Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Conform companiei, ritmul de crestere din pietele emergente corelat cu incetinirea declinului pietelor mature stabilizeaza la nivel global categoria sucului 100% si o repun pe un trend de usoara crestere panain anul 2018.


Rezultatele raportului arata ca sucul 100% ramane o parte importanta din alimentatia obisnuita a oamenilor, peste 40% dintre respondentii studiului declarand ca beau suc zilnic. In plus, consumatorii spun ca sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru sucurile pe care le asociaza unor alegeri de viata sanatoase.


Aceste concluzii indica faptul ca exista potential semnificativ de crestere pentru sucurile 100%. Cresterea va veni din segmentul produselor care satisfac nevoile consumatorilor privind beneficiile pentru sanatate si consumul on-the-go, tendinte deosebit de puternice in randul Millennials, cea mai influenta generatie de consumatori de pana acum. La nivel global, industria a inceput sa raspunda acestor asteptari, inovand in trei domenii cheie: nutritie vegetala, sucuri complet naturalesi sucuri 100% “imbogatite”.



  • Nutritia vegetala:  bauturile pe baza de mixuri de legume si fructe, care scad continutul natural de zahar si aduc beneficii sanatatii, sunt a patra cea mai populara aroma din segmentul sucurilor 100% la nivel global. Numarul noilor produse lansate in 2015 care utilizeaza legume drept ingrediente s-a triplat fata de anul 2012. 



  • Sucuri complet naturale: in ultimii 6 ani, sucurile NFC (Not from Concentrate) au castigat cota de piatain comparatie cu sucurile reconstituite din concentrat, crescand de la 25% in 2009 la aproape 30% in 2015. Produsele nou lansate care au pe ambalaj mentiuni privind atributele lor naturale inregistreaza o crestere anuala de 25% intre 2012 si 2015 – in special cele fara aditivi sau conservanti. 



  • Sucurile 100% imbogatite”: la nivel global,mai mult de 60% dintre consumatori declara ca sunt interesati de produse cu beneficii demonstrate asupra sanatatii. Pe langa adaugarea de legume in amestec, producatorii ofera sucuri „imbogatite” sau “fortifiate” cu vitamine. De exemplu, in 2015 produsele cu efecte benefice asupra imunitatii, sanatatii inimii, digestiei, oaselor, sanatatii creierului si frumusetii au reprezentat doua treimi din produsele nou lansate.


Presedintele si CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jonsson, afirma: „Este bine sa vedem ca la nivel global brandurile valorifica provocarile rezultate in urma schimbarii stilului de viatasi al dezbaterii privind consumul de zahar si ca le transformain oportunitati. Acestea determina cresterea segmentului sucurilor 100% prin noi produse care capteaza imaginatia consumatorilor, extinzand aria sucurilor de fructe traditionale, precum sucul de portocale sau mere, catre o serie de amestecuri de legume si noi arome, creand astfel posibilitati infinite de retete noi. Ca de fiecare data, cheia succesului este inovatia: oferirea produsului potrivit la momentul potrivit, pentru a satisface nevoile consumatorilor moderni, dar si pentru a le capta atentia si a stabili o conexiune, lucruri care sunt la fel de importante.”


Catalina Siriteanu, Operational Marketing Director Tetra Pak South Eastern Europe, declara: „Lansarea raportului global Tetra Pak Juice Index 2016, cu insight-uri si trenduri din categoria sucului 100%, reprezinta pentru noi o modalitate perfectade a impartasi din expertiza noastra legata de oportunitatile de dezvoltare existente in pietele din Europa de Sud-Est in care suntem prezenti. Ca o particularitate a pietei din Romania, observam ca segmentul sucurilor a inceput sa se redreseze usor dupa declinul din ultimii ani si sa se stabileasca din nou pe un trend ascendent. Desi mediul economic continua sa influenteze modul in care aceasta categorie va evolua in urmatorii ani, am constatat in Romania o schimbare graduala a preferintelor consumatorilor, care se indreapta din ce in ce mai mult catre sucurile care nu au la baza concentrat, precum si catre alte alternative pozitionate drept naturale si mai sanatoase. Desi apar noi trenduri, precum sucurile «premium» sau cele «imbogatite», credem cainca exista oportunitati neexplorate in segmentul de baza al acestei categorii, cum ar fi produsele in ambalaje portion packpentru copii sau cele pentru consumul on-the-go, segmente de piatainca emergente”.


Mai multe informatii despre sucul 100% naturalsi despre Tetra Pak Juice Index puteti gasi pe site-ul Tetra Pak.


DESPRE TETRA PAK


Tetra Pak este lider mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii si furnizorii nostri, oferim produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator, care satisfac in fiecare zi cerintele consumatorilor din peste 170 de tari. Avand aproximativ 23.000 de angajati in peste 80 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.


Motto-ul nostru, „PROTEJEAZA CE E BUN™", reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase si disponibile oriunde. Mai multe informatii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

Alte articole recomandate:

La finalul anului 2013, The Australian Food and Grocery Council (AFGC) a pus la punct o strategie națională menită a implementa conceptul de sustenabilitate în industria laptelui din acea țară, cu precădere, în zona de ambalare. În acest sens, Țara Cangurilor a optat pentru generalizarea ambalajelor din hârtie cartonată, înființându-se Australian Packaging Convenant, organizație profesională menită a uniformiza, cel puțin la nivel de concept, aplicarea noilor [...]
De regulă, alimentele vrac folosesc ambalaje sau recipiente reutilizabile, care circulă între procesator, eventualul furnizor angrosist și magazin. Alături de acestea, industria alimentară utilizează și ambalaje de mari dimensiuni, cum ar fi containerele. Pentru toate acestea trebuie asigurată o igienă perfectă, care să împiedice alterarea alimentelor.   Obiectivele spălării ambalajelor   Curățarea mecanică a ambalajelor și obținerea de ambalaje perfect [...]
Deși sunt mai puțin lovite de foamete ca înainte, Europa și Asia Centrală sunt tot mai afectate de probleme de subalimentație, de carențe de vitamine și minerale, de întârzieri de creștere și obezitate, a anunțat ieri, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO).                     'Sub raportul strict al aportului în calorii' până în 2050 [...]
Ulma propune o mașinp de generație nouă pentru ambalarea produselor proaspete în atmosfera modificată (MAP), pretabil la aambalarea uneo forte largi game de alimente: carne proaspătă sau procesată, pui, pizza, pește, paste sau brânzeturi.Noul sistem de sigilare transversală “Long Dwell”, caracterizat printr-o mișcare “ovală” a fălcilor, asigură o sigilare perfect ermetică și, totodată, conferă rapididate. Acest nou sistem de [...]
IT Genetics, unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC & POS, organizeazăîn perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândește-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate. Peste 10.000 de produs [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
Procesarea la presiune ridicată (HPP) este o tehnologie promițătoare pentru a extinde viața la raft a brânzeturilor moi, Quesco Fresco, informează Dairy Reporter. Această afirmație este cuprinsă în ediția de ianuarie a Jurnalului Științei Lactatelor (Journal of Dairy Science) într-un articol scris de Tomasula și colaboratorii săi, prin care avertizează că există o implicație clară a costurilor. Quesco Fresco este o brânz [...]
Fotometric Instruments a devenit Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brasov.   Fotometric Instruments își va expune produsele și serviciile din domeniul tehnicii de laborator, în cadrul Secțiunii B2B-Expo. Fotometric Instruments oferă spectrometre, cromatografe, aparatură de laborator, consumabile de laborator, anali [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN