Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate.


Peste 10.000 de produse profesionale - cititoare coduri de bare, imprimante de etichete și de bonuri, cântare electronice, aparate de etichetat, terminale mobile, marcatoare de prețși consumabile - au fost pregătite pentru această campanie. Ediția de anul acesta oferă, în exclusivitate, încă o soluție pentru optimizarea activității afacerilor.


„Black Friday 2016 va fi pentru segmentul B2B cea mai mare campanie de reduceri de până acum. Pentru că susținem dezvoltarea continuă a business-urilorși înțelegem necesitatea îmbunătățiriiproceselor operaționale îngreunate și rezolvarea problemelor cu care se confruntă companiile, de patru ani consecutiv organizăm, în noiembrie, campania de Black Friday. Alături de soluțiile customizateoferite clienților, anul acesta mizăm pe încă o soluție necesară oricărui business: în exclusivitate pentru piața din România vom comercializa autoutilitare, mașini de transport marfăce pot fi achiziționate din magazinul nostru online, în perioada campaniei, cu reduceri de până la 4.200 de euro.”, spune Liviu Sima, Managing Partner, IT Genetics.


Campania de Black Friday începe în 18 noiembrie, la ora 07.00, și se derulează exclusiv pe www.itgstore.ro. Furnizând soluții dedicate pentru industrii precum HoReCa, retail, logistică, transporturi, producție, sănătate, educație, financiar-bancar șiutilități, IT Genetics oferă clienților o gamă variată de produse de la peste 90 de producători recunoscuți la nivel internațional, precum: Star Micronics, Zebra Technologies, Brother, Citizen, Honeywell, Datacard, Evolisși Datalogic.


Despre IT Genetics


Cu o experiență de 10 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS și de infrastructură wireless).


Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării și colectării automate de date.

Alte articole recomandate:

Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, mizează pe o creștere cu 10% a capacității de pro­ducție după ce va finaliza în această toamnă o investiție într-o nouă mașină de produs cutii din carton ondulat  În prezent, capacitatea de producție a fabricii Ecopack din Ghim­bav este de aproximativ 100 mil. mp de carton ondulat pe an.  „Investițiile totale vor fi de circa 1 milion de euro și [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
Se știe că ambalarea prin vacuumare aduce numeroase beneficii, în special legate de mărirea termenului de garanție a produselor. Nu mai puțin importante sunt beneficiile legate de depozitare și transport dar și cele legate de expunerea produselor în rafturile prevăzute cu frig ale magazinelor. Ultimele soluții propuse de compania UltraSource sunt de referință, la nivel mondial, după cum notează FoodPackaging. Ultravac 225 este un chipament de [...]
Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 15,5 mil. euro, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Până la finalul acestui an, compania așteaptă afaceri totale de 21 de milioane de euro, mai mult cu 17% față de anul trecut, notează Ziarul financiar.   „Evoluția pozitivă a afacerilor în primele nouă luni din [...]
Prin forma sa, ambalajul Tetra Brik Aseptic 250 Base Crystal oferă oportunități de diferențiere la raft a mărcilor Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat lansarea noului ambalajului Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal, care se remarcă prin două laterale în formă de cristal, oferind astfel mai multe posibilități de diferențiere grafică la raft a produselor alimentare. “Deoarece [...]
Producătorii de lapte din România vor trebui să menționeze pe ambalajele produselor lactate procentul de lapte praf, iar mențiunea „lapte românesc” va putea fi făcută doar pentru laptele provenit de la vacile din România, nu și la cel importat, arată Legea etichetării laptelui, votată ieri în Camera Deputaților.   „Legea privind stabilirea unor măsuri suplimentare obligatorii pentru etichetarea laptelui proaspăt pentru con­sum și a produselor [...]
Creșterea constantă a consumului mondial de carne de pui, din ultima jumătate de secol s-a datorat și faptului că, în această perioadă, spre deosebire de alte mărfuri, prețul cărnii de pui a rămas aproape nemodificat, în valoare absolută. Dacă însă luăm în calcul și inflația atunci, prețul, în dolari, al cărnii de pui s-a micșorat de aproximativ 8 ori față de acum 50 de ani. Stabilitatea prețului, facto [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN