Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, a devenit și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovatoare și de desfășurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă.


Pe o suprafata de 10.000 mp, între 2 și 6 noiembrie, în Pavilionul Central ROMEXPO, au expus peste 160 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată. La eveniment au fost prezente firme din: Bulgaria, Cehia, China, Finlanda, Italia, Liban, Moldova, Polonia, România, Serbia, Turcia, Ucraina și Ungaria.


Evenimentul a reprezentat platforma pentru lansarea și vânzarea de produse, prezentarea noutăților din domeniu, stabilirea de noi relații de afaceri și încheierea de contracte. De la eveniment nu au lipsit firme importante a căror activitate se desfășoară în domenii precum:


Utilaje și echipamente dedicate industriei laptelui și panificației;


Soluții complete pentru industria cărnii;


Utilaje si echipamente pentru abatoare și carmangerii;


Producția și exportul de carne;


Echipamente pentru industria băuturilor;


Utilaje și accesorii pentru ambalarea produselor alimentare și non-alimentare


Echipamente de: manipulare, transport, logistică și depozitare;


Producția și comercializarea de brânzeturi;


Produse și servicii pentru o alimentație integrală.


Pentru organizarea Indagra Food, Romexpo a colaborat cu partenerii săi, Camera de Comerț și Industrie a României și Addor Events.


Concomitent, au avut loc Idagra- Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei, si Târgul de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice.

Alte articole recomandate:

Presedintele Ligii Asociatiilor Producatorilor Agricoli din Romania  (LAPAR), Laurentiu Baciu, avertizeaza asupra unor eventuale tepe pe care si le pot lua consumatorii din Romania, cand aleg produse de tipul „eco”. Tendinta momentului este de a se consuma preponderent sau chiar exclusiv alimente „eco”, dar Baciu suspecteaza ca unii comercianti isi insala clientii.   „Am vazut cum pe unele magazine din Bucuresti scrie «Paine eco din grau» [...]
Echipa de management Danone România are un nou membru începând cu decembrie 2013, după preluarea de către Roxana Tisăianu a poziției de Director Comercial România și Director de Dezvoltare Moldova și Țările Adriatice. Roxana va raporta către Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est. “Mă bucur să revin în România după o experiență internațională care mi-a oferit o perspectivă proaspătă asupra practicilor din [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Achizitia Angst reprezinta o noua etapa in dobandirea suprematiei in comertul de proximitate din Bucuresti de catre Mega Image si disparitia unui alt jucator local din Capitala, intr-un peisaj in care retelele independente devin tot mai rare, noteaza Magazinul Progresiv. Mega Image estimeaza vanzari de 21 de milioane de euro cu cele 20 de magazine Angst. Astfel, suma poate reprezenta vanzarile anuale ale retelei preluate. Pe de alta parte, din cifra de afaceri de 530 de milioane de eur [...]
Producatorul slovac de lactate Koliba isi propune sa obtina, in 2014, o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro pe piata romaneasca, dupa ce vanzarile de anul trecut s-au ridicat la 3,5 milioane de euro. Brandul Koliba exista pe piata din Romania din 2008, avand o retea de distributie extinsa in lanturile Billa, Kaufland, Carrefour Metro si Auchan. Koliba este specializat in producerea cascavalurilor semitari maturate si a untului traditional. Situati pe ultimele pozitii in topul tarilor din [...]
Povila de Bărgău, păsatul momârlănesc și țuica de Morărești sunt doar câteva din sutele de produse tradiționale înregistrare în UE și de care nu mulți români au auzit. Fiecare produs are alături de rețeta secretă o poveste proprie și cu siguranță un gust special. În 2005, la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au fost înregistrate 280 de produse tradiționale, urmând c [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
Procesatorul de lapte A2 Corporation (A2C) a declarat că va lansa brandul a2 în SUA, informează Dairy Reporter. Lansarea brandului a2 pe piața din Statele Unite este în discuție de ceva timp și este următoarea prioritate pentru creșterea companiei, a declarat purtătoul de cuvânt al companiei. Având o performanță puternică în Australia și o performanță în construcție prin intermediul voint ventures din Marea Britanie, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN