Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete unice. Cow este lider pe piața ciocolatei, în Israel.


Tehologie HP și origami


Tipărirea ambalajelor unice de la Cow a fost realizată utilizând tehnologii HP, potrivit publicației de specialitate Graphiline, Astfel, imaginea clasicului ambalaj în care predomina culoarea roșu a fost înlocuită cu nenumărate ilustrații colorate integrând forme și motive extrem de variate. Pentru realizarea acestora s-a pornit de la 17 design-uri de bază modificate cu programul HP SmartStream Mosaïque. Imprimarea digitală a fost făcută cu HP Indigo 10000.


Mai mult, cei de la Cow au mers ceva mai departe și își îndeamnă consumatorii să urmeze anumite indicații pentru a plia ambalajul de hârtie, în scopul obținerii unui model tridimensional reprezentând o văcuță, simbolul mărcii.


Pentru a obține aceste rezultate, compania Cow a apelat la serviciile unui expert în origami. Acesta a creat modelul necesar pentru dezvoltarea campaniei publicitare. Pe dosul ambalajului imprimat sunt desenate anumite repere pentru a ajuta la modelarea unui origami sub formă de animal.


Tot în cadrul acestei campanii, consumatorii sunt încurajați să distribuie imaginile cu animalele –origami obținute din ambalajul de ciocolată prin intermediul mediilor sociale. Pentru cele mai reușite modelări sunt oferite câteva premii.


Strauss-Elite speră ca prin intermediul ineditei campanii să obțină o creștere semnificativă a cifrei de afaceri.


Milioane de sticle Coca-Cola cu aspect diferit


Coca-Cola a lansat, în premieră, de la 1 februarie, pe teritoriul american o campanie de ambalaje unice care depășește toate campaniile precedente. Consumatorii americani au la dispoziție pe rafturile magazinelor, milioane de sticle de Coca-Cola Light de 12 uncii (35 cl), dar și doze din aluminiu și recipiente PET de 500 ml și 591 ml, fiecare cu un aspect unic. Această noua campanie, ca și precedentele, folosește tehnologia de imprimare digitală, atât în procesul de proiectare, cât și de producție și ambalare a sticlelor cu băuturi carbogazoase de la Coca –Cola.


Nicio sticlă nu va arăta identic cu alta, grafica fiecăreia fiind unică. Campanii de acest gen au mai fost demarate și în anii trecuți


Evenimentul a fost botezat „It’s mine” și continuă ideea de ambalaje unice în rețele mari de distribuție, Coca-Cola fiind considerată precursoarea, potrivit publicației Graphiline.


În 2011, marca americană a lansat în Australia campania „Share a Coke”. Sute de sticle au fost comercializate având etichete inscripționate cu un prenume. Principiul a fost reluat apoi în vara lui 2014, în SUA.


În iulie 2014, gigantul Coca-Cola a pus în vânzare pe piața israeliană nu mai puțin de două milioane de sticle de Coca-Cola Light cu ambalaje unice.

Alte articole recomandate:

  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
Statele membre UE vor fi obligate sa reduca utilizarea pungilor de plastic cu cel putin 80%. Potrivit unui proiect legislativ adoptat  de Parlamentul European, scaderea utilizarii plasticului la cel mult 20% din totalul volumului de ambalaje trebuie sa aiba loc pana in 2019. Actul normativ prevede ca statele membre pot aplica in acest scop taxarea pungilor sau pur si simplu interzicerea oferirii acestora gratis, cu exceptia celor foarte usoare, utilizate pentru a impacheta carnea cruda, [...]
Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Packaging Proff anunță lansarea pe piață a unui nou echipament destinat ambalării în saci a laptelui praf, echipament care beneficiază de mai multe inovații. În fapt, un sistem complex, echipamentul OML BF reușește să elimine pulberea ridicată de pe fundul sacilor la umlerea acestora, fapt care permite, atât o operațiune care elimină pierderile, cât și un mediu de lucru mult mai sigur pentru operator. Specialiștii firmei au [...]
Producătorul de bere danez Carlsberg a dezvoltat primul ambalaj 100% biodegradabil pentru a îmbutelia băuturi. Prezentat sub denumirea comercială “Green Fiber Bottle”, ambalajul este fabricat din fibră celulozică similară materialului din care sunt produse ambalajele pentru electrocasnice și cofrajele pentru ouă și cântărește "mult mai puțin" față de sticlă, potrivit directorului de ambalaje al companiei, Håkon Langen, citat de Quartz. “Ambalajul va [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN