Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR.


Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond de in­ves­tiții, Enter­prise Investors din Polonia, potrivit sur­selor ZF.


KKR, care are sub manage­ment active de 131 mld. dolari, se arată inte­re­sat pentru prima dată de un activ cu pre­zență doar pe piața lo­cală. Până acum ame­ricanii s-au în­scris în cursă pentru active regionale, cu pre­zență și în Ro­mâ­nia. Pe site-ul propriu apare infor­ma­ția potrivit că­reia piața de retail din Euro­pa este în vi­zorul gigantului ame­rican. KKR ar urma să intre în tran­zacție în parteneriat cu un alt jucător, retailer sau alt fond de investiții.


Un alt gigant american care a fost in­teresat de Profi dar nu a depus ofertă este fondul de investiții CVC Capi­tal Partners, care adminis­trea­ză fon­duri cu o valoare de peste 50 mld. euro.


La start în cursa pentru Profi s-au mai înscris și alte două fonduri de investiții, respectiv BC Partners și Mid Europa Partners, acesta din urmă fiind pro­prietarul rețelei private de sănătate Regina Maria, potrivit surselor ZF.


Mid Europa Partners, care a pre­luat anul tre­cut operatorul de servicii medicale private Regina Maria, este unul dintre cele mai im­portante fon­duri de in­vestiții orien­tate pe Euro­pa Centrală și de Est, ad­minis­trând fon­duri în valoare totală de 4,3 mld. euro.


Compania a în­ce­put, după pre­luarea rețelei Regina Maria, să se uite mai atent la piața lo­cală, par­ticipând la mai multe dintre tran­zac­țiile locale în faza ofertelor neangajante.


În tranzacție erau așteptați și francezii de la Auchan, dar pe ultima sută de metri au decis să nu mai intre.

Alte articole recomandate:

METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]
Acordand un scurt interviu agentiei infoALIMENT, doamna Daciana Sarbu, europarlamentar, ne-a declarat: "Ca obiectiv major pe care il urmaresc in aceasta primavara este ca, pe baza rezultatelor care ne vor parveni ca urmare a reducerii TVA-ului la panificatie, sa reusim acest lucru si pentru produsele bio; si sper, si cred, ca acest lucru se poate face inaintea verii, asadar, inaintea termenului prevazut pentru produsele din carne.   Pe de alta parte, urmaresc promovarea produselor bio [...]
INAQ Consulting este singurul IFS Training center în România, fiind în mod oficial prezentați pe website-ul IFS Management GmbH (https://www.ifscertification.com/index.php/en/partners/training-center), iar, în perioada următoare, va organiza următoarele cursuri:  IFS Logistics București - 06.04.2017 Sibiu - 10.04.2017 Cluj Napoca - 11.04.2017 Timișoara - 28.04.2017 IFS Food Defense București - 10.05.2017 Brașov - [...]
(Agerpres) Comisia Europeană va aloca o finanțare suplimentară de 30 de milioane de euro pentru programele de promovare ale Politicii Agricole Comune (PAC) care încep în 2015.  Potrivit unui comunicat de presă al executivului comunitar, fondurile suplimentare vin pe lângă cele 60 de milioane de euro prevăzute deja anual în bugetul PAC pentru aceste programe. Având în vedere că aceste scheme sunt cofinanțate, modificarea operată de CE ar putea să [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente, produse de îngrijire personală și îngrijire a locuinței din lume, va transforma mâncarea expirată în energie verde. Procesarea se face la fabrica de biogaz din Prahova a grupului Genesis Biopartner. Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente la nivel mondial, va livra deșeurile provenite din alimentele expirate de la depozitul Unilever din Ariceștii Rahtivani [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi