Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete unice. Cow este lider pe piața ciocolatei, în Israel.


Tehologie HP și origami


Tipărirea ambalajelor unice de la Cow a fost realizată utilizând tehnologii HP, potrivit publicației de specialitate Graphiline, Astfel, imaginea clasicului ambalaj în care predomina culoarea roșu a fost înlocuită cu nenumărate ilustrații colorate integrând forme și motive extrem de variate. Pentru realizarea acestora s-a pornit de la 17 design-uri de bază modificate cu programul HP SmartStream Mosaïque. Imprimarea digitală a fost făcută cu HP Indigo 10000.


Mai mult, cei de la Cow au mers ceva mai departe și își îndeamnă consumatorii să urmeze anumite indicații pentru a plia ambalajul de hârtie, în scopul obținerii unui model tridimensional reprezentând o văcuță, simbolul mărcii.


Pentru a obține aceste rezultate, compania Cow a apelat la serviciile unui expert în origami. Acesta a creat modelul necesar pentru dezvoltarea campaniei publicitare. Pe dosul ambalajului imprimat sunt desenate anumite repere pentru a ajuta la modelarea unui origami sub formă de animal.


Tot în cadrul acestei campanii, consumatorii sunt încurajați să distribuie imaginile cu animalele –origami obținute din ambalajul de ciocolată prin intermediul mediilor sociale. Pentru cele mai reușite modelări sunt oferite câteva premii.


Strauss-Elite speră ca prin intermediul ineditei campanii să obțină o creștere semnificativă a cifrei de afaceri.


Milioane de sticle Coca-Cola cu aspect diferit


Coca-Cola a lansat, în premieră, de la 1 februarie, pe teritoriul american o campanie de ambalaje unice care depășește toate campaniile precedente. Consumatorii americani au la dispoziție pe rafturile magazinelor, milioane de sticle de Coca-Cola Light de 12 uncii (35 cl), dar și doze din aluminiu și recipiente PET de 500 ml și 591 ml, fiecare cu un aspect unic. Această noua campanie, ca și precedentele, folosește tehnologia de imprimare digitală, atât în procesul de proiectare, cât și de producție și ambalare a sticlelor cu băuturi carbogazoase de la Coca –Cola.


Nicio sticlă nu va arăta identic cu alta, grafica fiecăreia fiind unică. Campanii de acest gen au mai fost demarate și în anii trecuți


Evenimentul a fost botezat „It’s mine” și continuă ideea de ambalaje unice în rețele mari de distribuție, Coca-Cola fiind considerată precursoarea, potrivit publicației Graphiline.


În 2011, marca americană a lansat în Australia campania „Share a Coke”. Sute de sticle au fost comercializate având etichete inscripționate cu un prenume. Principiul a fost reluat apoi în vara lui 2014, în SUA.


În iulie 2014, gigantul Coca-Cola a pus în vânzare pe piața israeliană nu mai puțin de două milioane de sticle de Coca-Cola Light cu ambalaje unice.

Alte articole recomandate:

Coca-Cola Romania anunta introducerea pe piata locala a unui ambalaj realizat in proportie de pana la 30% din plante. Noul ambalaj, realizat prin tehnologia PlantBottleTM, este folosit, incepand din luna iulie, pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb. Dorna devine, astfel, prima apa minerala naturala din Romania distribuita intr-un ambalaj cu pana la 30% continut din plante. Ambalajul rezultat prin tehnologia PlantBottle™ este 100% [...]
Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Premier Tech Chonors (PTC) a patentat un nou Sistem de ambalare în saci. Mai mult decât atât, ideea novatoare și-a găsit imediat desfacere. Astfel, furnizorul irlandez de ingrediente Carbery Ingredients a achiziționat și a instalat un sistem de ambalare cu saci de compresie de la compania Premier Tech Chronos la fabrica sa din Carbery din Cork, Irlanda, urmând ca linia tehnologică să intre în funcțiune începând [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN