Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vrei sa te intalnesti cu reprezentantii celor mai mari retaileri din Romania? Kaufland, Cora, Carrefour, eMAG, Altex, Media Galaxy sau MiniPrix sunt doar cateva din companiile prezente la retailArena.


retailArena, cel mai complet eveniment al toamnei pentru retaileri si producatori


Aflat la a patra editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avealoc in acest an pe 26 si 27 octombrie. Cele 2 zile de eveniment intitulate Marketing & Innovation Day si Omnichannel Day vor intampina cei peste 250 de participanti cu peste 25 de speakeri, conferinta, workshopuri, zona expo si zona dedicata de networking. Editia din acest an va continua sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construitepe plan local si multiplicate cu succes la nivel international.


retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii vapune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers multichannel, fara frontiere.


In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe hartalor.


Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatori iinfluentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor.


Ca element de noutate, editia din acestan a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de antreprenori care au gustat din succesul international.


Va invitam sa va alaturati retailArena folosind promotia cu timp limitat – 20% reducere la toate biletele de participare in perioada 3-9 octombrie.


Speakerii care au confirmat deja prezenta sunt Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializarepentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Eliodor Apostolescu (co-fondator Phoenixy, producatorul pufuletilor Gusto), Dan Isai (fondatorul lantului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Oana Vijiala (Mall Manager AFI Palace Ploiesti), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrinceanu (secretar de stat in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri), Alexandru Manda (co-fondator Bicicletele Pegas), Claudia Badea (director magazin Cora Lujerului), Raluca Radu (country manager Answear Romania), Nadir Balasel (director adjunct FAN Courier), Ciprian Stancu (fondator Republica BIO), Marius Bicu (managing partner De la Ferma), Andrei Canda (research consultant iSense Solutions), Liana Dumitru (director Retail Colliers International), ValerHancas (manager corporate affairs & comunicare Kaufland Romania), Adrian Dumitrescu (fondator QAZ Fashion Retail), Cosmin Dan (analist Euromonitor International), Rares Florea (director comercial pentru Europa Centrala si de Est Vector Watch), Mihai Patrascu (CEO si fondatore voMAG), Catalin Cretu (director general Visa Romania, Croatia, Malta si Slovenia), Alina Arhire (busines unit manager children & toys eMag) si Ciprian Pasca (country manager ZONIZ, prima platforma integrata de marketing de proximitate).


Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Carrefour (partener), Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (recommended payment processor), Carrefour (partener), Service Return si Allpacka (Sponsori).


http://www.retailarena.ro/2016/

Alte articole recomandate:

Exporturile au urcat în iulie cu 12,7% față de iunie și cu 6,6% față de aceeași lună din 2013, la nivelul record de 4,8 miliarde euro, în timp ce creșterea importurilor a fost de 4,8% și, respectiv, 10,6%, deficitul comercial situându-se la 520 milioane euro, în scădere cu 52,7 milioane euro. Conform estimărilor preliminare ale Institutului Național de Statistică, în lei, exporturile FOB au însumat în iulie 21,05 miliarde lei, în creștere cu 5,6% [...]
Importurile de carne și lapte-materie prima, alaturi de importurile de produse alimentare din carne si lapte, au crescut in ultima perioada intr-un ritm care a determinat plasarea celor doua sectoare pe marginea prapastiei.   Ultimele date oficiale, precum si luarile de pozitie ale oficialitatilor din Romania, impreuna cu cele ale reprezentantilor principalelor asociatii profesionale din Romania, atrag din ce in ce mai des atentia asupra necesitatii cresterii productiei interne dar, [...]
In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, [...]
Termenul 'Natural', folosit din ce în ce mai des pe produse alimentare, care însă sunt pline de chimicale, ar putea fi legiferat odată cu introducerea TVA Verde în agricultură și alimentație, conform unui proiect lansat de Uniunea Europeană, consideră președintele Asociației operatorilor din agricultura ecologică Bio-România, Marian Cioceanu.            'Dacă se va implementa acel TVA Verde, pe care ni-l dorim, se va legifera și termenul de [...]
Rio Bucovina s-a alaturat celei mai ample actiuni de ecologizare din Romania din acest an, initiata de „Let’s Do It, Romania!”, cu scopul comun de ecologizare a malurilor si apelor Dunarii de pe teritoriul romanesc, desfasurata pe data de 29 iunie. Echipe de voluntari formate din reprezentanti ai companiei vor participa la actiunea „Let’s Do It, Danube!”, de Ziua Internationala a Dunarii.  „O parte importanta din misiunea Rio Bucovina o [...]
        Chiar la începutul anului viitor, Ressenart Communications va lansa un proiect ambițios, de educație culinară, intitulat "50 de săptămâni în bucătăriile lumii", program  care se va derula în perioada ianuarie - decembrie 2014. Timp de 50 de săptămâni, vor fi promovate rețete specific celor mai importante 12 bucătării ale lumii, iar în fiecare lună vor fi promovate 4-5 rețete specifice câte unei [...]
În ziua de 07 mai 2015, la hotel Pullman din București, intre orele 14.00 si 19.00, va avea loc ediția din acest an a evenimentului B2B Austria Show Case, în cursul căruia, 12 producători, distribuitori și ofertanți de produse alimentare, băuturi și soluții în domeniul alimentar din Austria sunt interesați de a cunoaște producători, importatori și distribuitori din România cu care doresc să stabilească parteneriate de lungă durată. Evenimentul este organizat d [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi