Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul german, liderul comerțului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, va deschide în mallul Festival Shopping Center din Sibiu un magazin de 2.500 mp, unul dintre cele mai mici ale rețelei, spun oficialii companiei.


Acesta va fi primul magazin al companiei dintr-un mall, restul fiind de sine stătătoare. Oficialii companiei mai spun că data estimată pentru deschidere este octombrie 2018 și adaugă că designul magazinului urmează a fi diferit de celelalte 110 hipermarketuri ale rețelei, pentru a se integra mai bine în mall.


Nemții de la Kaufland au de regulă magazine cu suprafețe care variază între 2.000 și 5.500 mp, cele mai mici fiind în orașe precum Gherla și Vatra Dornei, iar cele mai mari în Capitală. În medie hipermarketurile rețelei au 3.600 mp. În ceea ce privește magazinele deschise de concurenții direcți ai Kaufland în malluri, acestea măsoară între 4.500 și 5.500 mp, conform datelor ZF.


Astfel, celelalte lanțuri de hipermarketuri din România au magazine cu suprafețe între 4.500 și 13.000 mp, pe când lanțurile de supermarketuri au unități ce măsoară între câteva sute și 2.500 mp.

Alte articole recomandate:

De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Proiectele de anul viitor din retailul romanesc vizeaza mai putin orasele mari din tara, unde companiile au cel putin o unitate existenta, si tintesc orasele secundare, precum Satu Mare, Bistrita sau Oradea, a declarat Liana Dumitru, retail director Colliers International, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro. „Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]
La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN