Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR.


Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond de in­ves­tiții, Enter­prise Investors din Polonia, potrivit sur­selor ZF.


KKR, care are sub manage­ment active de 131 mld. dolari, se arată inte­re­sat pentru prima dată de un activ cu pre­zență doar pe piața lo­cală. Până acum ame­ricanii s-au în­scris în cursă pentru active regionale, cu pre­zență și în Ro­mâ­nia. Pe site-ul propriu apare infor­ma­ția potrivit că­reia piața de retail din Euro­pa este în vi­zorul gigantului ame­rican. KKR ar urma să intre în tran­zacție în parteneriat cu un alt jucător, retailer sau alt fond de investiții.


Un alt gigant american care a fost in­teresat de Profi dar nu a depus ofertă este fondul de investiții CVC Capi­tal Partners, care adminis­trea­ză fon­duri cu o valoare de peste 50 mld. euro.


La start în cursa pentru Profi s-au mai înscris și alte două fonduri de investiții, respectiv BC Partners și Mid Europa Partners, acesta din urmă fiind pro­prietarul rețelei private de sănătate Regina Maria, potrivit surselor ZF.


Mid Europa Partners, care a pre­luat anul tre­cut operatorul de servicii medicale private Regina Maria, este unul dintre cele mai im­portante fon­duri de in­vestiții orien­tate pe Euro­pa Centrală și de Est, ad­minis­trând fon­duri în valoare totală de 4,3 mld. euro.


Compania a în­ce­put, după pre­luarea rețelei Regina Maria, să se uite mai atent la piața lo­cală, par­ticipând la mai multe dintre tran­zac­țiile locale în faza ofertelor neangajante.


În tranzacție erau așteptați și francezii de la Auchan, dar pe ultima sută de metri au decis să nu mai intre.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Investitorii străini sunt interesați de producția de vin din România, piață care a trecut în ultimii ani prin procese ample de retehnologizare și replantare și care începe să pună pe rafturile magazinelor și în restaurante vinuri de calitate superioară. Pe lista investitorilor se află ju­cători precum Cramele Recaș, Cramele Halewood sau Ro­ten­berg. „În momentul de față Cra­mele Recaș este unul dintre cele mai bune ținte din busi­nessul [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN