Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de aditivi alimentari Dr. Oetker, care deține o fabrică în județul Argeș, a avut anul trecut un profit net de 18,6 milioane de lei (4 mil. euro), în scădere cu 19% față de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro.


Acesta este cel mai scăzut profit al producătorului din ultimii cinci ani, în condițiile în care în perioada 2011-2014 Dr. Oetker a raportat în fiecare an câștiguri de peste 20 de milioane de lei.


Astfel, anul trecut marja profitului net al companiei s-a redus până la 6%, față de 10% cât avea în anul 2011 sau 8-9% în ceilalți ani.


Pe de altă parte, cifra de afaceri a companiei a urcat anul trecut cu 6% față de anul precedent, ajungând  la 295 de mi­lioane de lei  (66 de mi­lioane de euro).

Alte articole recomandate:

Profi a inaugurat primul magazin verde la Lipova, judetul Arad, evidentiind efortul acestei retele de a pastra un mediu cat mai curat. Totodata, compania a mai inaugurat doua magazine Profi la Negresti-Oas si Turceni.   “Cautam in permanenta modalitati prin care magazinele noastre sa devina mai flexibile si mai bine adaptate nevoilor unei societati care se schimba in ritm rapid,” a declarat  Pawel Musial, Directorul general Profi Rom Food. “Daca ne gandim doar l [...]
De regulă, alimentele vrac folosesc ambalaje sau recipiente reutilizabile, care circulă între procesator, eventualul furnizor angrosist și magazin. Alături de acestea, industria alimentară utilizează și ambalaje de mari dimensiuni, cum ar fi containerele. Pentru toate acestea trebuie asigurată o igienă perfectă, care să împiedice alterarea alimentelor.   Obiectivele spălării ambalajelor   Curățarea mecanică a ambalajelor și obținerea de ambalaje perfect [...]
Ilie Stoian: Cât de performantă este Industria alimentară a României, domnelor și domnilor? Ne mândrim că legumele și fructele noastre sunt cele mai gustoase, ne lăudăm că mâncăruri ca la noi, la nimeni, că românii știu să ”pregătească” cel mai bine porcul, că telemea și lapte ca la noi nu mai găsești, că pâine ca pe malurile Dâmboviței, mai rar, iar, când vine vorba despre mititei, cine să ne stea [...]
Carrefour România completează portofoliul produselor marcă proprie cu o nouă gamă de iaurt, disponibilă consumatorilor într-o selecție de cinci produse românești simple și sănătoase. Design-ul ambalajului, creat special pentru Carrefour de către un artist român, surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar și echilibrul dintre gustul acrișor și textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeași notă, [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
Reprezentantii companiilor din industria carnii cer insistent reducerea la 5% a TVA pentru produsele lor, sustinand ca statul pierde din cauza taxei prea mari peste 450 de milioane de euro pe an, suma care intra in buzunarele evazionistilor, informează Național. Reprezentantii Federatiei Nationale Pro Agro sustin ca, daca s-ar reduce TVA la 5% in industria carnii, evaziunea ar scadea de zece ori mai mult ca in oricare alt domeniu agro-alimentar. Patronii nu au specificat la ce alt [...]
In Romania, Hochland a lansat cascavalul in anul 2002 si in prezent produce 2.000 de tone anual. Principala piata de desfacere este cea locala, exporturile reprezentand o activitate inceputa recent.   Cascavalul produs la Sovata este exportat in tari precum Bulgaria, Serbia, Croatia si Macedonia. Pe piata romaneasca, evaluata la 100 de milioane de euro, Hochland detine o cota de 18%.   “Piata locala nu are evolutii spectaculoase, cascavalul este principala categorie cu [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN