Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ocean Fish România, lider de piață pe segmentul peștelui și fructelor de mare, a lansat la Indagra Food Gama de produse „Ready to Cook”, un concept inovator care vine în întâmpinarea celor mai pretențioși consumatori, cu un stil de viață activ, care sunt mereu pe fugă, dar care știu să se bucure de o masă gustoasă, sănătoasă și ușor de preparat.


Gama „Ready to Cook”, o premieră pentru piața locală, conține 5 rețete pe bază de „somon”, atent selecționate.


Podusele beneficiază de un ambalaj special, care permite gătirea în doar cinci minute, spre deosebire de 20-30 minute, cel puțin, cât necesită somonul în mod obișnuit. La realizarea acestui proiect s-a lucrat aproape un an și jumătate.  La evenimentul de lansare a fost prezentă și Alteța sa Regală Principesa Maria.


“Gama este formată din cinci produse, trei din somon norvegian, în variantele în sos provence, în sos picant și în sos curry și două din somon sălbatic de Alaska, în variantele în sos de usturoi și picant. Vrem să satisfacem gusturile consumatorilor care iubesc consumul mai gras - somonul norvegian conține mult mai multă Omega 3 și 6 și este foarte suculent, dar și ale vegetarienilor, pentru că somonul de Alaska are mai puține grăsimi, fiind însă la fel de gustos”, a declarat Alesea Brinzilă, manager Import Export al companiei.


Gama „Ready to Cook” va fi lansată începând de luni înmagazinele proprii, iar de la 1 decembrie va putea fi găsită și în retail. Ea se îmbogăți în viitor și cu alte produse, precum fructele de mare, de exemplu.


Ocean Fish estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 35 milioane de euro, nivel realizat în 2015. Creșterea vine o dată cu dezvoltarea lanțului propriu de magazine, care numără în prezent 4 unități. De altfel, anul viitor, extinderea lanțului de magazine în toată țara (Iași, Bacău, Timișoara și Cluj) va constitui una dintre prioritățile companiei.

Alte articole recomandate:

Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Apemin Zizin din Brașov, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de ape minerale naturale, va lua un împrumut în valoare de 4,2 milioane de lei de la Raiffeisen Bank pentru a construi un depozit în Mogoșoaia (jud. Ilfov), conform unei decizii luată de companie. Compania, controlată de Laura și Laurențiu Lazăr, va garanta acest credit cu un imobil din Mogoșoaia, reprezentat de un teren intravilan cu o suprafață de 6.430 de metri pătrați, unde se află o hală de depozitare [...]
Proiectul Asociației Producătorilor de Vin și Produse Vitivinicole Dobrogea este unul dintre cele 20 de proiecte aprobate săptămâna aceasta de Comisia Europeană, având ca scop promovarea produselor agricole în UE și țările terțe, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene. În prezent, APVPV Dobrogea are următorii membri: Murflatlar România SA, Fermele Murfatlar SA, Vinuri Dobrogene SRL, Fruvisat SA, Viticola SA, Piatra Ostrov [...]
În urma controalelor efectuate în perioa 18 -29 decembrie 2014, inspectorii Autorității Naționale Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au retras de la comercializare 2.280 de kg de produse alimentare (de origine animală și non-animală), și 93.625 de ouă, care erau improprii pentru consumul uman ,reiese dintr-un comunicat remis de instituție. Controalele inspectorilor ANSVSA au continuat și în perioada 18 decembrie 2014 – 29 decembrie 2014, prin [...]
Specialistul în producerea de drojdie, Ohly a deschis un centru de aplicații în Hamburg, Germania, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Compania, parte a grupului ABF Ingredients Group a declarat că centrul de 130 de metri pătrați oferă mai mult spațiu și o gamă mai largă de facilități. Acesta va sprijini vânzările și activitatea de aplicații alimentare în Europa și Asia, au decl [...]
Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]
Bucureștiul găzduiește peste 3.400 de restaurante, cafenele și baruri, cu afaceri anuale de aproape 2,5 mld. lei, fiind de departe cea mai importantă piață pentru jucătorii locali din HoReCa în contextul în care este cel mai mare oraș din punctul de vedere al populației, salariul mediu depășește cu 40% media pe țară, rata șomajului este minimă, iar Capitala atrage și cel mai mare număr de turiști români și străini.  Astfel, doar Bucureștiul „mănâncă“ [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi