Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Succesul unui restaurant este determinat de mai mulți factori. În primul rând, gustul mâncării, aspectul acesteia și felul în care sunt serviți clienții la masă. La fel de importantă este și atmosfera și valoarea întregii experiențe.


Aceste criterii intră și în evaluarea de către oameni pe platforma de călătorie TripAdvisor care tocmai și-a decis cele mai bune restaurante din Europa în 2016, potrivit Business Magazin.


Primul loc îl obține un restaurant din Spania numit Martin Berasategui, ce a primit 5 stele din 5 în urma a 977 de recenzii. Localul se află într-un orășel numit Lasarte, în apropiere de San Sebastian, iar prețul unei mese, în medie, este de 720-1200 de lei, potrivit TripAdvisor.


Locul doi în clasament îl ocupă un restaurant cu trei stele Michelin din Franța numit Maison Lameloise. Acesta se află în localitatea Chagny și prețul unei mese se plasează între 473 și 946 de lei.


Podiumul este încheiat de un alt restaurant franțuzesc numit L'Auberge de l'Ill, urmat de Belmond Le Manoir aux Quat'Saisons din Marea Britanie, apoi urmează Ristorante Don Alfonso 1890 din Italia.


Primul restaurant din România aflat pe lista celor mai bune restaurante din Europa în 2016 este the ARTIST ce se află pe locul 17. Restaurantul bucureștean se bucură de 4,5 din 5 în urma a 663 de recenzii, ceea ce-l face cel mai bun local din România, conform TripAdvisor.


the ARTIST este momentan închis urmând să fie redeschis într-o nouă locație pe Calea Victoriei. Topul restaurantelor din România este completat de Bistro GUXT (2), La Pescăria Dorobanților (3), Becas Kitchen (4) și Shakira (5), toate în București.

Alte articole recomandate:

La exitul sezonului 2014, care se masoara in luna august, divizia de inghetata Algida din cadrul Unilever a reusit sa obtina o cota de piata de 14,9%, conform datelor comunicate de Nielsen. Cota aceasta a fluctuat pe perioada intregului sezon, insa Unilever a fost constant numarul 1 in toate perioadele masurate ale acestui an. Este o crestere fata de sezonul trecut de 2,3 %, deci o crestere semnificativa de cota de piata. Suntem foarte mandri de lucrul acesta, mai ales intr-un an dificil, un an [...]
(Comunicat) Adunarea Generală a FEDIMA – Federația Europeană a Producătorilor și Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria de Panificație, Patiserie și Cofetărie – a avut loc la București, între 24 și 25 septembrie FEDIMA Europe – Federația Europeană a Producătorilor și Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria de Panificație, Patiserie și Cofetărie – a organizat pentru prima dată în Români [...]
Auchan Franța va investi 200 milioane de euro în reducerea prețurilor în următorii doi ani, scrie Le Blog Mulliez. La decizie au “contribuit” și performanțele slabe ale formatului hypermarket anul trecut, o divizie vitală pentru francezi, pentru că reprezintă peste 75% din vânzările sale în Franța.    În acest sens, chiar în următoarele zile, retailerul va lansa un catalog promoțional, care va fi “deosebit de agresiv”. P [...]
Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]
Una dintre cele mai mari expozitii din domeniul industriei de profil, Alimentaria – International Food and Drinks Exhibition, isi va deschide portile la Barcelona, Spania, in ziua de 31 martie si va dura pana pe data de 4 aprilie. Romania va fi reprezentata prin 20 de firme din domeniul industriei alimentare, care vor expune produsele in doua pavilioane ce insumeaza 168 de mp. Standurile nationale se vor afla in doua zone de expunere: Intercarn (P5-E43) si International [...]
La frontierele UE se îndesesc confiscările de alcool fals. Numai anul trecut, autoritățile vamale au reținut peste 41 de milioane de produse de alcool false sau contrafăcute, valoarea acestora fiind de 670 milioane euro, evidențiază un raport al Comisiei Europene. China, principalul falsificator al lumii Produsele pe care le folosim zi de zi, care au un potențial periculos pentru sănătatea și siguranța noastră, cum ar fi alimentele, băutur [...]
Magiunul de prune Topoloveni și dulceața Topoloveana au fost singurele produse alimentare românești de la expoziția internațională Seoul Food care a avut loc în capitala Coreei de Sud. Produsele Topoloveni și Topoloveana au fost expuse în cadrul acestui eveniment alături de produse viticole românești, la târg participând peste 900 de expozanți din toată lumea. Seoul Food este un târg dedicat promovării [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN