Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete unice. Cow este lider pe piața ciocolatei, în Israel.


Tehologie HP și origami


Tipărirea ambalajelor unice de la Cow a fost realizată utilizând tehnologii HP, potrivit publicației de specialitate Graphiline, Astfel, imaginea clasicului ambalaj în care predomina culoarea roșu a fost înlocuită cu nenumărate ilustrații colorate integrând forme și motive extrem de variate. Pentru realizarea acestora s-a pornit de la 17 design-uri de bază modificate cu programul HP SmartStream Mosaïque. Imprimarea digitală a fost făcută cu HP Indigo 10000.


Mai mult, cei de la Cow au mers ceva mai departe și își îndeamnă consumatorii să urmeze anumite indicații pentru a plia ambalajul de hârtie, în scopul obținerii unui model tridimensional reprezentând o văcuță, simbolul mărcii.


Pentru a obține aceste rezultate, compania Cow a apelat la serviciile unui expert în origami. Acesta a creat modelul necesar pentru dezvoltarea campaniei publicitare. Pe dosul ambalajului imprimat sunt desenate anumite repere pentru a ajuta la modelarea unui origami sub formă de animal.


Tot în cadrul acestei campanii, consumatorii sunt încurajați să distribuie imaginile cu animalele –origami obținute din ambalajul de ciocolată prin intermediul mediilor sociale. Pentru cele mai reușite modelări sunt oferite câteva premii.


Strauss-Elite speră ca prin intermediul ineditei campanii să obțină o creștere semnificativă a cifrei de afaceri.


Milioane de sticle Coca-Cola cu aspect diferit


Coca-Cola a lansat, în premieră, de la 1 februarie, pe teritoriul american o campanie de ambalaje unice care depășește toate campaniile precedente. Consumatorii americani au la dispoziție pe rafturile magazinelor, milioane de sticle de Coca-Cola Light de 12 uncii (35 cl), dar și doze din aluminiu și recipiente PET de 500 ml și 591 ml, fiecare cu un aspect unic. Această noua campanie, ca și precedentele, folosește tehnologia de imprimare digitală, atât în procesul de proiectare, cât și de producție și ambalare a sticlelor cu băuturi carbogazoase de la Coca –Cola.


Nicio sticlă nu va arăta identic cu alta, grafica fiecăreia fiind unică. Campanii de acest gen au mai fost demarate și în anii trecuți


Evenimentul a fost botezat „It’s mine” și continuă ideea de ambalaje unice în rețele mari de distribuție, Coca-Cola fiind considerată precursoarea, potrivit publicației Graphiline.


În 2011, marca americană a lansat în Australia campania „Share a Coke”. Sute de sticle au fost comercializate având etichete inscripționate cu un prenume. Principiul a fost reluat apoi în vara lui 2014, în SUA.


În iulie 2014, gigantul Coca-Cola a pus în vânzare pe piața israeliană nu mai puțin de două milioane de sticle de Coca-Cola Light cu ambalaje unice.

Alte articole recomandate:

Etichetarea de origine a cărnii și, mai ales, a produselor din carne, va fi pusă în dezbatere în ziua de 3 iunie, în workshop-ul CARNE-Procesatori, la EXPO-conferința Meat & Milk 2015. După cum am anunțat anterior evenimentul se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Tema va fi analizată sub titlul ”Etichetarea de origine, esecul unei politici la nivel [...]
Compania Rondocarton, parte a grupului austriac Rondo Ganahl, care deține fabrici de carton ondulat în Cluj și Târgoviște, va investi în acest an peste 3,3 mil. euro, în princi­pal pentru îmbunătățirea sau achiziționarea unor noi utilaje de producție. Austriecii continuă astfel procesul de modernizarea a fa­bri­cilor locale, în condițiile în care anul trecut au mai investit încă 3 mil. euro în achiziționarea, montarea și punerea [...]
Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată [...]
Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
Polibutilena succinată bio (PBS) folosită ca material de ambalat este deja investigată ca parte a unui proiect european, informează Dairy Reporter. SUCCIPACK va produce materiale PBS cu acid succinic bio 100% ( din grâu) pentru procesarea de ambalaje pentru alimente.Aceasta va ajuta industria europeană, în special întreprinderile mici și mijlocii, să își întărească avantajul competitiv asupra dezvoltării PBS-ului bio în SUA și Asia. Scopul [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi