Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vrei sa te intalnesti cu reprezentantii celor mai mari retaileri din Romania? Kaufland, Cora, Carrefour, eMAG, Altex, Media Galaxy sau MiniPrix sunt doar cateva din companiile prezente la retailArena.


retailArena, cel mai complet eveniment al toamnei pentru retaileri si producatori


Aflat la a patra editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avealoc in acest an pe 26 si 27 octombrie. Cele 2 zile de eveniment intitulate Marketing & Innovation Day si Omnichannel Day vor intampina cei peste 250 de participanti cu peste 25 de speakeri, conferinta, workshopuri, zona expo si zona dedicata de networking. Editia din acest an va continua sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construitepe plan local si multiplicate cu succes la nivel international.


retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii vapune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers multichannel, fara frontiere.


In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe hartalor.


Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatori iinfluentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor.


Ca element de noutate, editia din acestan a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de antreprenori care au gustat din succesul international.


Va invitam sa va alaturati retailArena folosind promotia cu timp limitat – 20% reducere la toate biletele de participare in perioada 3-9 octombrie.


Speakerii care au confirmat deja prezenta sunt Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializarepentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Eliodor Apostolescu (co-fondator Phoenixy, producatorul pufuletilor Gusto), Dan Isai (fondatorul lantului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Oana Vijiala (Mall Manager AFI Palace Ploiesti), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrinceanu (secretar de stat in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri), Alexandru Manda (co-fondator Bicicletele Pegas), Claudia Badea (director magazin Cora Lujerului), Raluca Radu (country manager Answear Romania), Nadir Balasel (director adjunct FAN Courier), Ciprian Stancu (fondator Republica BIO), Marius Bicu (managing partner De la Ferma), Andrei Canda (research consultant iSense Solutions), Liana Dumitru (director Retail Colliers International), ValerHancas (manager corporate affairs & comunicare Kaufland Romania), Adrian Dumitrescu (fondator QAZ Fashion Retail), Cosmin Dan (analist Euromonitor International), Rares Florea (director comercial pentru Europa Centrala si de Est Vector Watch), Mihai Patrascu (CEO si fondatore voMAG), Catalin Cretu (director general Visa Romania, Croatia, Malta si Slovenia), Alina Arhire (busines unit manager children & toys eMag) si Ciprian Pasca (country manager ZONIZ, prima platforma integrata de marketing de proximitate).


Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Carrefour (partener), Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (recommended payment processor), Carrefour (partener), Service Return si Allpacka (Sponsori).


http://www.retailarena.ro/2016/

Alte articole recomandate:

Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”. Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a [...]
Reuniunea, intitulată "Mujer Gastronomica", se va desfășura luni și marți la Cordoba și va reuni femei marcante din lumea gastronomiei: chefi, enologi, somelieri și femei de afaceri. Potrivit site-ului evenimentului, scopul acestui congres este de a cunoaște munca pe care o desfășoară femeile în lumea gastronomiei, din perspectiva profesionistelor din fiecare domeniu de activitate. Structura congresului va urmări întregul "fenomen" gastronomic: de [...]
Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV) estimează pentru 2014 o diminuare a recoltei de struguri cu 25%, comparativ cu anul 2012, din cauza precipitațiilor și grindinei, ceea ce va influența și producția totală de vin. În schimb, calitatea ar putea fi una "de excepție" dacă vremea călduroasă se va menține și în perioada următoare. 2014 este un an cu o producție diminuată față de 2012 cu 25%. Vreau să punctez că anul 2013 a fost un an cu o producție de struguri și de vin [...]
Crama Liliac, o investiție de 5,5 mil. euro a omului de afaceri austriac Alfred Beck, a intrat în al patrulea an de producție a vinurilor premium, când vânzările sunt estimate la aproximativ 120.000 de sticle, majoritatea realizate prin HoReCa (hoteluri, restaurante). „Am ajuns în 2010 întâmplător. In­tenționam să investim în păduri. Am venit aici (la Batoș, în județul Mureș - n.red.) cu dl. Beck, care s-a atașat de locuri și a avut [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]
Producatoruli de bauturi alcoolice Angelli Spumante & Aperitive aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, perioada “tradusa” prin peste 100.000.000 de sticle vandute si peste 50.000 puncte de vanzare in toata tara, din care peste 800 apartin retailerilor internationali. Potrivit datelor comunicate de companie, brandul Angelli detine o cota de piata de 51,9% pe segmentul vinurilor spumante si al cocktail-urilor (Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin [...]
Ediția de primăvară a Târgului Național al Mierii va avea loc în perioada 20 martie - 22 martie, in Capitala, un eveniment care s-a dovedit de fiecare dată un sprijin deosebit adus promovării produselor apicole și apiculturii românești. Vă invităm să participați ca expozanți sau vizitatori și la această ediție a târgului, un eveniment dedicat tuturor iubitorilor albinei, fie ei apicultori sau consumatori de produse apicole. EDIȚIA DE [...]
Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse „Cumpără Informat” luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, Sala FORTUNA, etaj 21.   Catalogul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN