Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat.


Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piața locală, conține 5 rețete pe bază de „somon”, atent selecționate.


Podusele beneficiază de un ambalaj special, care permite gătirea în doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel puțin, cât necesită somonul în mod obișnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an și jumătate.  La evenimentul de lansare a fost prezentă și Alteța sa Regală Principesa Maria.


“Gama este formată din cinci produse, trei din somon norvegian, în variantele în sos provence, în sos picant și în sos curry și două din somon sălbatic de Alaska, în variantele în sos de usturoi și picant. Vrem să satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras - somonul norvegian conține mult mai multă Omega 3 și 6 și este foarte suculent, dar și ale vegetarienilor, pentru că somonul de Alaska are mai puține grăsimi, fiind însă la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzilă, manager Import Export al companiei.


Gama „Ready to Cook” va fi lansată începând de luni înmagazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi găsită și în retail. Ea se îmbogăți în viitor și cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.


Ocean Fish estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat în 2015. Creșterea vine o dată cu dezvoltarea lanțului propriu de magazine, care numără în prezent 4 unități. De altfel, anul viitor, extinderea lanțului de magazine în toată țara (Iași, Bacău, Timișoara și Cluj) va constitui una dintre prioritățile companiei.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) AGRICOLA, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pasăre din România, anunță lansarea pe piața locală a unei game inovatoare de produs: Ușor de Gătit, creată special pentru femeile care, indiferent de vârstă, trăiesc mereu în actualitate, sunt preocupate de timpul lor și inventive. „LA AGRICOLA am vrut întotdeauna să oferim consumatorilor noutate și diversitate pentru ca aceștia să gătească mai ușor, cu [...]
Desfășurată la Newark, California, conferința internațională cu titlul Dairy Distribution and Fleet Management a adus în fața asistenței soluții de ultimă generație din domeniul comunicațiilor și al sistemelor informatice, menite a îmbunătăți activitatea de depozitare, evidență și transport, strict specializate pe produse lactate. Pentru a argumenta necesitatea adoptării noilor tehnologii, Koren Lilburn, manager al [...]
Mărcile private dezvoltate de lanțurile de magazine au cucerit în ultimii ani unele dintre cele mai importante sectoare din piață, precum uleiul, iaurtul, săpunul sau ciocolata - unde până recent brandurile făceau legea - și au ajuns la vânzări de 2,4-2,7 mld. euro. Astfel, una din trei sticle de ulei cumpărate de români este marcă privată, la fel și unu din patru iaurturi, informează Ziarul Financiar. Produse precum Aro (Metro Cash&Carry), K-Classic (Kaufland) sau [...]
(Comunicat) Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate și distribuite produse din pește și fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii și domeniilor conexe, ce va avea loc la Romexpo între 25 și 29 octombrie. “Pentru noi, participarea la Indagra a devenit deja o [...]
Retailerul Mega Image, parte a grupului Belgian Delhaize, va deschide saptamana aceasta patru noi magazine in Bucuresti si Constanta. Magazinele din Constanta vor avea o suprafata totala de vanzare de circa 185 mp, in timp ce locatiile din Capitala vor ocupa un spatiu total de vanzare de peste 200 mp. In prezent, Mega Image detine o retea de 350 de magazine pe plan local.   Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea de magazine in [...]
România a devenit cel mai mare producător de miere din UE în 2015, ultimul an pentru care există date publice. Piața locală a urcat astfel de pe locul trei pe prima poziție, devansând Spania și Ungaria, arată datele Eurostat, biroul european de statistică. În 2015 România a produs 35.000 de tone de miere, cu circa 75% mai mult decât în anul anterior. Avansul puternic a făcut ca piața locală să devină cel mai mare producător european de miere. Și [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din Rusia a apelat la un tribunal din Moscova pentru a interzice unele produse comercializate de lanțul american de restaurante fast-food McDonald’s, unul dintre cele mai mari de acest gen din lume, scrie agenția Thomson Reuters. Reprezentanții asociației au solicitat instanței să declare unele produse comercializate de McDonald’s în Rusia ca fiind ilegale din cauza „parametrilor fizico-chim [...]
"Oferta abundenta de legume, cu scaderi de preturi a fost surprinzatoare in primavara", a declarat azi guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, la prezentarea raportului trimestrial asupra inflatiei, aratand ca o astfel de evolutie (in premiera, legumele scumpindu-se in anii anteriori in aceeasi perioada) a avut o influenta importanta asupra inflatiei, dat fiind ca legumele au o pondere de circa 30% in preturile agroalimentare luate in considerare la calcularea indicelui preturilor de consum. "In [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi