Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deja o prezență permanentă, Carrefour a fost singurul mare retailer care a luat pulsul consumatorilor, la recent trecuta ediție a târgului Indagra Food.


La fel ca în anii trecuți, Carrefour și-a amenajat standurile punând în prim-plan alimentele românești, furnizorii români.


Aflat la stand, domnul Florin Căpățână, Corporate Affiare al companiei, a declarat special pentru infoALIMENT Magazin că, deși Carrefour bifează încă un an de creștere a volumui de vânzări și afaceri, activitatea este mult îngreunată de prevederile Legii 150/321, care a deteriorat grav relația cu furnizorii interni.


Mai mult, domnul Căpățână a creticat vehement organizatorii întâlnirii cu președintele Klaus Iohannis, adică, Televiziunea Română, emisiunea Viața Satului și Președinția României, pentru faptul că nu a fost invitat niciun reprezentant al marelui retail, evitând astfel punerea în discuție a marasmului comercial creat în urma promulgării legii mai sus amintite.  

Alte articole recomandate:

Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat [...]
Sarcina diferențierii produselor cade, în aceste condiții, pe umerii producătorilor, care trebuie să aleagă variantele optime, atât în magazin, cât și cu mult timp mai devreme ca produsul să ajungă la raft, în procesul de producție.   Magazinul pune accent pe diversitatea sortimentală   ”Marii retaileri au pus accent pe diversitatea sortimentală și au trecut în plan secund diferențierea față d [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
Producătorii acuză retailul de majorarea total inoportuna a preturilor la produsele alimentare, reacționând imediat, după ce, săptămâna trecută, marile rețele de hipermarketuri au chemat la renegocieri furnizorii români de alimente.   Ultimele evenimente de pe piața românească indică faptul că reducerea TVA la toate alimentele, de la 1 iunie, departe de a fi o cale de a-i multumi pe toti participantii – producatori, magazine, consumatori [...]
In primele 8 luni ale acestui an, exporturile de semipreparate din carne de la Agricola au crescut semnificativ, ajungand la 236 de tone, comparativ cu 98 de tone anul trecut, in aceeasi perioada.  „Cresterea exporturilor la semipreparate si produse tip ready-meal in 2014 a fost parte a strategiei noastre de dezvoltare, in contextul in care incepand cu 2010 piata interna a semipreparatelor s-a contractat, stabilizandu-se ulterior. Din cele 1.251 de tone de produse semipreparate pe [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi