Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR.


Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond de in­ves­tiții, Enter­prise Investors din Polonia, potrivit sur­selor ZF.


KKR, care are sub manage­ment active de 131 mld. dolari, se arată inte­re­sat pentru prima dată de un activ cu pre­zență doar pe piața lo­cală. Până acum ame­ricanii s-au în­scris în cursă pentru active regionale, cu pre­zență și în Ro­mâ­nia. Pe site-ul propriu apare infor­ma­ția potrivit că­reia piața de retail din Euro­pa este în vi­zorul gigantului ame­rican. KKR ar urma să intre în tran­zacție în parteneriat cu un alt jucător, retailer sau alt fond de investiții.


Un alt gigant american care a fost in­teresat de Profi dar nu a depus ofertă este fondul de investiții CVC Capi­tal Partners, care adminis­trea­ză fon­duri cu o valoare de peste 50 mld. euro.


La start în cursa pentru Profi s-au mai înscris și alte două fonduri de investiții, respectiv BC Partners și Mid Europa Partners, acesta din urmă fiind pro­prietarul rețelei private de sănătate Regina Maria, potrivit surselor ZF.


Mid Europa Partners, care a pre­luat anul tre­cut operatorul de servicii medicale private Regina Maria, este unul dintre cele mai im­portante fon­duri de in­vestiții orien­tate pe Euro­pa Centrală și de Est, ad­minis­trând fon­duri în valoare totală de 4,3 mld. euro.


Compania a în­ce­put, după pre­luarea rețelei Regina Maria, să se uite mai atent la piața lo­cală, par­ticipând la mai multe dintre tran­zac­țiile locale în faza ofertelor neangajante.


În tranzacție erau așteptați și francezii de la Auchan, dar pe ultima sută de metri au decis să nu mai intre.

Alte articole recomandate:

Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
INAQ Consulting este singurul IFS Training center în România, fiind în mod oficial prezentați pe website-ul IFS Management GmbH (https://www.ifscertification.com/index.php/en/partners/training-center), iar, în perioada următoare, va organiza următoarele cursuri:  IFS Logistics București - 06.04.2017 Sibiu - 10.04.2017 Cluj Napoca - 11.04.2017 Timișoara - 28.04.2017 IFS Food Defense București - 10.05.2017 Brașov - [...]
În industria alimentara apa este folosită in cantităti mari, rezultand cantitati mari de ape reziduale. Consortiul olandez Colsen si H. van den Hul a gasit o solutie de tratare integrala a acestor ape reziduale. Ape reziduale tratate pot fi aduse la norme NTPA 001 sau 002, sau la calitati care sa le permita refolosirea in procesul de productie. In plus, cu aceasta tehnologie se poate produce energie (biogaz) prin transformarea materiilor organice in metan (CH4, componenta de b [...]
Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]
Peter Mueller, care a condus businessul Mondelez România în perioada 2005-2008, a fost numit în funcția de director general al Heidi Chocolate. Acesta îl înlocuiește în funcție pe italianul Franco del Fabbro, care a condus operațiunile producătorului de ciocolată în ultimii trei ani. Peter Mueller are o experiență de 16 ani în cadrul Mondelez, ocupând mai multe funcții de-a lungul timpului, inclusiv cea [...]
Acordand un scurt interviu agentiei infoALIMENT, doamna Daciana Sarbu, europarlamentar, ne-a declarat: "Ca obiectiv major pe care il urmaresc in aceasta primavara este ca, pe baza rezultatelor care ne vor parveni ca urmare a reducerii TVA-ului la panificatie, sa reusim acest lucru si pentru produsele bio; si sper, si cred, ca acest lucru se poate face inaintea verii, asadar, inaintea termenului prevazut pentru produsele din carne.   Pe de alta parte, urmaresc promovarea produselor bio [...]
Reprezentanții marilor retaileri din România sunt interesați să comercializeze fructe proaspete din Republica Moldova prin rețele proprii, iar în perioada următoare vor avea loc discuții între fiecare hypermaket și producătorii moldoveni în vederea dezvoltării unui parteneriat în acest sens. Secretarul de stat din Ministerul Agriculturii, Daniel Botănoiu, a menționat joi, susținerea pe care o acordă autoritățile din România producătorilor agricoli din [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN