Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sorana Georgia (51 de ani), executivul român care a condus timp de cinci ani operațiunile Billa în România, se va ocupa de integrarea lanțului de supermarketuri în businessul local al Carrefour. Ea a preluat astfel funcția de project manager, urmând a se ocupa de continuitate și urmând să sprijine integrarea Billa în cadrul Carrefour, potrivit datelor publice pe profilul său de pe rețeaua de socializare de business LinkedIn.


Lanțul de 86 de supermarketuri Billa, cu afaceri de peste 300 de milioane de euro anual, a fost preluat la finalul lunii decembrie 2015 de Carrefour România într-o tranzacție de aproape 100 mil. euro. Tranzacția a primit acordul de la Concurență în acest an, astfel că magazinele au fost preluate oficial și începe integrarea. În maxim 18 luni de la preluare brandul Billa va dispărea, iar supermarketurile vor deveni Carrefour Market.


Odată cu preluarea magazinelor a fost preluată și echipa de câteva mii de oameni, dar și managementul care se ocupă acum de facilitarea procesului de integrare.


Sorana Georgia a preluat conducerea Billa în 2011, moment în care a devenit prima româncă care a condus operațiunile unuia dintre cei mai importanți zece retaileri din România. Cu o experiență de circa aproape 20 de ani în retail, ea l-a înlocuit în funcție pe bulgarul Emil Stefanov.


La momentul preluării rețeaua avea 55 de magazine, pentru ca în momentul preluării de către Carrefour să fi ajuns la 86. Ea a fost totodată primul român care a ocupat funcția de director executiv al rețelei Billa.

Alte articole recomandate:

Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
(Comunicat) Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București. Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, [...]
GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
Încă un retailer de prestigiu va participa la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, eveniment care va avea loc în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, putând nominaliza aici compania PROFI România.   Conform unei informări a companiei, lantul de retail PROFI a încheiat [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Doar cinci din cele 12 mari lanțuri de magazine dezvoltate în retailul modern românesc au și servicii de comandă online, ultimul intrat pe acest segment fiind Mega Image, în parteneriat cu eMag, noteaza Progresiv. Astfel, clienții eMag, cel mai mare retailer online local, care a ajuns în 13 ani la un business de aproape 200 mil. euro comercializând în principal echipamente IT&C, pot comanda de săptămâna trecută și produse precum ulei, mălai, carne, [...]
Societatea noastră s-a înființat în România în anul 2002, ca membră a Grupului Internațional Thermotechnika, având la nivel de grup o experiență de peste 25 ani. Am început activitatea pe linia de service, efectuând lucrări de reparații și întreținere în perioada de garanție și postgaranție a instalațiilor de răcire și distribuire bere, precum și a echipamentelor frigorifice. La sfârșitul anului 2003 am început comercializarea [...]
Un raport dat publicității de Organizația Mondială a Sănătății prezintă topul țărilor cu cel mai mare consum de alcool pe cap de locuitori. Pentru a realiza acest clasament, OMS a inclus în raport date provenind de la 194 de țări, printre care se află și România. Bottom of Form Belarus ocupă primul loc la nivel modial atunci când vine vorba de consumul de alcool pe cap de locuitor. Concluzia vine în urma unui raport al Organizației Mondial a Sănătății dat publicității [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN