Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, a avut în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 96,6 milioane de lei (circa 22 mil. euro), în creștere cu 25% față de perioada similară a anului precedent, arată datele publice.   Dacă această evoluție se menține și în a doua parte a anului, grupul italian Ferrero ar depăși în România procentul de creștere înregistrat anul trecut, având în [...]
Participant constant la evenimentele organizate de infoGROUP, compania Biotrend Plus SRL va participa in calitate de Partener, in cadrul sectiunii EXPO a Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, care va avea loc in zilele de 3 si 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brasov sub genericul POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANTA-Prioritati pentru iesirea din impas.   La standul companiei, fermierii si procesatorii de lapte prezenti la eveniment vor putea lua [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]
  Alexandra Nikolakopoulou a fost anuntata ca nou șeful al DG SANTE din cadrul Comisiei Europene pentru divizia nutriție, compoziție alimentară și informații, urmand lui Basil Mathioudakis, informeaza Food Navigator. Nikolakopoulou va prelua funcția de la Mathioudakis pe 1 martie, când acesta se va pensiona după o carieră de 32 de ani de lucru în Comisie pe 1 martie. Ea deține în prezent funcția de șef adjunct [...]
Compania Biotrend Plus va invita la Indagra Food 2014, in pavilionul A, la parter, stand 04, sector C pentru a va prezenta cel mai bun produs al anului 2014 pentru fabricile de lapte – filtrul care curata laptele de celulele somatice. Reprezentantii companiei va asteapta  cu teste de ultima generatie pentru depistarea antibioticelor si aflatoxinelor din lapte, precum si teste de sanitatie. Compania Biotrend Plus SRL, este subsidiara companiei Biokom Trend din Bulg [...]
România se află printre țările unde există un potențial ridicat de creștere pe componenta logisticii alimentare, în condițiile în care există în continuare o mare parte din piață încă neintegrată în lanțul de aprovizionare industrială, potrivit profesorului Klaus. Astfel, pe măsură ce importanța autoconsumului și a alimentelor comercializate prin intermediul vânzărilor directe se va diminua, va crește și rolul serviciilor logistice în [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce, se intreaba jurnalistii de la Progresiv? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea ma [...]
Pepsi, al doilea mare producător de băuturi răcoritoare de tip cola din lume, intenționează să promoveze trei tipuri noi de băutură de tip cola, în încercarea de a impulsiona vânzările aflate în declin. Potrivit USA Today, ideea celor de la Pepsi este de a oferi Pepsi Cola, în trei variante, (Pepsi, Pepsi Vanilla, Pepsi Wild Cherry) dar cu zahăr, în loc de îndulcitor. Sub sloganul "Pepsi Made With Real Sugar", producătorul va înlocui fructoza din [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN