Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat.


Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piața locală, conține 5 rețete pe bază de „somon”, atent selecționate.


Podusele beneficiază de un ambalaj special, care permite gătirea în doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel puțin, cât necesită somonul în mod obișnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an și jumătate.  La evenimentul de lansare a fost prezentă și Alteța sa Regală Principesa Maria.


“Gama este formată din cinci produse, trei din somon norvegian, în variantele în sos provence, în sos picant și în sos curry și două din somon sălbatic de Alaska, în variantele în sos de usturoi și picant. Vrem să satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras - somonul norvegian conține mult mai multă Omega 3 și 6 și este foarte suculent, dar și ale vegetarienilor, pentru că somonul de Alaska are mai puține grăsimi, fiind însă la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzilă, manager Import Export al companiei.


Gama „Ready to Cook” va fi lansată începând de luni înmagazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi găsită și în retail. Ea se îmbogăți în viitor și cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.


Ocean Fish estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat în 2015. Creșterea vine o dată cu dezvoltarea lanțului propriu de magazine, care numără în prezent 4 unități. De altfel, anul viitor, extinderea lanțului de magazine în toată țara (Iași, Bacău, Timișoara și Cluj) va constitui una dintre prioritățile companiei.

Alte articole recomandate:

Grupul german Schwarz, proprietarul lanțurilor Kaufland și Lidl, și-a prezentat în presa germană planurile pentru urmă­torii cinci ani, planuri ce prevăd atingerea bornei de 100 mld. euro afaceri, transformarea hipermarketurilor Kaufland în discounter pe suprafață mare și expansiunea magazinelor Lidl pe noi piețe, printre care și SUA.   Potrivit ultimelor date ale ZF, nemții de la Schwarz au devenit anul trecut cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Actul normativ prevede noi reguli pentru fermieri printre care noi condiții și o formă actualizată a atestatului de producător, carnete în care vor fi trecute toate vânzările, dar și obligația autorităților de a aloca cel puțin 40% din totalul spațiilor din piețe pentru producătorii agricoli. ”Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modul de desfășurare al activităților economice de valorificare de către producătorii [...]
Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR. După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară c [...]
Lanțul de restaurante  livrează în zonele Piața Victoriei, Barbu Văcărescu, Pipera și Mall Promenada, care adună împreună circa 120.000 de cor­poratiști. Acestea sunt cele mai im­portante zone de birouri din București, care reunesc com­panii naționale și multi­națioanle. „Livrăm în zona Victoriei de circa trei ani. Acesta a fost primul proiect McDelivery din București. Acest sistem de livrare la domiciliu mai funcționează în zonele Barbu [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
“Pentru că, în România, TVA la carne este uriaș, așa cum era și normal, marii procesatori din vestul țării au început să cumpere carne de peste graniță, pentru că este mai ieftină. Crescătorii din zonă, care sunt acum amenințați de faliment, așteaptă ca statul să ia măsuri pentru ameliorarea situației”, a declarat recent domnul Ioan Ladoși, Președinte al APCPR. Potrivit președintelui Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România, [...]
Prințul Charles al Marii Britanii și-a propus construirea a zece stații de epurare în mai multe sate din județele Alba, Sibiu, Mureș și Brașov. Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, iar detaliile proiectului au fost discutate cu ministrul Mediului, Rovana Plumb, la reședința regală a Prințului de Wales.   Proiectele urmează să fie implementate de Ministerului Mediului și de Fundația Mihai Eminescu Trust, patronată de Prințu [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN