Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete unice. Cow este lider pe piața ciocolatei, în Israel.


Tehologie HP și origami


Tipărirea ambalajelor unice de la Cow a fost realizată utilizând tehnologii HP, potrivit publicației de specialitate Graphiline, Astfel, imaginea clasicului ambalaj în care predomina culoarea roșu a fost înlocuită cu nenumărate ilustrații colorate integrând forme și motive extrem de variate. Pentru realizarea acestora s-a pornit de la 17 design-uri de bază modificate cu programul HP SmartStream Mosaïque. Imprimarea digitală a fost făcută cu HP Indigo 10000.


Mai mult, cei de la Cow au mers ceva mai departe și își îndeamnă consumatorii să urmeze anumite indicații pentru a plia ambalajul de hârtie, în scopul obținerii unui model tridimensional reprezentând o văcuță, simbolul mărcii.


Pentru a obține aceste rezultate, compania Cow a apelat la serviciile unui expert în origami. Acesta a creat modelul necesar pentru dezvoltarea campaniei publicitare. Pe dosul ambalajului imprimat sunt desenate anumite repere pentru a ajuta la modelarea unui origami sub formă de animal.


Tot în cadrul acestei campanii, consumatorii sunt încurajați să distribuie imaginile cu animalele –origami obținute din ambalajul de ciocolată prin intermediul mediilor sociale. Pentru cele mai reușite modelări sunt oferite câteva premii.


Strauss-Elite speră ca prin intermediul ineditei campanii să obțină o creștere semnificativă a cifrei de afaceri.


Milioane de sticle Coca-Cola cu aspect diferit


Coca-Cola a lansat, în premieră, de la 1 februarie, pe teritoriul american o campanie de ambalaje unice care depășește toate campaniile precedente. Consumatorii americani au la dispoziție pe rafturile magazinelor, milioane de sticle de Coca-Cola Light de 12 uncii (35 cl), dar și doze din aluminiu și recipiente PET de 500 ml și 591 ml, fiecare cu un aspect unic. Această noua campanie, ca și precedentele, folosește tehnologia de imprimare digitală, atât în procesul de proiectare, cât și de producție și ambalare a sticlelor cu băuturi carbogazoase de la Coca –Cola.


Nicio sticlă nu va arăta identic cu alta, grafica fiecăreia fiind unică. Campanii de acest gen au mai fost demarate și în anii trecuți


Evenimentul a fost botezat „It’s mine” și continuă ideea de ambalaje unice în rețele mari de distribuție, Coca-Cola fiind considerată precursoarea, potrivit publicației Graphiline.


În 2011, marca americană a lansat în Australia campania „Share a Coke”. Sute de sticle au fost comercializate având etichete inscripționate cu un prenume. Principiul a fost reluat apoi în vara lui 2014, în SUA.


În iulie 2014, gigantul Coca-Cola a pus în vânzare pe piața israeliană nu mai puțin de două milioane de sticle de Coca-Cola Light cu ambalaje unice.

Alte articole recomandate:

Creșterea constantă a consumului mondial de carne de pui, din ultima jumătate de secol s-a datorat și faptului că, în această perioadă, spre deosebire de alte mărfuri, prețul cărnii de pui a rămas aproape nemodificat, în valoare absolută. Dacă însă luăm în calcul și inflația atunci, prețul, în dolari, al cărnii de pui s-a micșorat de aproximativ 8 ori față de acum 50 de ani. Stabilitatea prețului, facto [...]
Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
Extensie a liniei de ambalare, Trayfecta S este un echipament de formare a boxurilor de carton, precum și a cutiilor de carton de mare capacitate.   Utilajul are în componență un servomotor îmbunătățit, față de cele exitente anterior, fapt care îmbunătățește considerabil funcționarea unității mecanice. Trayfecta S are un design ergonomic, prezentând o utilizare lejeră, putând fi furnizat în variantă simplă sau [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN