Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“


Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piață de aproape 60% în tot comerțul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.


„Comerțul modern are o cotă de pia­ță de circa 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Dacă luăm o piață totală (co­mer­țul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferența de 20% (față de alte piețe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerțul mo­dern local.


Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu știu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operațiunile locale ale Lidl în România din poziția de preșe­dinte al consiliului de conducere, informază ZfCorporate.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Odată cu lansarea noului videoclip ‘La LaLa (Brazilia 2014)’, pe 22 mai 2014, Shakira și Activia își unesc forțele pentru a susține World Food Programme  (WFP) și obiectivul organizației de a construi o lume fără foamete. Videoclipul transmite un mesaj de bucurie și speranță pentru toți copiii din lume, în același timp contribuind la comunicarea inițiativelor derulate de World Food Programme pentru [...]
Surprinzator, un supermarket poate avea o oferta de pret mai avantajoasa in cazul unui cos de cumparaturi cu produse alimentare de baza decat un magazin de tip hard discount, potrivit studiului Consumer Basket realizat de compania de monitorizare Hiper Com, si citatd e Wall Street. Cosul de cumparaturi analizat cuprinde 11 alimente de baza: apa minerala 1 l, faina 1 kg, faina de porumb 1 kg, zahar 1 kg, ulei floarea soarelui 1 l, orez 1 kg, lapte 1 l, margarina 1 kg, telemea 1 kg, piept [...]
Producția bazată pe biotehnologie în România se ridică la aproximativ 5 miliarde de euro, a declarat, recent, pentru AGERPRES, Nicolae Hristea, director executiv al Asociației AgroBiotechRom.           'În România se folosește foarte multă biotehnologie, de la fabricarea iaurtului, brânzeturilor, a vinului și până la cea a medicamentelor. În ceea ce privește cifra de afaceri, cred că producția bazată p [...]
Iulian Stanciu, unul dintre acționarii eMag și unul dintre cei mai puternici antre­prenori din industria IT, împreună cu alți doi antreprenori români, a început recrutările pentru berăria pe care o vor deschide în Parcul Herăstrău în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mal­lurilor din ziua de astăzi. Restaurantul, care va fi deschis în această toamnă, va avea o echipă de 130 de oameni, dintre care doar 10 au fost deja [...]
Aproximativ 20 de tone de mere moldovenești au fost distruse cu ajutorul unui buldozer, în urma unei decizii a Serviciului federal rus de supraveghere veterinară și fitosanitară (Rosselhoznadzor), după ce inspectorii ruși au descoperit că marfa nu era din Chile, așa cum indica marcajul, ci din Republica Moldova, țară împotriva căreia Federația Rusă a impus restricții la exportul de fructe și legume.   Potrivit agenției Unimedia de la Chișinău, citata de Agerpres, marfa a fost [...]
DairyReporter publică în ediția curentă un interesant articol în care se afirmă că firmeleproducătoare de probiotice au beneficiat de soluții tehnologice inspirate de tehnologiile producerii gelurilor de duș, precum și de transfer din zona producției farmaceutice. Astfel, Dr. David Calvert, expert al companiei britanice IFormulate Ltd., a afirmat în cursul unei comunicări științifice susținută la începutul acestei luni l [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
Agentia V8 Interactive a creat o campanie integrata pentru clientul Staropramen, menita sa aduca conceptul de pairing beer-food in casele tuturor iubitorilor de bere si de mancare, pentru o experienta culinara completa.   Experienta agentiei in bucataria lui Chef Foa a inceput odata cu filmarea si difuzarea unui spot TV de brand, un sneak peek in care Chef Foa abordeaza 4 stiluri de cooking si lifestyle diferite, adaptate celor 4 sortimente de Staropramen: f [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN