Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Investitorul în parcuri de retail Mitiska Reim a încheiat a doua tranzacție cu First Retail International 2 Fund (FRI 2), în valoare de 190 de milioane de euro, ajungând astfel la un total de 400 de milioane de euro bani pentru investiții. O a treia etapă de majorare a fondurilor va avea loc în luna septembrie a acestui an.


FRI 2 este un fond care investește exclusiv în proprietățile de retail din Europa, atât unități de sine stătătoare, cât și parcuri de retail integrate. Fondul a dat peste 105 milioane de euro pentru achiziții în România, Polonia și Cehia.


Primul fond de investiții al Mitiska Reim, FRI 1, a fost lansat în 2013 și a construit un portofoliu de 19 parcuri de retail în Belgia, Franța, România, Polonia, Cehia și Serbia.


“În România și în Europa de Est, parcurile de retail sunt unele dintre elementele cele mai importante și cu cea mai mare viteză de dezvoltare din real-estate. Noi am atras chiriași de calitate, precum C&A, Deichmann, Jysk, Kik și Pepco”, spune Axel Despriet, CEO al Mitiska Reim, citat de Ziarul financiar.


Compania belgiană Mitiska Reim realizează parteneriate cu investitori locali în țările partenere, în România lucrând cu Alpha Property Development, din portofoliul căreia fac parte 20 de parcuri de retail în toată țara.

Alte articole recomandate:

(Autor: Ioan Serbanescu) Industria produselor lactate se confruntă, din când în când, cu situații în care produsele deshidratate au o stabilitate mai redusă la depozitare decât cea așteptată, motiv pentru care producătorii prezintă un mare interes pentru îmbunătățirea tehnologiei de obținere sau a modului de ambalare a produselor, cu scopul de a menține valabilitatea acestora cât mai mult timp posibil. Efectul condițiilor de depozitare Ca urmare a [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
Cu o pondere din ce în ce mai scăzută a stocurilor, fapt determinat de necesitatea obligatorie a măririi eficienței economice a fiecărei companii, managementul lor este esențial în organizarea unui flux de producție sau a unui întreg lanț. Cunoașterea principalelor aspecte ale unui bun management al stocurilor și, mai ales, punerea lor în practică, poate face diferența dintre suscces și colaps. În acest sens, vă prezentăm [...]
Workshop-ul Fabrica de Carne din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014 a dat ocazia domnului Leonard Lepădatu, Application Dept Linde Gas România să susțină comunicarea cu titlul ”Echipamente de congelare și răcire criogenică”, în fapt, să prezinte oferta de soluții tehnologice destinate tratamentului la frig, al cărnii. Implicată de-a lundul anilor în mod activ în dezvoltarea proceselor de răcire criogenică, Linde Gas și [...]
Webasto Thermo & Comfort Romania, Patener al Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, va expune în cadrul secțiunii EXPO cele mai noi sisteme de climatizare, detaliind pentru participanții la eveniment și celelalte produse și servicii ale companiei.   Spre deosebire de alțe companii care vor expune în zona EXPO,  Webasto Thermo & Comfort Romania va fi prezent și cu un autovehicul special care va fi expus spre a [...]
Producătorul de electrocasnice Arctic din Găești a exportat anul trecut frigidere și congelatoare Beko în valoare de 1,2 mld. lei (270 mil. euro), cu 13,4% mai mult decât în 2014. Produsele made in Romania au ajuns pe circa 60 de piețe din toată lumea, din Franța în Turcia și din Africa de Sud în Germania. Brandul de electrocasnice Beko este unul dintre cele mai cunoscute din lume, însă puțini știu că o parte dintre frigidere sunt realizate în [...]
Nestlé Japoniei va “angaja” 1.000 de roboți humanoizi în poziții de agenți de vânzare pentru gama sa de aparate de făcut cafea Nescafé Dolce Gusto și Nescafé Gold Blend Barista. Aceștia vor activa în cadrul mai multor magazine specializate în vânzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile rob [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN