Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești. 


Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică suprafață de vânzare din înreaga rețea.


”Magazinul are un design pliat pe tiparului magazinelor de proximitate, fiind adaptat la condițiile spațiilor comerciale specifice zonelor ultracentarel”, a precizat Feliciu Paraschiv, administratorul rețelei.
De asemenea, compania intenționează să lanseze o platformă online de comerț, în acest moment fiind disponibile pentru livrarea la domiciului o gamă de peste 1.000 de produse.


Paco Prod Serv, compania care deține magazinele Paco Supermarket, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 62 de milioane de lei, în creștere cu aproximativ 20% față de anul precedent, potrivit datelor raportate de companie, notează Progresiv.

Alte articole recomandate:

Publicația americană Forbes a dat publicității topul celor mai bogați oameni din Statele Unite ale Americii, iar patru dintre primii 10 sunt membrii ai unor familii iconice pentru industria de retail, nu că ar fi de mirare, noteaza Magazinul Progresiv. Familia Walton, fondatoarea lanțului de magazine Walmart este în pole position, iar lor li se mai alătură executivi de la Amazon, Sears, HE Butt Supermarkets sau Home Depot. Este adevărat că topul analizează doar piața din Statele Unite [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei. In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitat [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani. Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale. Dar totul [...]
Brandul de bere Beck’s, detinut de Bergenbier SA, deruleaza intre 11 august - 30 septembrie 2014 o campanie nationala cu premii constand in patru autoturisme BMW seria 1. Pentru a se inscrie in promotia nationala, consumatorii trebuie sa introduca codul aflat sub capacele sticlelor sau sub cheitele dozelor de Beck’s si Beck’s Green Lemon pe www.becks.ro sau il pot trimite prin SMS la 1750.  „Prin noua promotie nationala Beck’s ne-am dorit sa aducem [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN