Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă.


Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata să fie transformate în tradiționale dulcețuri și murături, precum și uleiul de floarea soarelui tocmai bun pentru zacuscă, și condimentele bine alese pentru conservele preferate. În ce-i privește pe cei care nu-și petrec mult timp în bucătărie, o largă varietate de bucate gata preparate îi așteaptă în magazine.


Unitatea în format Loco din localitatea Crasna, județul Sălaj se află pe strada Cserey Farkas, nr. 17. Magazinul ocupă o suprafață totală de 390 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 276 m2.


Tot în format Loco se găsește și magazinul din localitatea Pogoanele, județul Buzău. Unitatea  aflată pe strada N. Bălcescu, nr.112 se întinde pe o suprafață totală de 375 m2 , având o suprafață de vânzare de 255 m2.


În localitatea Teaca s-a deschis cel de-al șaptelea magazin din județul Bistrița Năsăud, pe strada Principală, nr. 348. Unitatea în format Loco are o suprafață totală de 293 m2 și o sală de vânzări de 193 m2.


Noua unitate din județul Teleorman funcționează în comuna Peretu pe strada Șosea Vale, nr.258. Magazinul în format Loco are o suprafață totală de 350, 2 m2, a cărei suprafață de vânzare este de 230 m2.


Inaugurat astăzi, cel de-al 10-lea magazin din Bacău operează în format City. Acesta se află pe strada Republicii, nr. 54, având o suprafață totală de 495 m2, a cărei sală de vânzări este de 269 m2.


Cu peste 10.000 de angajați, PROFI totalizează acum 448 de unități în 220 localități din toate județele și municipiul București, fiind rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România.

Alte articole recomandate:

Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]
Compania de cercetare GfK a lansat Echo, un instrument care permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor. GfK Echo este o solutie care surprinde feedback-ul clientilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiei, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo und [...]
Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.   "Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. [...]
Procesul de reorganizare a celor șase magazine XXL Mega Discount va fi gata la finalul anului, când galeriile comerciale vor fi ocupate. Magazinele de tip discount Penny Market vor ocupa circa 40% din suprafața totală a fostelor magazine XXL Mega Discount, restul urmând a fi ocupat de alți chiriași. Grupul german negociază în prezent pentru a completa mixul de chiriași. Ancorele, respectiv magazinele Penny Market vor fi deschise în perioada următoare, pe rând. [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN