoare de prețși consumabile - au fost pregătite pentru această campanie. Ediția de anul acesta oferă, în exclusivitate, încă o soluție pentru optimizarea activității afacerilor.


„Black Friday 2016 va fi pentru segmentul B2B cea mai mare campanie de reduceri de până acum. Pentru că susținem dezvoltarea continuă a business-urilorși înțelegem necesitatea îmbunătățiriiproceselor operaționale îngreunate și rezolvarea problemelor cu care se confruntă companiile, de patru ani consecutiv organizăm, în noiembrie, campania de Black Friday. Alături de soluțiile customizateoferite clienților, anul acesta mizăm pe încă o soluție necesară oricărui business: în exclusivitate pentru piața din România vom comercializa autoutilitare, mașini de transport marfăce pot fi achiziționate din magazinul nostru online, în perioada campaniei, cu reduceri de până la 4.200 de euro.”, spune Liviu Sima, Managing Partner, IT Genetics.


Campania de Black Friday începe în 18 noiembrie, la ora 07.00, și se derulează exclusiv pe www.itgstore.ro. Furnizând soluții dedicate pentru industrii precum HoReCa, retail, logistică, transporturi, producție, sănătate, educație, financiar-bancar șiutilități, IT Genetics oferă clienților o gamă variată de produse de la peste 90 de producători recunoscuți la nivel internațional, precum: Star Micronics, Zebra Technologies, Brother, Citizen, Honeywell, Datacard, Evolisși Datalogic.


Despre IT Genetics


Cu o experiență de 10 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS și de infrastructură wireless).


Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării și colectării automate de date.

Alte articole recomandate:

Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc. Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioad [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]
De câteva sute de ani, vinul se îmbuteliază în recipiente din sticlă incoloră sau colorată, cu forme și capacități variate. La începuturi, buteliile din sticlă erau masive întrucât erau obținute prin suflare manuală, astfel că erau groase și adesea mai grele decât conținutul. De câteva decenii, butelia din sticlă cu volumul de 750 ml a devenit unitatea standard în industria vinului pentru caracterizarea vânzărilor. Forma clasică a [...]
Paloma D2, noua propunere a inginerilor de la Bosch, este, în fapt, un robot de ambalare, făcând parte din gama de Top a companiei Bosch Packaging, fiind pusă în conexiune cu linia de termoformare  sau formare concepută de Delta Robots și putând ambala produse lactate, atât în casolete de plastic sau folie dură, cât și în recipiente de carton. Productivitatea este de peste 300 de unități ambalate pentru fiecare celulă [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
”Într-un an economic dificil, reușim, tptuși, să facem performanță”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Tiberiu Clipcea, administrator al firmei Tehnoviluti, prezentă în standurile Indagra Food. Ca noutăți pe care compania domniei sale o propune partenerilor de afaceri, se numără în primul rând echipamentul de porționare Marelec Portio și linia de feliere Marelec M3/6. Caracterizat printr-o mare viteză și [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]
Producătorul de bere Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, a lansat sub brandul Grolsch prima bere draught la borcan. Produsul va putea fi comercializat exclusiv în rețelele de baruri și restaurante. Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanți producători de bere prezenți pe plan local a lansat recent prima bere draught la borcan, potrivit unui comunicat al companiei. Ambalajul The Jar (Borcanul) este disponibil pentru brandul Grolsch în localuri selectate din [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN