Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

Producatorul de salamuri crud-uscate Salbac, parte a grupului de firme Agricola, a finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii cu 25% a capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate. „Actionam in trendul impus de piata si de obiceiurile de consum si ne focusam activitatea pe producerea si vanzarea salamurilor crud-uscate Agricola, unde ocupam pozitia de lider national din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu o cota  de piata de 17%. Ne dorim sa [...]
            (Coimunicat) În cursul lunii septembrie, Direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor precum și a municipiului București au desfășurat 8.892 de controale în unitățile din industria agroalimentară care desfășoară activități în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii, a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare, a băuturilor alcoolice, dar și a [...]
 Comercianții care înregistrează o cifră de afaceri de cel puțin 10.000 de euro pe an vor fi obligați să își instaleze POS-uri odată cu intrarea în vigoare, din 20 mai, a legii cash back, care le permite acestora să deburseze numerar la cererea clienților deținători de carduri. „Dorim să reafirmăm că nu există niciun cost asociat comercianților pentru implementarea POS-urilor și a serviciului de cash-back, costurile fiind suportate de băncile acceptatoare. Pentru [...]
Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
(Mediafax) În ceea ce privește procesul de ratificare, Moisă a spus că acordul ar trebui votat în Parlamentul European cel mai devreme în decembrie, cel mai târziu în februarie 2017. "Aceasta ar permite intrarea provizorie în vigoare a grosului tratatului în primăvara anului viitor. Ratificarea deplină se va produce însă abia după ce toate parlamentele naționale vor fi votat acordul. Acest proces va lua câțiva ani. Din punct de veder [...]
Cramele si galeriile subterane ale Moldovei sunt legendare prin colectiile impunatoare de vinuri, recunoscute de Guinness Book, spectaculoase prin distantele traseelor misterioase.   Producatorii din Republica Moldova doresc sa prezinte iubitorilor de vin din Romania transformarile remarcabile din ultimii ani in planul calitatii, atestate de palmaresul impresionant al distinctiilor din marile concursuri, inclusiv succesul obtinut la International Wine Contest Bucharest. Pentru al doilea [...]
Dintre romanii care obisnuiesc sa cumpere produse din strainatate cel putin o data la 3 luni, 67% opteaza pentru produse alimentare, 62% pentru bauturi sau sucuri, 48% pentru produse destinate ingrijirii locuintei, iar 39% pentru parfumuri si produse cosmetice. Produsele vestimentare si incaltamintea sunt achizitionate de 33% dintre romanii care opteaza cel putin o data la 3 luni pentru cumparaturi efectuate in afara tarii, in timp ce  electronicele/electrocasnicele de 22% dintre acestia, [...]
Lanțul de cafenele „5 to go”, lansat pe piață la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia și în București, va deschide până în luna septembrie încă două unități în Capitală, ajungând la cinci locații stradale.   Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea și francizarea conceptului „5 to go” în orașele cu mai mult de 50.000 de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN