Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sorana Georgia (51 de ani), executivul român care a condus timp de cinci ani operațiunile Billa în România, se va ocupa de integrarea lanțului de supermarketuri în businessul local al Carrefour. Ea a preluat astfel funcția de project manager, urmând a se ocupa de continuitate și urmând să sprijine integrarea Billa în cadrul Carrefour, potrivit datelor publice pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn.


Lanțul de 86 de supermarketuri Billa, cu afaceri de peste 300 de milioane de euro anual, a fost preluat la finalul lunii decembrie 2015 de Carrefour România într-o tranzacție de aproape 100 mil. euro. Tranzacția a primit acordul de la Concurență în acest an, astfel că magazinele au fost preluate oficial și începe integrarea. În maxim 18 luni de la preluare brandul Billa va dispărea, iar supermarketurile vor deveni Carrefour Market.


Odată cu preluarea magazinelor a fost preluată și echipa de câteva mii de oameni, dar și managementul care se ocupă acum de facilitarea procesului de integrare.


Sorana Georgia a preluat conducerea Billa în 2011, moment în care a devenit prima româncă care a condus operațiunile unuia dintre cei mai importanți zece retaileri din România. Cu o experiență de circa aproape 20 de ani în retail, ea l-a înlocuit în funcție pe bulgarul Emil Stefanov.


La momentul preluării rețeaua avea 55 de magazine, pentru ca în momentul preluării de către Carrefour să fi ajuns la 86. Ea a fost totodată primul român care a ocupat funcția de director executiv al rețelei Billa.

Alte articole recomandate:

Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]
Lidl continuă să investească în extinderea rețelei din România și va inaugura, în data de 26 noiembrie, primul său magazin din Suceava. Odată cu această deschidere, rețeaua națională operată de Lidl va ajunge la 191 de unități, iar pentru anul aceasta retailerul german și-a propus să atingă pragul de 194 de unități comerciale.   Noul magazin Lidl se va deschide pe strada Calea Unirii, nr. 24 și va avea o suprafață de [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]
Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]
Comerțul tradițional mai număra la finalul anului trecut 54.000 de mici ma­ga­zine, cu afaceri de 33,3 mld. lei, cu aproa­pe 20.000 de unități mai puțin de­cât în 2008. În aceeași perioadă, cifra de afa­ceri a comerțului tradițional a scă­zut cu circa 8 mld. lei, potrivit cal­cu­le­lor ZF pe baza datelor oferite de compa­nia de cercetare Euromonitor.   La polul opus, retailerii inter­na­țio­nali și-au extins rețelel [...]
Lidl devine primul retailer care nu va mai expune pe rafturile de la ieșirea din cele 600 de magazine din Marea Britanie dulciuri și produse alimentare care ar putea încuraja obezitatea la copiilor, scrie Daily Mail. Decizia apare pe fondul reacției societății britanice la situația creată de majoritatea retailerilor care sabotează eforturile părinților de a-și încuraja copii să mănânce sănătos prin expunerea snacksurilor și a dulciurilor la casele de marcat. Săptămâna [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi