Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Producția de vin a României a scăzut cu 20% în 2014 până la 4,093 milioane hectolitri, de la 5,113 milioane hectolitri în 2013, dar cu toate acestea România ocupă în continuare locul 12 în topul celor mai mari producători mondiali de vin, arată datele preliminare publicate joi de Organizația Internațională a Viei și Vinului (OIV). La nivel mondial, producția de vin a scăzut cu 6% în 2014, până la 271 milioane hectolitri, OIV [...]
Organizatorii Conferintei IFS vin cu noutati referitoare la confirmarea in calitate de speaker a domnului Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH, dar si la alaturarea unui nou partener H.B.P. EKO Distribution. Agenda evenimentului se completeaza cu o noua prezentare pe tema „Cerinte si posibilitati de testare a conformitatii ambalajelor si materialelor care intra in contact cu alimentele” sustinuta de IBA Bucuresti, iar reprezentantii companiei Sika vor prezenta [...]
Profi a inaugurat al doilea magazin modular al retelei, in localitatea Baraolt, judetul Covasna. Unitatea a fost construita in doar 30 de zile si ocupa o suprafata totala de 548 mp, din care spatiul de vanzare este de 396 mp, noteaza revista Progresiv. Magazinul a fost ridicat cu ajutorul unei tehnologii noi de constructie care permite amplasarea unui magazin in orice zona si redimensionarea lui dupa puterea de cumparare a clientilor. Aceeasi tehnologie a fost utilizata si pentru ridicarea [...]
România se află printre țările unde există un potențial ridicat de creștere pe componenta logisticii alimentare, în condițiile în care există în continuare o mare parte din piață încă neintegrată în lanțul de aprovizionare industrială, potrivit profesorului Klaus. Astfel, pe măsură ce importanța autoconsumului și a alimentelor comercializate prin intermediul vânzărilor directe se va diminua, va crește și rolul serviciilor logistice în [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2017, care își va derula cea de-a VI-a ediție în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, cel mai important eveniment de specialitate al anului, atât din România, cât și din Europa Centrală și de Est, se va bucura de participarea celor mai importante și marcante personalități din domeniul agro-industrial care vizează sectoarele de carne, lapte ș [...]
  McCormick & Company a cumpărat afacerea italiană de producere arome Drogheria& Alimentari (D&A) pentru 85 mil. de euro într-o afacere care pretinde că va stimula portofoliul oferit retailerilor și producătorilor, informează Food Navigator. În conformitate cu termenii acordului, McCormick câștigă 100% din actiunile D&A, care se mândrește cu vanzari anuale de 50 milioane de euro, din care 80% provine din Italia și 20% din [...]
Prețul uleiului de măsline este în creștere din cauza secetei din sudul Spaniei și a unei bacterii care atacă plantațiile de măslini din Italia, factori care vor afecta producția celor mai mari cultivatori din lume.Sudul Spaniei este afectat de mai multe luni de o secetă severă, care afectează în special Andaluzia. Spania este cel mai mare producător de ulei de măsline la nivel mondial, înaintea Italiei, iar Andaluzia asigură 45% din producția țării. În fața riscului [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN