Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an. 


Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de livrare în străinătate a fost lansat recent ca urmare a cererilor primite de la românii care trăiesc în afara țării. „Fiind un serviciu abia lansat, credem că anul acesta nu va depăși 2% din totalul vânzărilor. În ceea ce privește primul an, vom urmări și vom optimiza evoluția, obiectivul nostru fiind să ajungă la 10% (din totalul vânzărilor – n. red.)”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul și directorul de dezvoltare al Vegis.ro.


Magazinul online de produse naturiste a fost lansat în urmă cu patru ani, iar de atunci vânzările au crescut constant, în condițiile în care tot mai mulți români sunt interesați de un stil de viață sănătos și de o nutriție bazată pe alimente naturale și ecologice. Anul 2015 a fost cel mai dinamic pentru Vegis.ro, vânzările magazinului online crescând cu peste 40% față de anul anterior.

Alte articole recomandate:

Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
La ferma fraților Cățean se produc brânzeturi după aceeași rețetă pe care au folosit-o și strămoșii lor. Brânza de burduf din Țara Bârsei-Brașov este atestată documentar încă din 1412. ”Procesăm laptele de oaie împreună cu o parte din laptele de vacă, la fel cum faceau și înaintașii noștri. Producem astfel 9 tipuri de brânză (brânză de burduf ambalata in coaja de brad, piele de oaie sau [...]
Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis, informează revista Progresiv. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour. Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 [...]
(Comunicat) Fermierii care vor să se înregistreze ca operatori în agricultura ecologică anul acesta mai au la dispoziție două săptămâni, data limită anunțată de Asociația Bio România fiind 29 august 2014. Aceștia trebuie să depună cereri pentru obținerea sprijinului financiar care ar putea ajunge la peste 600 de euro în anul 2015 pentru fermierii aflați în perioada de conversie. Asociația Bio România recomandă tuturor fermierilor, în special cei [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate, informează Evenimentul Zilei.   România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va [...]
Producătorul de uleiuri vegetale Expur, filiala locală a Sofiproteol, cel mai mare grup de agribusiness francez, a ajuns la afaceri de 254 milioane de euro, cu 14% peste rezultatul din 2012, ritmul fiind cu o treime mai mic decât cel din anul precedent. Cifra de afaceri de anul trecut a Expur este cea mai mare din ultimii șapte ani, compania înregistrând creșteri în fiecare din ultimii cinci ani. Procesatorul deține în România o fabri­că de uleiuri [...]
Unul dintre cele mai recente studii publicate in noiembrie 2011, Econtext, plaseaza Romania ca lider absolut in Uniunea Europeana la numarul persoanelor care mor anual din cauza bolilor cronice de ficat, cu o rata a mortalitatii de 53 de persoane la suta de mii de locuitori. Hepatita cronica si ciroza hepatica sunt printre cele mai cunoscute boli ale ficatului. De altfel, in Romania sunt aproximativ un milion de persoane infectate cu virusul hepatitei de tip C. Ficatul este o adevarata "uzina [...]
Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN