Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an. 


Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de livrare în străinătate a fost lansat recent ca urmare a cererilor primite de la românii care trăiesc în afara țării. „Fiind un serviciu abia lansat, credem că anul acesta nu va depăși 2% din totalul vânzărilor. În ceea ce privește primul an, vom urmări și vom optimiza evoluția, obiectivul nostru fiind să ajungă la 10% (din totalul vânzărilor – n. red.)”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul și directorul de dezvoltare al Vegis.ro.


Magazinul online de produse naturiste a fost lansat în urmă cu patru ani, iar de atunci vânzările au crescut constant, în condițiile în care tot mai mulți români sunt interesați de un stil de viață sănătos și de o nutriție bazată pe alimente naturale și ecologice. Anul 2015 a fost cel mai dinamic pentru Vegis.ro, vânzările magazinului online crescând cu peste 40% față de anul anterior.

Alte articole recomandate:

România a devenit cel mai mare producător de miere din UE în 2015, ultimul an pentru care există date publice. Piața locală a urcat astfel de pe locul trei pe prima poziție, devansând Spania și Ungaria, arată datele Eurostat, biroul european de statistică. În 2015 România a produs 35.000 de tone de miere, cu circa 75% mai mult decât în anul anterior. Avansul puternic a făcut ca piața locală să devină cel mai mare producător european de miere. Și [...]
Peste 100 de tone de măceșe au fost colectate de Direcția Silvică Olt, cu ajutorul cetățenilor și al personalului silvic, pe care le sortează pentru a le exporta în Olanda, procesul de colectare și sortare a măceșelor fiind încă în derulare până se va ajunge la cantitatea de 180 de tone, conform purtătorului de cuvânt al Direcției Silvice Olt, George Văle. Acesta a menționat că inițial instituția a avut un contract cu parteneri olandezi pentru a livra la export 80 [...]
În numai câteva luni, un kilogram de lămâi a ajuns să coste mai mult de 15 lei. În spatele exploziei de preț se află atât calamități naturale, care au condus la scăderea ofertei, dar și specula, au declarat specialiștii pentru EVZ.Dacă la începutul anului, un kilogram de lămâi avea prețul de 7-8 lei, situația de la sfârșitul verii a adus un maxim istoric de preț în România. Un kilogram de citrice ajunge [...]
Uniunea Europeana intenționează să înăsprească clasificarea calității produselor din agricultura ecologică, deoarece – în opinia Consiliului Europei – o parte din aceste produse nu se conformează cu criteriile consumatorilor. Schimbările pot afecta componentele din alimentele ‘bio’ – unele arome și coloranți ar putea fi interzise. Producția organică din Uniunea Europeană este bine reglementată – ultima actualizare a [...]
Participând pentru prima oară la târgul Anuga, din Koln, compania Hermes Natural Product, din București, a făcut pur și simplu senzație cu dulciurile și sucurile sale cu marca SteviElle, îndulcite cu stevia sau cu alți îndulcitori naturali. Despre oferta companiei, domnul Laurențiu Grădinaru, Director de Vânzări, ne-a declarat: ”La stand expunem ciocolată belgiană fără zahăr, ciocolată îndulcită cu Stevia, DRAJEURI DULCI [...]
În ședința Guvernului din data de 28 august 2014 a fost adoptată Ordonanța de modificare și completare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2000 privind produsele agroalimentare ecologice. Potrivit sursei, această OUG creează cadrul instituțional pentru stabilirea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor la organismele de inspecție și certificare aprobate de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru desfășurarea activității în sectorul [...]
Producătorul de uleiuri vegetale Expur, filiala locală a Sofiproteol, cel mai mare grup de agribusiness francez, a ajuns la afaceri de 254 milioane de euro, cu 14% peste rezultatul din 2012, ritmul fiind cu o treime mai mic decât cel din anul precedent. Cifra de afaceri de anul trecut a Expur este cea mai mare din ultimii șapte ani, compania înregistrând creșteri în fiecare din ultimii cinci ani. Procesatorul deține în România o fabri­că de uleiuri [...]
(Agerpres) La fel ca in alte zone ale tarii, producătorii din Satu Mare au reușit să-și reatesteze tradițional, după noile reglementări, doar 16 produse, în vreme ce pe vechea legislație numărul produselor tradiționale din județ era de 300. Printre produsele tradiționale reatestate se numără: cârnații, toba, șunca, slănina, kaiserul, pâinea albă, pâinea neagră, pogace de mălai, pâine de mălai și brânzoici. Ioan Pop, președintele Asociației Producătorilor de [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN