Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vrei sa te intalnesti cu reprezentantii celor mai mari retaileri din Romania? Kaufland, Cora, Carrefour, eMAG, Altex, Media Galaxy sau MiniPrix sunt doar cateva din companiile prezente la retailArena.


retailArena, cel mai complet eveniment al toamnei pentru retaileri si producatori


Aflat la a patra editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avealoc in acest an pe 26 si 27 octombrie. Cele 2 zile de eveniment intitulate Marketing & Innovation Day si Omnichannel Day vor intampina cei peste 250 de participanti cu peste 25 de speakeri, conferinta, workshopuri, zona expo si zona dedicata de networking. Editia din acest an va continua sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construitepe plan local si multiplicate cu succes la nivel international.


retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii vapune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers multichannel, fara frontiere.


In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe hartalor.


Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatori iinfluentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor.


Ca element de noutate, editia din acestan a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de antreprenori care au gustat din succesul international.


Va invitam sa va alaturati retailArena folosind promotia cu timp limitat – 20% reducere la toate biletele de participare in perioada 3-9 octombrie.


Speakerii care au confirmat deja prezenta sunt Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializarepentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Eliodor Apostolescu (co-fondator Phoenixy, producatorul pufuletilor Gusto), Dan Isai (fondatorul lantului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Oana Vijiala (Mall Manager AFI Palace Ploiesti), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrinceanu (secretar de stat in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri), Alexandru Manda (co-fondator Bicicletele Pegas), Claudia Badea (director magazin Cora Lujerului), Raluca Radu (country manager Answear Romania), Nadir Balasel (director adjunct FAN Courier), Ciprian Stancu (fondator Republica BIO), Marius Bicu (managing partner De la Ferma), Andrei Canda (research consultant iSense Solutions), Liana Dumitru (director Retail Colliers International), ValerHancas (manager corporate affairs & comunicare Kaufland Romania), Adrian Dumitrescu (fondator QAZ Fashion Retail), Cosmin Dan (analist Euromonitor International), Rares Florea (director comercial pentru Europa Centrala si de Est Vector Watch), Mihai Patrascu (CEO si fondatore voMAG), Catalin Cretu (director general Visa Romania, Croatia, Malta si Slovenia), Alina Arhire (busines unit manager children & toys eMag) si Ciprian Pasca (country manager ZONIZ, prima platforma integrata de marketing de proximitate).


Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Carrefour (partener), Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (recommended payment processor), Carrefour (partener), Service Return si Allpacka (Sponsori).


http://www.retailarena.ro/2016/

Alte articole recomandate:

România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, băuturi și tutun în sumă de 227,2 milioane euro, cu 43,3 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 133 milioane euro, fiind cu 5,8 milioane euro mai mici față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 94,2 milioane euro pe ac [...]
eMAG cel mai mare magazin online de pe piața locală, vizează pentru acest an vânzări de 262 de milioane de euro, se pregătește să intre pe noi segmente și investește 4.5 milioane în dezvoltare regională.   Până la finalul acestui an utilizatorii eMAG vor găsi printre produsele existente haine, articole sportive, articole auto și chiar produse alimentare. Investițiile pentru acest pe care le va face eMAG sunt de 11.5 milioane de euro, dublu față de anul trecut, iar [...]
ECPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va oferi ocazia participanților de a afla de la domnul Daniel Constantin-Ministru al Agriculturii, și Gheorghe Turtoi-Secretar de Stat în MADR însărcinat cu aplicarea [...]
Cel mai mare si important eveniment agricol din Romania, targul INDAGRA , organizat de catre ROMEXPO in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, implineste, in 2015, XX de editii si se va desfasura in perioada 28 octombrie - 1 noiembrie 2015, atat in interior cat si pe platformele exterioare. Deschiderea oficiala va avea loc miercuri, 28 octombrie, pe platoul din fata Pavilionului Central, in prezenta Presedintelui Romaniei, domnul Klaus Iohanis, si a Minis [...]
Piața dulciurilor de ciocolată din România este într-o creștere continuă, în ciuda recesiunii și a creșterii prețului la cacao, pe plan mondial. Explicația este simplă: românii cu venituri ridicate își mențin în continuare obiceiurile de consum, fără a face rabat de la calitate.   În acest context, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată Premium din România, INTER CONECTER Timișoara, a reușit să-și facă un important [...]
Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, în orașul Giurgiu: Express Sigma Centru, Express Sigma Șoseaua Alexandriei și Express Sigma Calea București. În acest moment, rețeaua numără 64 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brasov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu și 50 în București și Ilfov. Conceptul [...]
(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Erwin Vondenhoff, directorul general al Heidi Chocolat, va pleca din companie, succesorul sau la conducerea Heidi fiind Franco del Fabbro, fost director general al Kraft Foods Bulgaria in cadrul Mondelez.  Franco del Fabrro, noul director general al Heidi, are o experienta de peste 20 de ani in managementul brandurilor internationale. Acesta a activat in mai multe companii din industria FMCG, ocupand pozitii importante in cadrul Mondelez (Senior Category Marketing Director Philadelphia [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN