Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deja o prezență permanentă, Carrefour a fost singurul mare retailer care a luat pulsul consumatorilor, la recent trecuta ediție a târgului Indagra Food.


La fel ca în anii trecuți, Carrefour și-a amenajat standurile punând în prim-plan alimentele românești, furnizorii români.


Aflat la stand, domnul Florin Căpățână, Corporate Affiare al companiei, a declarat special pentru infoALIMENT Magazin că, deși Carrefour bifează încă un an de creștere a volumui de vânzări și afaceri, activitatea este mult îngreunată de prevederile Legii 150/321, care a deteriorat grav relația cu furnizorii interni.


Mai mult, domnul Căpățână a creticat vehement organizatorii întâlnirii cu președintele Klaus Iohannis, adică, Televiziunea Română, emisiunea Viața Satului și Președinția României, pentru faptul că nu a fost invitat niciun reprezentant al marelui retail, evitând astfel punerea în discuție a marasmului comercial creat în urma promulgării legii mai sus amintite.  

Alte articole recomandate:

Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]
Cu o cifră de afaceri de peste 730 milioane de lei, cea mai mare companie autohtonă activă în mod direct în comerț rămâne Unicarm din Satu Mare. Potrivit unei analize publicate în revista Progresiv, aceasta deține o rețea de 92 de unități comerciale, majoritatea în nord-vestul țării, o mare parte din sortimentația magazinelor fiind acoperita din producția proprie (carne, mezeluri, lactate, produse d [...]
Retailerul Selgros Cash&Carry Romania a initiat un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro prin intermediul caruia va incepe sa livreze online peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare. Chiar daca piata de eCommerce pe segmentul alimentelor este abia la inceput, Alexandru Vlad, seful Selgros, spune ca "orice procent in plus la vanzari ajuta" si, in timp, acesta va creste. Produsele pot fi acum achizitionate online si livrate direct cumparatorilor, in 24 de ore. [...]
Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc. Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu [...]
Opt companii din România vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importantă expoziție destinată soluțiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom și Pietta Glass Working, au participat la ediția precedentă a târgului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig și Romvitrine – participă în premieră, la eveniment. La ediția precedentă a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din România. Cu o suprafață netă [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Societatea noastră s-a înființat în România în anul 2002, ca membră a Grupului Internațional Thermotechnika, având la nivel de grup o experiență de peste 25 ani. Am început activitatea pe linia de service, efectuând lucrări de reparații și întreținere în perioada de garanție și postgaranție a instalațiilor de răcire și distribuire bere, precum și a echipamentelor frigorifice. La sfârșitul anului 2003 am început comercializarea [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi