Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului.


Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. 


La polul opus, Metro Cash & Carry a avut un plus de doar 2%, însă este cea mai puternică rată de creștere pentru companie după 2009, când a izbucnit criza economică mondială. Afacerile cumulate ale KauflandCarrefourLidlAuchan și Metro Cash & Carry s-au apropiat de 15 mld. lei în primul semestru al acestui an, după ce rețelele au continuat să deschidă magazine noi, iar consumul și-a continuat galopul început în a doua jumătate a lui 2015, informează ZfCorporate.


Consumul a început să crească puternic după reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu data de 1 iunie a anului trecut.

Alte articole recomandate:

Cu o tradiție de 125 de ani în arta brutăriei franțuzești, rețeaua de brutării Paul a ajuns în 2008 și în România, franciza fiind obținută de compania Moulin D'or. În prezent, compania deține 11 unități Paul, iar anul trecut brutăriile au înregistrat o cifră de afaceri de circa 5,2 mil. euro. Dintre aceste 11 unități, o parte sunt de tip brutărie, precum Paul din Doroban­ților, Universitate, AFI Palace sau Piața Romană, iar o parte de tip chariot [...]
Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
(Comunicat) METRO Cash&Carry România continuă să fie alături de clienții săi profesioniști, prezentându-le cele mai noi soluții și programe dedicate afacerii lor în cadrul METRO Expo. Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului business to business din Sud-Estul Europei, METRO Expo reprezintă un punct de interes pentru profesioniștii domeniului, fiind atât o sursă de informare cu privire la cele mai no [...]
 Lanțul francez de hipermarketuri Auchan, care a ajuns la 31 de magazine după ce a preluat 20 dintre unitățile Real, are în România 1.200 de furnizori dintre care doar 200 sunt locali, potrivit raportului de Dezvoltare Durabilă al companiei. Auchan are în fiecare magazine câteva zeci de mii de produse, cele mai mari hipermarketuri – cum este cazul celui din Titan – ajungând la o ofertă de 60.000 de articole. Cele mai multe însă, potrivit [...]
Grupul german Schwarz, proprietarul lanțurilor Kaufland și Lidl, și-a prezentat în presa germană planurile pentru urmă­torii cinci ani, planuri ce prevăd atingerea bornei de 100 mld. euro afaceri, transformarea hipermarketurilor Kaufland în discounter pe suprafață mare și expansiunea magazinelor Lidl pe noi piețe, printre care și SUA.   Potrivit ultimelor date ale ZF, nemții de la Schwarz au devenit anul trecut cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN