Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

Microcat DNTRF este un biopreparat unic, care conține o gamă variată de microorganisme și enzime naturale nepatogene. Prin conținutul său, Microcat DNTRF este ecologice 100% și poate fi utilizat în foarte multe domenii. Microcat DNTRF are rolul de a lichefia și degrada depunerile de grăsimi, uleiuri și alte materii organice.   Aplicații: Rețele de canalizare; Separatoare de grăsimi; Stații de pompare; Fose septice; Stații de epurare;   Avantajele utiliză [...]
O dieta sanatoasa este o mașină de forță de industria alimentară. Acest lucru favorizează compania AAK, deoarece, prin ingredientele sale specializate care pot satisface cererea consumatorilor pentru produsele alimentare care conțin cantități minime de grăsimi trans și grăsimi saturate. Soluțiile pentru produsele lactate (DFAs) au caracteristici specifice, care satisfac nevoile diferitilor procesatori de produse lactate. Ele pot fi folosite pentru a completa sau a [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
Adrian Pascu, românul care conduce operațiunile producătorului de iaurturi Danone în România și în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și pentru profitabilitate, evoluție care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung.  „Putem spune că strategia de valorizare și creștere profi­ta­bilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect și anul trecut și [...]
În ultimi ani, Camelia Sucu a investit peste 4 milioane de euro, în agribusiness, "Doamna Mobexpert" transformându-se în “Doamna Cherry”. Acum, deține terenuri agricole, o fabrică, hale și  Piața de Gros din Berceni, pe care a numit-o "Abundia". Planurile sale însă nu se opresc aici! Despre ele, ne-a vorbit în interviul de față. Puterea de cumpărare e mică, evaziunea e mare infoALIMENT: Cum v-ați hotărât să vă faceți fermier și [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor, compania Betty Ice a terminat anul 2013 cu o cifră de afaceri de aproape 20 de milioane de euro. După cum se știe, consumul de înghețată crește de două ori într-o zi caniculară comparativ cu o zi ploioasă. Consumul de înghețată per capita în România este de circa 2 litri/an (echivalentul a 22 de înghețate la cornet de exemplu), de patru ori mai puțin decât un locuitor al peninsule [...]
Mariana Linn, 40 de ani, care a lucrat timp de un deceniu ca business controller pentru Siemens în Germania și Elveția, s-a întors la începutul anilor 2000 în România pentru a-și îndeplini visul:  să aibă propria afacere cu produse lactate. În Germania și Elveția obișnuia să meargă voluntar în mici fabrici de brânză și lactate pentru a învăța cum se prelucrează laptele, iar în 2003 a pus bazele firmei Carpalat din [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi