Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an. 


Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de livrare în străinătate a fost lansat recent ca urmare a cererilor primite de la românii care trăiesc în afara țării. „Fiind un serviciu abia lansat, credem că anul acesta nu va depăși 2% din totalul vânzărilor. În ceea ce privește primul an, vom urmări și vom optimiza evoluția, obiectivul nostru fiind să ajungă la 10% (din totalul vânzărilor – n. red.)”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul și directorul de dezvoltare al Vegis.ro.


Magazinul online de produse naturiste a fost lansat în urmă cu patru ani, iar de atunci vânzările au crescut constant, în condițiile în care tot mai mulți români sunt interesați de un stil de viață sănătos și de o nutriție bazată pe alimente naturale și ecologice. Anul 2015 a fost cel mai dinamic pentru Vegis.ro, vânzările magazinului online crescând cu peste 40% față de anul anterior.

Alte articole recomandate:

Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
Desi in Romania nu este cunoscut aproape deloc – cu o singura exceptie, cea a Printului Charles!-, gemul Mamei Gherda, din satul Viscri, se pare ca face toti banii, desi costa nu mai putin de 365 euro, borcanul. Produsul din Transilvania are o poveste aparte, iar cumparatorul lui primeste si el un cadou: cinci stejari intr-o padura unica din Salaj. La 365 de euro pentru 800 de grame, gemul mamei Gherda este, probabil, cel mai scump din lume. Il prepara la foc de lemne din fructe culese [...]
(Agerpres) România poate deveni un mare exportator de hrană bio și tradițională dacă se aplică TVA zero la produsele ecologice, acestea devenind și mai accesibile pentru români, afirmă Dan Matei Agathon, președintele Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS). ‘Federația Patronatelor din Turism și Servicii susține inițiativa Asociației Operatorilor din Agricultură Ecologică ’Bio-România’ de a obține TVA redus la alimentele bio, [...]
România susține mărirea contingentului de mere și de alte produse agricole provenite din Republica Moldova, a declarat, ieri, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la conferința organizată de LAPAR.           'Au fost câteva discuții la nivel de prim-miniștri, care au legătură cu agricultura. Vreau să îmi manifest sprijinul pentru mărirea contingentului de produse agricole din Republica [...]
 Legumele ecologice românești vor fi comercializate, în premieră, în magazinele retailerului Carrefour din București, începând din prima săptămână după Paște, a declarat președintele Asociației Operatorilor din Agricultura Ecologică - 'Bio-România', Marian Cioceanu.           'În premieră, în luna aprilie, supermarketurile Carrefour vor comercializa legume românești certificat [...]
Prezenta la deschiderea targului Indagra, Daciana Sârbu s-a întreținut îndelung cu membrii delegației chineze care participă la Forumul Europa Centrală și de Est-China. Desigur, doamna Sârbu nu a omis să viziteze, împreună cu o parte a delegației chineze, standurile cu produse tradiționale și bio. Cu această ocazie, pentru infoALIMENT Magazin, aceasta a declarat că speră ca, în perioada următoare, produsele alimentare bio din [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Interesul pentru produsele agricole românești bio este reflectat și de participarea la Expoziția internațională INDAGRA 2014 a unor firme străine interesate de dezvoltarea unor relații pe termen lung cu fermierii români. Astfel, prin prezența la INDAGRA 2014, Bioland Markt GmbH & Co, cea mai mare firmă germană de gen, care achiziționează pentru piața din Germania materii prime din țări europene direct de la producătorii din [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN