Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului.


Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. 


La polul opus, Metro Cash & Carry a avut un plus de doar 2%, însă este cea mai puternică rată de creștere pentru companie după 2009, când a izbucnit criza economică mondială. Afacerile cumulate ale KauflandCarrefourLidlAuchan și Metro Cash & Carry s-au apropiat de 15 mld. lei în primul semestru al acestui an, după ce rețelele au continuat să deschidă magazine noi, iar consumul și-a continuat galopul început în a doua jumătate a lui 2015, informează ZfCorporate.


Consumul a început să crească puternic după reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu data de 1 iunie a anului trecut.

Alte articole recomandate:

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]
Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
Grupul Metro a înregistrat, în anul fiscal care s-a încheiat la 30 septembrie 2015, vânzări de 59,2 miliarde de euro, în scădere cu 1,2% față de anul fiscal precedent. Chiar dacă nu a trecut pe creștere, grupul a reușit să reducă scăderea, care a fost de 4,3% în anul fiscal 2013/2014.   Totodată, vânzările like-for-like (comparabile la același număr de magazine – n.r.) ale grupului au crescut însă cu 1,5%, potrivit [...]
(Comunicat) Pentru al patrulea an consecutiv, PROFI a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]
(Mediafax) Comertul retail din Romania s-a clasat pe locul 3 in luna iulie in UE, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe primul loc fiind Luxemburg, urmat de Estonia, arata datele publicate de Eurostat, Comisia de Statistica a Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comertul cu amanuntul a crescut cu 1 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar a scazut cu 0,4 la suta raportat la luna iunie a acestui an. In zona Euro, piata de retail a avansat cu 0,8 [...]
Cumparatorii au facut in aceasta saptamana cunostinta cu patru noi magazine PROFI la Slatina, Braila si Constanta.   Magazinul din Slatina, judetul Olt, s-a deschis pe Str.Serg.Mj.Dorobantu Constantin nr. 9, in cartierul  Progresul. Functioneaza in format City si are o suprafata totala de 350 mp din care sala de vanzari ocupa 210 mp. La Braila noul PROFI se află pe Aleea Cutezatorilor nr.5, in Complexul Hipodrom. Acesta functioneaza in format Standard, cu o suprafata totala de 533 [...]
Deja o prezență permanentă, Carrefour a fost singurul mare retailer care a luat pulsul consumatorilor, la recent trecuta ediție a târgului Indagra Food. La fel ca în anii trecuți, Carrefour și-a amenajat standurile punând în prim-plan alimentele românești, furnizorii români. Aflat la stand, domnul Florin Căpățână, Corporate Affiare al companiei, a declarat special pentru infoALIMENT Magazin că, deși Carrefour bifează [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi