Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă.


Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata să fie transformate în tradiționale dulcețuri și murături, precum și uleiul de floarea soarelui tocmai bun pentru zacuscă, și condimentele bine alese pentru conservele preferate. În ce-i privește pe cei care nu-și petrec mult timp în bucătărie, o largă varietate de bucate gata preparate îi așteaptă în magazine.


Unitatea în format Loco din localitatea Crasna, județul Sălaj se află pe strada Cserey Farkas, nr. 17. Magazinul ocupă o suprafață totală de 390 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 276 m2.


Tot în format Loco se găsește și magazinul din localitatea Pogoanele, județul Buzău. Unitatea  aflată pe strada N. Bălcescu, nr.112 se întinde pe o suprafață totală de 375 m2 , având o suprafață de vânzare de 255 m2.


În localitatea Teaca s-a deschis cel de-al șaptelea magazin din județul Bistrița Năsăud, pe strada Principală, nr. 348. Unitatea în format Loco are o suprafață totală de 293 m2 și o sală de vânzări de 193 m2.


Noua unitate din județul Teleorman funcționează în comuna Peretu pe strada Șosea Vale, nr.258. Magazinul în format Loco are o suprafață totală de 350, 2 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 230 m2.


Inaugurat astăzi, cel de-al 10-lea magazin din Bacău operează în format City. Acesta se află pe strada Republicii, nr. 54, având o suprafață totală de 495 m2, a cărei sală de vânzări este de 269 m2.


Cu peste 10.000 de angajați, PROFI totalizează acum 448 de unități în 220 localități din toate județele și municipiul București, fiind rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

Compania Phoenixy din Băicoi, județul Prahova, pro­du­cătorul brandului de pufuleți Gusto, vrea ca în cinci ani să ajungă pe 40 de piețe din întreaga lume, față de 20 în prezent.   Exporturile au ajuns să reprezinte 40% din business pentru producătorul de pufuleți deținut de antreprenorii români Eliodor Apostolescu, care este și directorul general al companiei, și Cătălin Nour.    Cei doi au pus bazele Phoenixy la începutul anil [...]
Vânzările de lapte, la raft, din țara noastră sunt în scădere de la jumătatea lunii februarie, ne-a declarat Dorin Cojocaru, președintele Asociației Patronale a Laptelui din România (APRIL). Potrivit domniei sale, în luna februarie, vânzările de lapte de la noi au scăzut cu 20%, iar în martie – cu 30%, comparativ cu aceleași perioade ale anului trecut. “Nici pentru aprilie nu vom avea date mai optimiste”, a precizat domnia sa. Î [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN