Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă.


Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata să fie transformate în tradiționale dulcețuri și murături, precum și uleiul de floarea soarelui tocmai bun pentru zacuscă, și condimentele bine alese pentru conservele preferate. În ce-i privește pe cei care nu-și petrec mult timp în bucătărie, o largă varietate de bucate gata preparate îi așteaptă în magazine.


Unitatea în format Loco din localitatea Crasna, județul Sălaj se află pe strada Cserey Farkas, nr. 17. Magazinul ocupă o suprafață totală de 390 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 276 m2.


Tot în format Loco se găsește și magazinul din localitatea Pogoanele, județul Buzău. Unitatea  aflată pe strada N. Bălcescu, nr.112 se întinde pe o suprafață totală de 375 m2 , având o suprafață de vânzare de 255 m2.


În localitatea Teaca s-a deschis cel de-al șaptelea magazin din județul Bistrița Năsăud, pe strada Principală, nr. 348. Unitatea în format Loco are o suprafață totală de 293 m2 și o sală de vânzări de 193 m2.


Noua unitate din județul Teleorman funcționează în comuna Peretu pe strada Șosea Vale, nr.258. Magazinul în format Loco are o suprafață totală de 350, 2 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 230 m2.


Inaugurat astăzi, cel de-al 10-lea magazin din Bacău operează în format City. Acesta se află pe strada Republicii, nr. 54, având o suprafață totală de 495 m2, a cărei sală de vânzări este de 269 m2.


Cu peste 10.000 de angajați, PROFI totalizează acum 448 de unități în 220 localități din toate județele și municipiul București, fiind rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]
Produs în fabrica de la Halchiu, județul Brașov, Oly Bifidus iaurt de băut este nutritiv, fără conservanți sau coloranți artificiali, disponibil în cinci arome: natural, prune, pere, fructe de pădure și vișine. Lansarea acestui produs vine ca o urmare a tendințelor observate în obiceiurile de consum ale românilor, aceștia fiind din ce în ce mai atenți la calitatea produselor pe care le cumpără și încercând să ducă un stil de viață mai sănătos și mai [...]
Sectorul Hipermarketuri si Supermarketuri a generat in luna iulie a acestui an peste 10.000 de aparitii in online, inregistrand o crestere de 17% fata de luna iunie, si un viewership de aproape 30 de milioane. Comparativ cu luna trecuta, vizibilitatea sectorului a crescut cu 30% in presa online, cu 13% pe bloguri si forumuri si cu 8% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Carrefour Romania si Lidl Romania, cu 385 [...]
Noul șef al Auchan România, Frédéric Bellon, estimează pentru acest an creșterea cifrei de afaceri, în condițiile în care în primele luni valoarea vânzărilor este ușor în urcare față de perioada similară a anului trecut, pe fondul politicii de prețuri cu 25% mai mici care a fost implementată și în fostele magazine real.  "Am câștigat clienți, am vândut mai multe produse, iar valoare [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
Profi lanseaza campania “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine”, desfasurata impreuna cu Asociatia Daruieste Viata, Asociatia Inima Copiilor, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, Fundatia Mereu Aproape, Organizatia Salvati Copiii si Fundatia World Vision. Fiecare dintre aceste organizatii are sansa sa intre in posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100 mii si respectiv 50 mii de lei puse la dispozitie de catre Profi si partenerii sai. Cei care vor decide prin vot numele [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi