Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului.


Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. 


La polul opus, Metro Cash & Carry a avut un plus de doar 2%, însă este cea mai puternică rată de creștere pentru companie după 2009, când a izbucnit criza economică mondială. Afacerile cumulate ale KauflandCarrefourLidlAuchan și Metro Cash & Carry s-au apropiat de 15 mld. lei în primul semestru al acestui an, după ce rețelele au continuat să deschidă magazine noi, iar consumul și-a continuat galopul început în a doua jumătate a lui 2015, informează ZfCorporate.


Consumul a început să crească puternic după reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu data de 1 iunie a anului trecut.

Alte articole recomandate:

Patiserii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013, informează Agroazi. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care l [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]
AMRCR preconizează un impact sumbru pe piața de retail în cazul în care Legea 321 va intra în vigoare, principalele efecte fiind creșterea prețurilor, dispariția a sute de mii de producători, dar și închideri de supermarketuri și hypermarketuri. ”Marea noastră problemă este legată de filosofia acestei legislații care începe să fie din ce în ce mai punitivă și care pune într-o relație antagoni [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour, informeaza Magazinul Progresiv.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat [...]
Publicația americană Forbes a dat publicității topul celor mai bogați oameni din Statele Unite ale Americii, iar patru dintre primii 10 sunt membrii ai unor familii iconice pentru industria de retail, nu că ar fi de mirare, noteaza Magazinul Progresiv. Familia Walton, fondatoarea lanțului de magazine Walmart este în pole position, iar lor li se mai alătură executivi de la Amazon, Sears, HE Butt Supermarkets sau Home Depot. Este adevărat că topul analizează doar piața din Statele Unite [...]
Kaufland, liderul detașat din comerțul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creștere cu 10% față de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerțului.   Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidență faptul că ritmul de creștere al afacerilor rețelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piață, informeaz [...]
Producatorul de vinuri amb Wine, partea a consortiului austriac amb Holding, a lansat brandul Crepuscul, creat special pentru piata de retail. Noua gama este distribuita in prezent in retelele Mega Image si Metro.Gama Crepuscul cuprinde sortimentele Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. “Brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN