Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads.


Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii. 


Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.


Vin – August, 2016:
























































































































Top



Aparitii



Surse



Viewership



1. Cotnari



110



52



386,114



2. Jidvei



206



88



180,593



3. Alira



77



29



134,144



4. Vincon Vrancea



32



29



70,607



5. Casa de Vinuri Cotnari



51



31



66,352



6. Recas



85



39



59,894



7. Samburesti



29



20



50,818



8. Domeniile Viticole Tohani



24



12



49,466



9. Murfatlar



50



40



48,220



10. LaCerta



42



33



40,460



11. Petro Vaselo Winery



41



19



27,573



12. Domeniile Vinarte



32



17



25,362



13. Crama Girboiu



38



17



23,702



14. Cramele Halewood



34



23



19,684



15. Avincis Winery



40



17



13,368



16. Nachbil Winery



10



10



9,779



17. Domeniul Coroanei Segarcea



19



17



9,153



18. Crama Basilescu



4



4



2,405



 


 

Alte articole recomandate:

Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]
Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie,românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80. O premieră pe piața de retail din țară, inițiativa de a revitaliza un soi autohton face parte din proiectul,„Cultivat în România, specific românesc”, derulat de Lidl România c [...]
Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
După perioada Sărbatorilor de Paște, când la nivel global s-au consumat peste 250.000 de tone de ciocolată, marii producatorii se pregătesc pentru o creștere de cel puțin 2% a consumului în următorii ani, potrivit Financial Times.   Consumul de ciocolată a cunoscut o scădere în anul 2009, fiind urmată de un avans de 3% un an mai târziu, cifre care reflectă creșterea economică. Astfel, consumul în țările dezvoltate a ajuns la peste 5,5 milioane de tone, d [...]
Heineken, brand al producătorului olandez cu același nume, a avut în primul semestru vânzări în volum cu peste 10% mai mari față de perioada similară a anului trecut, România fiind una dintre cele cinci țări unde marca a livrat volume mai mari cu două cifre, arată ultimul raport al companiei. Practic, România este a doua  țară din Europa dată ca exemplu de creștere puternică în prima parte a anului, alături de Marea Britanie. Brandul a mai crescut cu [...]
(Mediafax) Vânzările de ciocolată și bomboane de la nivel mondial ar putea ajunge la un nivel record în acest an datorită creșterii „atracției” pentru dulciuri a consumatorilor de clasă medie din țări precum India, China și Brazilia, scrie Financial Times. Estimările arată că vânzările de dulciuri ar putea ajunge anul acesta la 198 miliarde de dolari, cu 5,4% mai mult comparativ cu anul anterior, potrivit ultimelor date alte companiei de cercetare de piață [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN