Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sorana Georgia (51 de ani), executivul român care a condus timp de cinci ani operațiunile Billa în România, se va ocupa de integrarea lanțului de supermarketuri în businessul local al Carrefour. Ea a preluat astfel funcția de project manager, urmând a se ocupa de continuitate și urmând să sprijine integrarea Billa în cadrul Carrefour, potrivit datelor publice pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn.


Lanțul de 86 de supermarketuri Billa, cu afaceri de peste 300 de milioane de euro anual, a fost preluat la finalul lunii decembrie 2015 de Carrefour România într-o tranzacție de aproape 100 mil. euro. Tranzacția a primit acordul de la Concurență în acest an, astfel că magazinele au fost preluate oficial și începe integrarea. În maxim 18 luni de la preluare brandul Billa va dispărea, iar supermarketurile vor deveni Carrefour Market.


Odată cu preluarea magazinelor a fost preluată și echipa de câteva mii de oameni, dar și managementul care se ocupă acum de facilitarea procesului de integrare.


Sorana Georgia a preluat conducerea Billa în 2011, moment în care a devenit prima româncă care a condus operațiunile unuia dintre cei mai importanți zece retaileri din România. Cu o experiență de circa aproape 20 de ani în retail, ea l-a înlocuit în funcție pe bulgarul Emil Stefanov.


La momentul preluării rețeaua avea 55 de magazine, pentru ca în momentul preluării de către Carrefour să fi ajuns la 86. Ea a fost totodată primul român care a ocupat funcția de director executiv al rețelei Billa.

Alte articole recomandate:

Comerțul tradițional mai număra la finalul anului trecut 54.000 de mici ma­ga­zine, cu afaceri de 33,3 mld. lei, cu aproa­pe 20.000 de unități mai puțin de­cât în 2008. În aceeași perioadă, cifra de afa­ceri a comerțului tradițional a scă­zut cu circa 8 mld. lei, potrivit cal­cu­le­lor ZF pe baza datelor oferite de compa­nia de cercetare Euromonitor.   La polul opus, retailerii inter­na­țio­nali și-au extins rețelel [...]
(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka. “Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]
Deputații din Comisia de agricultură au continuat iei dezbaterea privind modificarea legii de comercializare a produselor alimentare, cei mai mulți pronunțându-se pentru găsirea de soluții astfel ca și producătorii români să aibă acces la vânzarea produselor în hipermarketuri. Reprezentantii marilor retele de magazine resping ideea inchiderii acestora in zilele de sambata si duminica arătând că aceasta masura ar însemna distrugerea vânzărilor, în [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN