Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Investitorul în parcuri de retail Mitiska Reim a încheiat a doua tranzacție cu First Retail International 2 Fund (FRI 2), în valoare de 190 de milioane de euro, ajungând astfel la un total de 400 de milioane de euro bani pentru investiții. O a treia etapă de majorare a fondurilor va avea loc în luna septembrie a acestui an.


FRI 2 este un fond care investește exclusiv în proprietățile de retail din Europa, atât unități de sine stătătoare, cât și parcuri de retail integrate. Fondul a dat peste 105 milioane de euro pentru achiziții în România, Polonia și Cehia.


Primul fond de investiții al Mitiska Reim, FRI 1, a fost lansat în 2013 și a construit un portofoliu de 19 parcuri de retail în Belgia, Franța, România, Polonia, Cehia și Serbia.


“În România și în Europa de Est, parcurile de retail sunt unele dintre elementele cele mai importante și cu cea mai mare viteză de dezvoltare din real-estate. Noi am atras chiriași de calitate, precum C&A, Deichmann, Jysk, Kik și Pepco”, spune Axel Despriet, CEO al Mitiska Reim, citat de Ziarul financiar.


Compania belgiană Mitiska Reim realizează parteneriate cu investitori locali în țările partenere, în România lucrând cu Alpha Property Development, din portofoliul căreia fac parte 20 de parcuri de retail în toată țara.

Alte articole recomandate:

  O mare parte a costurilor adiacente producției, dar care se regăsesc în prețul final al produsului, o reprezintă cheltuielile de funcționare în sine a fiecărei unități de producție. Printre acestea se numără și cele legate de manevrarea mărfurilor care, prin natura lucrurilor, utilizează mijloace de transport intrauzinal. La rândul lor, acestea pot fi: elevatoare, transportoare fixe sau mobile, electrocare, motocare, stivuitoare. O soluție pentru diminuarea acestor [...]
Dairy Partners Americas, un joint-venture între Nestle și cooperativa de lactate din Noua Zeelandă Fonterra , a deschis un nou centru de distributie produse lactate în orașul brazilian, Araras . Depozitul , care reprezintă o investiție de 27 milioane, va acoperi o suprafata de 4.600 de metri pătrați și este dotat cu cea mai recentă tehnologie de răcire, potrivit companiei, informează Dairy Industries. Depozitul a fost construit pe același loc cu [...]
Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare, anunță WorldPackaging. Echipamentele, cât se poate de versatile, pot funcționa cu folii de diverse dimensiuni, în funcție de necesitățile fiecărui beneficiar. Precizia de ambalare și gradul de aderență al foliei asigură executarea unor operațiuni [...]
Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare, informeaza FoodPackaging. Echipamentele, cât se poate de versatile, pot funcționa cu folii de diverse dimensiuni, în funcție de necesitățile fiecărui beneficiar. Precizia de ambalare și gradul de aderență al foliei asigură executarea unor operațiuni [...]
Compania FM Logistic a inceput noul an fiscal cu extinderea platformei logistice din Petresti- Dambovita, investitie estimata la o valoare de 5 milioane euro. Constructia celei de-a patra celule de 10,000 mp a depozitului din Petresti a inceput la 1 aprilie si va putea sa primeasca primii paleti in august 2015. Platforma FM Logistic de langa autostrada A1 Bucuresti - Pitesti, inaugurata in 2011, are in prezent 3 celule de aproximativ 20,000 mp si poate fi extinsa pana la capacitate [...]
România se află printre țările unde există un potențial ridicat de creștere pe componenta logisticii alimentare, în condițiile în care există în continuare o mare parte din piață încă neintegrată în lanțul de aprovizionare industrială, potrivit profesorului Klaus. Astfel, pe măsură ce importanța autoconsumului și a alimentelor comercializate prin intermediul vânzărilor directe se va diminua, va crește și rolul serviciilor logistice în [...]
(Comunicat) DAAS a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu 6% față de 2012 când s-au înregistrat vânzări de 23.5 milioane de euro. Din totalul veniturilor companiei, 60% reprezintă vânzări de proiecte pentru magazine de retail (instalații frigorifice, mobilier și rafturi comerciale), 18% proiecte pentru industria HoReCa, iar restul veniturilor s-au înregistrat din vânzări de mobilier, [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din sectoarel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN