Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Conform companiei, ritmul de crestere din pietele emergente corelat cu incetinirea declinului pietelor mature stabilizeaza la nivel global categoria sucului 100% si o repun pe un trend de usoara crestere panain anul 2018.


Rezultatele raportului arata ca sucul 100% ramane o parte importanta din alimentatia obisnuita a oamenilor, peste 40% dintre respondentii studiului declarand ca beau suc zilnic. In plus, consumatorii spun ca sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru sucurile pe care le asociaza unor alegeri de viata sanatoase.


Aceste concluzii indica faptul ca exista potential semnificativ de crestere pentru sucurile 100%. Cresterea va veni din segmentul produselor care satisfac nevoile consumatorilor privind beneficiile pentru sanatate si consumul on-the-go, tendinte deosebit de puternice in randul Millennials, cea mai influenta generatie de consumatori de pana acum. La nivel global, industria a inceput sa raspunda acestor asteptari, inovand in trei domenii cheie: nutritie vegetala, sucuri complet naturalesi sucuri 100% “imbogatite”.



  • Nutritia vegetala:  bauturile pe baza de mixuri de legume si fructe, care scad continutul natural de zahar si aduc beneficii sanatatii, sunt a patra cea mai populara aroma din segmentul sucurilor 100% la nivel global. Numarul noilor produse lansate in 2015 care utilizeaza legume drept ingrediente s-a triplat fata de anul 2012. 



  • Sucuri complet naturale: in ultimii 6 ani, sucurile NFC (Not from Concentrate) au castigat cota de piatain comparatie cu sucurile reconstituite din concentrat, crescand de la 25% in 2009 la aproape 30% in 2015. Produsele nou lansate care au pe ambalaj mentiuni privind atributele lor naturale inregistreaza o crestere anuala de 25% intre 2012 si 2015 – in special cele fara aditivi sau conservanti. 



  • Sucurile 100% imbogatite”: la nivel global,mai mult de 60% dintre consumatori declara ca sunt interesati de produse cu beneficii demonstrate asupra sanatatii. Pe langa adaugarea de legume in amestec, producatorii ofera sucuri „imbogatite” sau “fortifiate” cu vitamine. De exemplu, in 2015 produsele cu efecte benefice asupra imunitatii, sanatatii inimii, digestiei, oaselor, sanatatii creierului si frumusetii au reprezentat doua treimi din produsele nou lansate.


Presedintele si CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jonsson, afirma: „Este bine sa vedem ca la nivel global brandurile valorifica provocarile rezultate in urma schimbarii stilului de viatasi al dezbaterii privind consumul de zahar si ca le transformain oportunitati. Acestea determina cresterea segmentului sucurilor 100% prin noi produse care capteaza imaginatia consumatorilor, extinzand aria sucurilor de fructe traditionale, precum sucul de portocale sau mere, catre o serie de amestecuri de legume si noi arome, creand astfel posibilitati infinite de retete noi. Ca de fiecare data, cheia succesului este inovatia: oferirea produsului potrivit la momentul potrivit, pentru a satisface nevoile consumatorilor moderni, dar si pentru a le capta atentia si a stabili o conexiune, lucruri care sunt la fel de importante.”


Catalina Siriteanu, Operational Marketing Director Tetra Pak South Eastern Europe, declara: „Lansarea raportului global Tetra Pak Juice Index 2016, cu insight-uri si trenduri din categoria sucului 100%, reprezinta pentru noi o modalitate perfectade a impartasi din expertiza noastra legata de oportunitatile de dezvoltare existente in pietele din Europa de Sud-Est in care suntem prezenti. Ca o particularitate a pietei din Romania, observam ca segmentul sucurilor a inceput sa se redreseze usor dupa declinul din ultimii ani si sa se stabileasca din nou pe un trend ascendent. Desi mediul economic continua sa influenteze modul in care aceasta categorie va evolua in urmatorii ani, am constatat in Romania o schimbare graduala a preferintelor consumatorilor, care se indreapta din ce in ce mai mult catre sucurile care nu au la baza concentrat, precum si catre alte alternative pozitionate drept naturale si mai sanatoase. Desi apar noi trenduri, precum sucurile «premium» sau cele «imbogatite», credem cainca exista oportunitati neexplorate in segmentul de baza al acestei categorii, cum ar fi produsele in ambalaje portion packpentru copii sau cele pentru consumul on-the-go, segmente de piatainca emergente”.


Mai multe informatii despre sucul 100% naturalsi despre Tetra Pak Juice Index puteti gasi pe site-ul Tetra Pak.


DESPRE TETRA PAK


Tetra Pak este lider mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii si furnizorii nostri, oferim produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator, care satisfac in fiecare zi cerintele consumatorilor din peste 170 de tari. Avand aproximativ 23.000 de angajati in peste 80 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.


Motto-ul nostru, „PROTEJEAZA CE E BUN™", reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase si disponibile oriunde. Mai multe informatii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

Alte articole recomandate:

Ca să-i ferească pe consumatori de eventualele neplăceri cauzate de consumul de carne alterată, polițiștii teleormăneni acționează în piețele și târgurile din județ. Raziile urmăresc prevenirea ilegalităților în domeniul sacrificării și comercializării cărnii și produselor specifice în perioada sărbătorilor Pascale. O astfel de razie a avut loc duminică de dimineață în vestitul târg de la Gălăteni, care, deși nu are autorizație de funcționare, își [...]
În ultimii doi ani, fructele sunt produsele alimentare cu cele mai mari creșteri valorice ale importurilor. Anul trecut am cumpărat de peste granițe de 250 de milioane de euro. Lactatele de import câștigă și ele teren pe plan local, nota de plată ajungând la aproximativ 100 de milioane de euro. În luna decembrie a anului trecut, Ministerul Agriculturii anunța primul excedent al balanței comerciale cu produse agroalimentare de la Revoluție. Era vorba despre datel [...]
Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   Iată, însă, [...]
  Uniunea Europeană trebuie să actualizeze modul in care reglementează biotehnologia pe măsură ce progresele sunt înregistrate în ameliorarea plantelor, a declarat profesorul Huw Jones de la Institutul de cercetare Rothamsted. "În cazul în care reglementările UE privind biotehnologia nu evoluează în conformitate cu cunostintele noastre despre genetica plantelor, Europa va continua să fie în spatele restului lumii atunci când vine vorba d [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
Numai în ultima săptămână, veterinarii constănțeni au confiscat și retras de pe piață 9.948 kilograme de alimente care ar fi putut pune în pericol sănătatea consumatorilor. Mai exact, în perioada 22 – 29 septembrie, inspectorii Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Constanța au efectuat controale la 219 obiective, de unde au retras de la vânzare 6.088 kilograme de carne și produse di [...]
O parte din mărcile înregistrate Bergenbier și Noroc, din portofoliul producătorului Bergenbier, al treilea cel mai mare jucător de pe piața berii, sunt evaluate la 67,9 milioane de lei, conform unui document din Monitorul Oficial. Evaluarea a apărut în contextul unei discuții privind o majorare de capital. Din infuzia de aproape 300 de milioane de lei pe care acționarii vor s-o facă, circa 68 milioane de lei vin din evaluarea mărcilor. „Aceasta este valoarea mărcilor p [...]
In producția de brânzeturi zerul este de multe ori o problemă pentru producătorii mici și mijlocii unde costurile de manipulare depașesc beneficiile.   Tehnologiile de procesare a zerul necesită, în mod normal, instalații de mare capacitate, total nepotrivite unor producatori mici cărora nu le rămane decât să transporte zerul la fabrici mai mari sau sa-l trateze ca pe un deșeu de fabricație. Costurile de transport sunt mari, iar aruncarea la canal înseamnă [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi