Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate.


Peste 10.000 de produse profesionale - cititoare coduri de bare, imprimante de etichete și de bonuri, cântare electronice, aparate de etichetat, terminale mobile, marcatoare de prețși consumabile - au fost pregătite pentru această campanie. Ediția de anul acesta oferă, în exclusivitate, încă o soluție pentru optimizarea activității afacerilor.


„Black Friday 2016 va fi pentru segmentul B2B cea mai mare campanie de reduceri de până acum. Pentru că susținem dezvoltarea continuă a business-urilorși înțelegem necesitatea îmbunătățiriiproceselor operaționale îngreunate și rezolvarea problemelor cu care se confruntă companiile, de patru ani consecutiv organizăm, în noiembrie, campania de Black Friday. Alături de soluțiile customizateoferite clienților, anul acesta mizăm pe încă o soluție necesară oricărui business: în exclusivitate pentru piața din România vom comercializa autoutilitare, mașini de transport marfăce pot fi achiziționate din magazinul nostru online, în perioada campaniei, cu reduceri de până la 4.200 de euro.”, spune Liviu Sima, Managing Partner, IT Genetics.


Campania de Black Friday începe în 18 noiembrie, la ora 07.00, și se derulează exclusiv pe www.itgstore.ro. Furnizând soluții dedicate pentru industrii precum HoReCa, retail, logistică, transporturi, producție, sănătate, educație, financiar-bancar șiutilități, IT Genetics oferă clienților o gamă variată de produse de la peste 90 de producători recunoscuți la nivel internațional, precum: Star Micronics, Zebra Technologies, Brother, Citizen, Honeywell, Datacard, Evolisși Datalogic.


Despre IT Genetics


Cu o experiență de 10 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS și de infrastructură wireless).


Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării și colectării automate de date.

Alte articole recomandate:

Creșterea constantă a consumului mondial de carne de pui, din ultima jumătate de secol s-a datorat și faptului că, în această perioadă, spre deosebire de alte mărfuri, prețul cărnii de pui a rămas aproape nemodificat, în valoare absolută. Dacă însă luăm în calcul și inflația atunci, prețul, în dolari, al cărnii de pui s-a micșorat de aproximativ 8 ori față de acum 50 de ani. Stabilitatea prețului, facto [...]
Producătorul de ambalaje din carton Eco­pack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afa­ceri Vladimir Cohn, spune că producția de carton on­­dulat a crescut cu 4-5% în 2013 față de anul an­terior, datorită exporturilor de ambalaje în Ungaria, Re­publica Moldova, Bulgaria și Grecia.   Potrivit celor mai recente date de la Patronatul Industriei de Celu­loză și Hârtie Rompap, producția de ambalaje de carton ondulat a fost în creștere cu 5,9% [...]
Potrivit unui nou raport dat publicității de Canadean, creșterea continuă a cererii pentru ambalaje ușoare de plastic va fi o tendință-cheie pe piața de retail din SUA, care va crește până în 2017. Americanii vor folosi 32.850 de milioane de cutii de plastic și flexibile mai rigide, în 2017, decât au fost în 2012, ceea ce determină ca acest segment să aibă cea mai rapidă creștere în industria de ambalaje din SUA. [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
DairyIndustries anunță lansarea unui nou echipament de formare și congelare a înghețatei, conceput și produse de compania daneză UCV Icecream. Utilajul, definit prin utilizare eficientă și simplă, EU 230. formează și congelează produsul în configurația programată de procesator. Prevăzut cu dispozitive de adăugare a cremelor de fructe, a siropurilor, bomboanelor și a alunelor, ca elemente decorative, EU 230 poate realiza amestecuri potrivit rețetel [...]
FV 35-Flow-Vac este un sistem de ambalare prin vacuumare a cărnii, materialul strângându-se etanș în jurul produsului, echipamentul fiind ultima propunere a celor de la Globalmeat.   Filmul de protecție utilizat la ambalare alimentează echipamentul printr-un sistem longitudinal, fapt care previne contaminarea cărnii prin atingerea unor alte suprafețe ale mașinii. Ambalarea se realizează în întregime ermetic, excesul de material fiind înlătur [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN