Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sorana Georgia (51 de ani), executivul român care a condus timp de cinci ani operațiunile Billa în România, se va ocupa de integrarea lanțului de supermarketuri în businessul local al Carrefour. Ea a preluat astfel funcția de project manager, urmând a se ocupa de continuitate și urmând să sprijine integrarea Billa în cadrul Carrefour, potrivit datelor publice pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn.


Lanțul de 86 de supermarketuri Billa, cu afaceri de peste 300 de milioane de euro anual, a fost preluat la finalul lunii decembrie 2015 de Carrefour România într-o tranzacție de aproape 100 mil. euro. Tranzacția a primit acordul de la Concurență în acest an, astfel că magazinele au fost preluate oficial și începe integrarea. În maxim 18 luni de la preluare brandul Billa va dispărea, iar supermarketurile vor deveni Carrefour Market.


Odată cu preluarea magazinelor a fost preluată și echipa de câteva mii de oameni, dar și managementul care se ocupă acum de facilitarea procesului de integrare.


Sorana Georgia a preluat conducerea Billa în 2011, moment în care a devenit prima româncă care a condus operațiunile unuia dintre cei mai importanți zece retaileri din România. Cu o experiență de circa aproape 20 de ani în retail, ea l-a înlocuit în funcție pe bulgarul Emil Stefanov.


La momentul preluării rețeaua avea 55 de magazine, pentru ca în momentul preluării de către Carrefour să fi ajuns la 86. Ea a fost totodată primul român care a ocupat funcția de director executiv al rețelei Billa.

Alte articole recomandate:

Mega Image, cel mai extins jucător din comerțul local cu peste 420 de magazine sub mai multe branduri, a încheiat un parteneriat cu 55 de producători de legume din apropierea Bucureștiului. Inițiativa belgienilor face parte dintr-un program mai amplu lansat de retailerii străini care afirmă că încearcă să lucreze tot mai mult cu fermieri locali. „Un obiectiv al programului «Gusturi românești de la gospodari» a fost acela de a susține comunitățile locale. [...]
Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața înghețatei, se înregistrează în sudul României (Muntenia, inclusiv București), în timp ce Transilvania – piața natală a companiei – reprezintă 43% din rulajele producătorului. Bucureștiul, cu circa două milioane de locuitori și cea mai importantă „piață“ de desfacere pentru toți producătorii indiferent de profil, reprezintă 20% din afacerile totale [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a laptelui și-au expus produsele: Albalact, De la Ferma, Five Continents, Cris-Tim Mândruța și Danone, cele mai noi propuneri de gamă [...]
Kaufland deschide in luna august doua hypermarketuri noi, in Arad si in Capitala – in cartierul Bucurestii Noi. La Arad va fi a doua inaugurare a retelei germane, dupa cea din 2007. In Bucuresti, noua deschidere duce numarul de locatii Kaufland la 7. Aici, retailerul mai are in constructie trei magazine, in zonele Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Brancusi (cartierul Drumul Taberei), toate acestea putand fi inaugurate pana la finalul anului. In plus, in luna octombrie va f [...]
(Agerpres) Posibilitatea închiderii hipermarketurilor în weekend a constituit tema întâlnirii dintre membrii Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților cu reprezentanți ai producătorilor autohtoni de produse alimentare și ai marilor rețele comerciale. Vicepreședintele Comisiei pentru agricultură din Camera Deputaților, deputatul independent Marin Anton (fost PNL),  susține modificarea Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare în sensul [...]
Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante. Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi