Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea.


Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos la vânzare reprezintă 4,1% din numărul total de magazine pe care Ahold și Delhaize le dețin în Statele Unite, vânzările acestora ridicându-se la 3,2% din cifra de afaceri netă cumulată a celor două companii.


Potrivit unui comunicat făcut public de retailerul belgian Delhaize, companiile au semnat deja contractele de vânzare ale celor 86 de magazine cu șapte rețele locale de retail, tranzacțiile fiind supuse aprobării Comisiei Federale de Comerț.


Grupul olandez Ahold și cel belgian Delhaize au anunțat încă de la începutul anului trecut că vor fuziona. Compania nou formată ar urma să genereze o cifră de afaceri de 54 de miliarde de euro, majoritatea în Statele Unite ale Americii, piață care de altfel a și fost miza principală a acestei mutări. Retailerul Delhaize operează în acest moment pe piața din România un număr total de 479 de magazine, cu afaceri estimate în 2015 la 700 de milioane de euro, noteaza Progresiv.

Alte articole recomandate:

Rețeaua de hipermarketuri cora isi extinde substantial activitatea. Astfel, pe langa activitatea principale si pe langa serviciul coradrive.ro din magazinul Lujerului, hipermarket-ul va începe în decembrie livrările la domiciliu, după ce a încheiat un parteneriat cu firma de curierat TNT România, iar anul viitor va lansa serviciul drive și în cora Pantelimon și cora Sun Plaza. Cat priveste cealalta divizie a sa, la un an de la lansare, coradrive.ro își va [...]
Vanzarile de alimente, bauturi si tutun au crescut in iulie, cu 11,4% ca serie bruta, fata de aceeasi luna a anului trecut, si cu 5% comparativ cu iunie, in timp ce vanzarile de produse nealimentare au inregistrat un avans de 8,7% si, respectiv, 3,5%, astfel ca afacerile din comertul cu amanuntul au inregistrat un plus de 6,3%. Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut, in serie bruta, cu 3% in iulie, raportat la luna similara a anului [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv. Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de [...]
Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN