Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken, brand al producătorului olandez cu același nume, a avut în primul semestru vânzări în volum cu peste 10% mai mari față de perioada similară a anului trecut, România fiind una dintre cele cinci țări unde marca a livrat volume mai mari cu două cifre, arată ultimul raport al companiei.


Practic, România este a doua  țară din Europa dată ca exemplu de creștere puternică în prima parte a anului, alături de Marea Britanie. Brandul a mai crescut cu peste 10% în Brazilia, Mexic, Noua Zeelandă și Cambodgia.


Acestea sunt primele rezultate ale unui brand de bere după primul semestru și sunt un prim semn că în prima parte a anului evoluția pozitivă a pieței de anul trecut a continuat. În 2015, consumul de bere a crescut cu 6,5% față de anul precedent, revenind pe plus după doi ani consecutivi pe scădere. Astfel, consumul per capita a ajuns la 80 de litri anul trecut.

Alte articole recomandate:

Procesatorii de carne de melc Rolux din Hațeg (Hunedoara) și  Bioprod din Avrig (Sibiu) se numără printre primii 20 de exportatori de preparate din carne din economie, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, la zece luni. În primele 11 luni ale anului trecut, exporturile de carne de melc procesată s-au ridicat la 4,5 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de întreg anul 2012. Firmele locale au livrat la extern circa 724 de tone de carne de melc la un [...]
Omul de afaceri Dioszegi Laszlo din Sfântu Gheorghe, proprietar al unei brutării din oraș, a început să vândă pâine tradițională secuiască din cartofi și în Marea Britanie, unde și-a dechis recent o brutărie, el spunând că englezii apreciază foarte mult acest produs.      Dioszegi Laszlo a declarat pentru Mediafax , că a deschis recent, alături de un prieten, o brutărie în orașul Luton, aflat la aproape 35 de kilometri de Londra. [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv. Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads. Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. Vin – August, [...]
Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a înregistrat vânzări în scădere în Europa Centrală și de Est în prima jumătate a anului, din cauza vremii nefavorabile și a situației economice dificile, România aflându-se printre piețele pe care grupul olandez a avut scăderi. Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a scăzut cu 4,2% în primul semestru, la 22,7 milioane hectolitri, față de 23,7 milioane d [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN