Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete unice. Cow este lider pe piața ciocolatei, în Israel.


Tehologie HP și origami


Tipărirea ambalajelor unice de la Cow a fost realizată utilizând tehnologii HP, potrivit publicației de specialitate Graphiline, Astfel, imaginea clasicului ambalaj în care predomina culoarea roșu a fost înlocuită cu nenumărate ilustrații colorate integrând forme și motive extrem de variate. Pentru realizarea acestora s-a pornit de la 17 design-uri de bază modificate cu programul HP SmartStream Mosaïque. Imprimarea digitală a fost făcută cu HP Indigo 10000.


Mai mult, cei de la Cow au mers ceva mai departe și își îndeamnă consumatorii să urmeze anumite indicații pentru a plia ambalajul de hârtie, în scopul obținerii unui model tridimensional reprezentând o văcuță, simbolul mărcii.


Pentru a obține aceste rezultate, compania Cow a apelat la serviciile unui expert în origami. Acesta a creat modelul necesar pentru dezvoltarea campaniei publicitare. Pe dosul ambalajului imprimat sunt desenate anumite repere pentru a ajuta la modelarea unui origami sub formă de animal.


Tot în cadrul acestei campanii, consumatorii sunt încurajați să distribuie imaginile cu animalele –origami obținute din ambalajul de ciocolată prin intermediul mediilor sociale. Pentru cele mai reușite modelări sunt oferite câteva premii.


Strauss-Elite speră ca prin intermediul ineditei campanii să obțină o creștere semnificativă a cifrei de afaceri.


Milioane de sticle Coca-Cola cu aspect diferit


Coca-Cola a lansat, în premieră, de la 1 februarie, pe teritoriul american o campanie de ambalaje unice care depășește toate campaniile precedente. Consumatorii americani au la dispoziție pe rafturile magazinelor, milioane de sticle de Coca-Cola Light de 12 uncii (35 cl), dar și doze din aluminiu și recipiente PET de 500 ml și 591 ml, fiecare cu un aspect unic. Această noua campanie, ca și precedentele, folosește tehnologia de imprimare digitală, atât în procesul de proiectare, cât și de producție și ambalare a sticlelor cu băuturi carbogazoase de la Coca –Cola.


Nicio sticlă nu va arăta identic cu alta, grafica fiecăreia fiind unică. Campanii de acest gen au mai fost demarate și în anii trecuți


Evenimentul a fost botezat „It’s mine” și continuă ideea de ambalaje unice în rețele mari de distribuție, Coca-Cola fiind considerată precursoarea, potrivit publicației Graphiline.


În 2011, marca americană a lansat în Australia campania „Share a Coke”. Sute de sticle au fost comercializate având etichete inscripționate cu un prenume. Principiul a fost reluat apoi în vara lui 2014, în SUA.


În iulie 2014, gigantul Coca-Cola a pus în vânzare pe piața israeliană nu mai puțin de două milioane de sticle de Coca-Cola Light cu ambalaje unice.

Alte articole recomandate:

Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
DairyIndustries anunță în ultima sa ediție lansarea pe piață a unei noi linii tehnologice de ambalare a înghețatei, produsă de compania Tradekey. Echipament contruit integral din otel inoxidabil, Zw 301 Kae este rezistent la rugina si apa, fiind conceput pentru utilizarea pe termen lung. Linia de ambalare este controlata cu ajutorul unui display LCD, viteza de ambalare putand fi reglata. Alimentarea cu folie poate fi efectuata fara oprirea echipamentului. [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
Producătorii de lapte din România vor trebui să menționeze pe ambalajele produselor lactate procentul de lapte praf, iar mențiunea „lapte românesc” va putea fi făcută doar pentru laptele provenit de la vacile din România, nu și la cel importat, arată Legea etichetării laptelui, votată ieri în Camera Deputaților.   „Legea privind stabilirea unor măsuri suplimentare obligatorii pentru etichetarea laptelui proaspăt pentru con­sum și a produselor [...]
Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei “Punctul Verde” in Romania si cea mai importanta organizatie de preluare de la agentii economici a obligatiei de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje, a lansat, sub patronajul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice, cea de-a doua editie a competitiei ”Orasul Reciclarii”, adresata primariilor de municipiu. „Batalia” reciclarii are loc in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, ia [...]
Compania Rondocarton, parte a grupului austriac Rondo Ganahl, care deține fabrici de carton ondulat în Cluj și Târgoviște, va investi în acest an peste 3,3 mil. euro, în princi­pal pentru îmbunătățirea sau achiziționarea unor noi utilaje de producție. Austriecii continuă astfel procesul de modernizarea a fa­bri­cilor locale, în condițiile în care anul trecut au mai investit încă 3 mil. euro în achiziționarea, montarea și punerea [...]
Paloma D2, noua propunere a inginerilor de la Bosch, este, în fapt, un robot de ambalare, făcând parte din gama de Top a companiei Bosch Packaging, fiind pusă în conexiune cu linia de termoformare  sau formare concepută de Delta Robots și putând ambala produse lactate, atât în casolete de plastic sau folie dură, cât și în recipiente de carton. Productivitatea este de peste 300 de unități ambalate pentru fiecare celulă [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN