Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, a devenit și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovatoare și de desfășurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă.


Pe o suprafata de 10.000 mp, între 2 și 6 noiembrie, în Pavilionul Central ROMEXPO, au expus peste 160 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată. La eveniment au fost prezente firme din: Bulgaria, Cehia, China, Finlanda, Italia, Liban, Moldova, Polonia, România, Serbia, Turcia, Ucraina și Ungaria.


Evenimentul a reprezentat platforma pentru lansarea și vânzarea de produse, prezentarea noutăților din domeniu, stabilirea de noi relații de afaceri și încheierea de contracte. De la eveniment nu au lipsit firme importante a căror activitate se desfășoară în domenii precum:


Utilaje și echipamente dedicate industriei laptelui și panificației;


Soluții complete pentru industria cărnii;


Utilaje si echipamente pentru abatoare și carmangerii;


Producția și exportul de carne;


Echipamente pentru industria băuturilor;


Utilaje și accesorii pentru ambalarea produselor alimentare și non-alimentare


Echipamente de: manipulare, transport, logistică și depozitare;


Producția și comercializarea de brânzeturi;


Produse și servicii pentru o alimentație integrală.


Pentru organizarea Indagra Food, Romexpo a colaborat cu partenerii săi, Camera de Comerț și Industrie a României și Addor Events.


Concomitent, au avut loc Idagra- Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei, si Târgul de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice.

Alte articole recomandate:

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie. Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în [...]
Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare acorda un imprumut de 23 milioane de euro companiei turce ETİ, pentru cofinantarea constructiei unei fabrici de biscuiti si prajituri in Craiova, costul investitiei totale fiind de 40 milioane euro, a anuntat recent BERD. "Unitatea de productie din Craiova va fi una dintre cele mai avansate fabrici din Europa din punct de vedere al tehnologiilor utilizate. Fabrica va produce dulciuri de inalta calitate, atat pentru piata locala, cat si [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013). La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu [...]
Intr-un interviu publicat de Magazin Progresiv, domnul Stephane Batoux, Director General Coca-Cola HBC Romania si Moldova, a declarat ca, pentru compania pe care o conduce, prioritara este recastigarea consumatorilor. Acesta a detaliat, vorbind si despre probleme generale ale firmei, dar si despre aspecte ale economiei, declarand: „Starea de sanatate a tarii este una buna, insa exista o discrepanta intre indicatorii macroeconomici si puterea de cumparare, care a continuat sa scada. [...]
(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 și 2014, cu o creștere de 2% față de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) și Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicității.   Peste trei sferturi dintre respondenții la nivel global (76%) consumă des gustări pentru [...]
Ca urmare a solicitrii tuturor companiilor care își desfășoară activitatea în sectorul românesc al cărnii, de a reduce nivelul de TVA, de la 24 %, la 5 %, în fine, după o perioadă îndelungată, Ministerul Finanțelor Publice a catadixit să răspundă. Astfel, într-o adresă semnată de Secretarul de Stat Dan Manolescu, și transmisă Federației Pro Agro, împreună cu ARC, Romalimenta, APRCP, UCPR, dar și cu procesatorii și [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi