Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

Fermierii mai au la dispoziție doar trei zile pentru a depune la Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) cererile prin care se obține diferența de acciză în trimestrul IV 2013. Astfel, APIA precizează că sprijinul se oferă sub formă de rambursare a diferenței dintre acciza standard și acciza redusă (stabilită la 21,00 euro/1000 litri) pentru motorina utilizată la efectuarea lucrărilor mecanizate în agricultură. Potrivi unui comunicat de presă, beneficiarii [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]
O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
Vinul merita sa fie pe mesele de sarbatoare. De asta s-au convins aseara zeci de oameni de afaceri din Moldova care au fost prezenti la un nou workshop dedicat, in exclusivitate, vinului Via Etulia, eveniment care a avut loc la București. Oaspetii serii au avut posibilitatea sa degusteze 3 vinuri oferite de Vinaria Bostavan. “Astazi am degustat trei vinuri superbe din colectia Via Etulia, un Cabernet Sauvignon si un Merlot, doua vinuri ro [...]
   Pe fondul cresterii concurentei intre operatorii de hypermarketuri prezenti in Capitala, Carrefour Romania anunta semnarea unui contract de inchiriere, cu dezvoltatorii centrului comercial ParkLake din cartierul Titan din Bucuresti, pentru achizitia unui spatiu de 12.000 mp unde va deschide, in 2016, un hypermarket, a anuntat compania. Centrul comercial ParkLake, situat in vecinatatea Parcului Alexandru Ioan Cuza  (IOR) din Titan, va avea in total 70.000 m2 de spatiu total [...]
Salah Said, apropiat al patronatului MGC International Investments SRL, a declarat marți pentru Recolta.eu că sarmalele gătite în fabrica de la Topoloveni ajung în farfuriile angajaților Dacia Groupe Renault. Pe lista celorlalți clienți ai conservelor argeșene se mai găsesște înclusiv o multinațională din Suedia. Potrivit spuselor lui Salah Said, omul de încredere al fraților de origine libaneză Mohammad, Hassan și Ahmed Murad [...]
Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat. Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piaț [...]
Ministerul Agriculturii din Danemarca examineaza o propunere - inaintata de mai multe grupuri de producatori agricoli, comercianti cu amanuntul si consumatori - de a elimina taxa pe valoare adaugata aplicata produselor care provin din productie agricola organica, inclusiv carnii.   O astfel de masura ar fi benefica sectorului agricol organic din tara, in special dupa ce o serie de reportaje au prezentat conditiile precare de la o serie de ferme traditionale din tara, dar ar putea atrage [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN