Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.   De fapt, [...]
Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Suprafața agricolă cultivată cu produse ecologice s-a triplat în ultimii zece ani de la circa 65.000 de hectare în 2006 la peste 175.000 de hectare anul trecut, tot mai mulți antre­prenori pariind pe produsele „bio“, arată cele mai recente informații publicate de Eurostat. „Mulți se apucă de agricultură ecologică încurajați de prețurile mari din zona aceasta, din dorința de a se îmbogăți, dar foarte mulți renunță“, a declarat pentru ZF Marin [...]
Productia de vin in 2013 a inregistrat un record, cu peste cinci milioane de hectolitri adunate in cramele din Romania. La asemenea cifre si producatorii au inregistrat succcese. Unul dintre reprezentantii Jidvei, cel mai mare producator de vinuri din zona Transilvaniei, a vorbit intr-un interviu despre rezultatele excelente obtinute anul trecut.  “Anul 2013 a fost ca si anul 2013, un an de mari succese pentru vinurile Jidvei. Suntem de altfel multumiti, si de ce sa nu recunoaste [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Cramele Recaș, deținută în coproprietate de familiile Cox, Gheorghe Iova și Ioan Gheorghiu au realizat pe primele nouă luni ale anului 2014 o cifră de afaceri cu 16 % mai mare decât cea înregistrată în perioada similară a anului trecut. Însă, estimările conducerii companiei producătoare de vin estimeazză, până la finalul anului, o creștere de până la 21 %, atingând target-ul de 30 de milioane de euro, propus prin planul de [...]
Cumasul este un produs lactat acid cunoscut din antichitate. Este considerat produs lactat național în zonele tradiționale de creștere a cabalinelor. Cumasul are un conținut mai redus de substanță uscată în comparație cu alte sortimente de produse lactate acide, însă este mai bogat în vitaminele C și B, antibiotice și alte substanțe biologice active, se arată într-un studiu publicat de DairyIndustries. Stimulează metabolismul în organism și manifestă [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN