Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de aditivi alimentari Dr. Oetker, care deține o fabrică în județul Argeș, a avut anul trecut un profit net de 18,6 milioane de lei (4 mil. euro), în scădere cu 19% față de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro.


Acesta este cel mai scăzut profit al producătorului din ultimii cinci ani, în condițiile în care în perioada 2011-2014 Dr. Oetker a raportat în fiecare an câștiguri de peste 20 de milioane de lei.


Astfel, anul trecut marja profitului net al companiei s-a redus până la 6%, față de 10% cât avea în anul 2011 sau 8-9% în ceilalți ani.


Pe de altă parte, cifra de afaceri a companiei a urcat anul trecut cu 6% față de anul precedent, ajungând  la 295 de mi­lioane de lei  (66 de mi­lioane de euro).

Alte articole recomandate:

Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF. „Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am [...]
Prof. univ. dr. ing. Maria TURTOI, Universitatea Dunărea de Jos din Galați: În prezent, guvernele statelor și organizațiile care militează pentru sănătate (Organizația Mondială a Sănătății, agenții naționale și internaționale etc.) încurajează producătorii de alimente să contribuie la îmbunătățirea stării de sănătate a consumatorilor prin îmbunătățirea caracteristicilor nutriționale ale produselor alimentare prelucrate.   Preocupări pentru sănătate [...]
Înghețata de cătină a dovedit o dată în plus că, fie vară sau iarnă, o înghețată bună îți răsfață mereu papilele gustative, iar dacă delicatesa este preparată doar din cătină și alte ingrediente vegetale, îți vine în minte imediat și gândul că perioada de post ar putea însemna vânzări record pentru un astfel de produs inedit, notează Agrointel. Și de data aceasta, românii sunt deschizători de [...]
Bleaster și Clamshell Sealer sunt echipamente de ambalare de mari dimensiuni, recomandate companiilor care furnizează mari cantități de produse pentru marele retail, realizându-se o perfectă etanșeizare prin sistemele sigure de sigilare și greifer. Echipamentele sunt copercializate de Packing Equipment Sales, informeaza Meat Process. Temperatura de sigilare este reglabilă, operațiunile fiind controlate cu ajutorul a patru sisteme de post-ambalare prevăzute cu [...]
Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie. Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în [...]
  Primul studiu QUDAL – QUality meDAL in Romania arata ca, in mintea consumatorilor romani, Borsec este apa minerala carbogazoasa nr.1 in ceea ce priveste calitatea, informeaza Magazinul Progresiv. Datorita acestui rezultat, brandul detinut de Romaqua Group are dreptul de a purta statusul QUDAL – No.1 in calitate si medalia de aur QUDAL -TOP QUality meDAL cu maximum cinci stele pentru calitate in categoria apa minerala carbogazoasa. Acesta este primul studiu QUDAL realizat [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
Vânzările de alimente, băuturi și tutun au crescut în iulie, în serie brută, cu 11,4% față de aceeași lună a anului trecut și cu 5% comparativ cu iunie, iar cele de produse nealimentare au urcat cu 8,7% și, respectiv, 3,5%, astfel că afacerile din comerțul cu amănuntul au înregistrat un plus de 6,3%.  Comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut, în serie brută, cu 3% în iulie, raportat la lun [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN