Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă.


Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata să fie transformate în tradiționale dulcețuri și murături, precum și uleiul de floarea soarelui tocmai bun pentru zacuscă, și condimentele bine alese pentru conservele preferate. În ce-i privește pe cei care nu-și petrec mult timp în bucătărie, o largă varietate de bucate gata preparate îi așteaptă în magazine.


Unitatea în format Loco din localitatea Crasna, județul Sălaj se află pe strada Cserey Farkas, nr. 17. Magazinul ocupă o suprafață totală de 390 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 276 m2.


Tot în format Loco se găsește și magazinul din localitatea Pogoanele, județul Buzău. Unitatea  aflată pe strada N. Bălcescu, nr.112 se întinde pe o suprafață totală de 375 m2 , având o suprafață de vânzare de 255 m2.


În localitatea Teaca s-a deschis cel de-al șaptelea magazin din județul Bistrița Năsăud, pe strada Principală, nr. 348. Unitatea în format Loco are o suprafață totală de 293 m2 și o sală de vânzări de 193 m2.


Noua unitate din județul Teleorman funcționează în comuna Peretu pe strada Șosea Vale, nr.258. Magazinul în format Loco are o suprafață totală de 350, 2 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 230 m2.


Inaugurat astăzi, cel de-al 10-lea magazin din Bacău operează în format City. Acesta se află pe strada Republicii, nr. 54, având o suprafață totală de 495 m2, a cărei sală de vânzări este de 269 m2.


Cu peste 10.000 de angajați, PROFI totalizează acum 448 de unități în 220 localități din toate județele și municipiul București, fiind rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

In primele 8 luni ale acestui an, exporturile de semipreparate din carne de la Agricola au crescut semnificativ, ajungand la 236 de tone, comparativ cu 98 de tone anul trecut, in aceeasi perioada.  „Cresterea exporturilor la semipreparate si produse tip ready-meal in 2014 a fost parte a strategiei noastre de dezvoltare, in contextul in care incepand cu 2010 piata interna a semipreparatelor s-a contractat, stabilizandu-se ulterior. Din cele 1.251 de tone de produse semipreparate pe [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]
România a înregistrat în luna octombrie 2016 a doua mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană, de 8,7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vânzărilor în retail în Uniunea Europeană a fost în octombrie de 3,5% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2015 și se datorează creșterii de 4,9%  a vânzărilor pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru [...]
Consiliul Concurenței a dat o lovitură grea marilor retaileri din industria alimentară, la sfârșitul anului trecut, dând amenzi de aproximativ 35 milioane euro. Retalailerii sancționați au anunțat la unison că vor da în judecată Consiliul Concurenței, iar în momentul de față aceștia așteaptă motivația scrisă a deciziei Consiliului cu pricina. Singurul punct comun în care cad de acord ambele tabere este acela că interesul lor major este....binele [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN