Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de aditivi alimentari Dr. Oetker, care deține o fabrică în județul Argeș, a avut anul trecut un profit net de 18,6 milioane de lei (4 mil. euro), în scădere cu 19% față de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro.


Acesta este cel mai scăzut profit al producătorului din ultimii cinci ani, în condițiile în care în perioada 2011-2014 Dr. Oetker a raportat în fiecare an câștiguri de peste 20 de milioane de lei.


Astfel, anul trecut marja profitului net al companiei s-a redus până la 6%, față de 10% cât avea în anul 2011 sau 8-9% în ceilalți ani.


Pe de altă parte, cifra de afaceri a companiei a urcat anul trecut cu 6% față de anul precedent, ajungând  la 295 de mi­lioane de lei  (66 de mi­lioane de euro).

Alte articole recomandate:

Pe cât de diversă e gama sortimentală, pe atât de diversă e și oferta de echipamente destinate fabricării înghețatei, procesatorii având, cu adevărat, de unde să aleagă. Compania daneză Bicecream a lansat de curând un nou congelator deosebit de eficient. Linia de congelare WS Freezer este special concepută pentru a oferi un control optim procesului de producție. Utilajul este poate fi operat manual, semi-automat sau complet automatizat, î [...]
Considerate de tehnologi a fi de importanță majoră, pe fluxul de procesare a laptelui, valvele reprezintă unul dintre punctele delicate, precizia și corecta lor funcționare putând avea impact direct asupra calității produsului final, noteaza DairyIndustries. Valvă automată ”non return”, previne returul sau revărsarea fluxului de lapte, în timpul procesării. Modelul T 11579 are dublă acțiune: pe de o parte, împiedicarea returului, iar pe de altă parte, menține [...]
Nestle, cea mai mare companie producătoare de alimente din lume, ar putea lansa pe piață un produs alimentar inovator, care va înlocui dietele alimentare și antrenamentele sportive: “exercițiul fizic încapsulat într-un flacon”, anunță agenția de presă Bloomberg. O echipă de cercetători de la Nestle lucrează în apropiere de Lacul Geneva din Elveția la dezvoltarea acestui produs care va revoluționa industria alimentară. Acesția au descoperit compusul car [...]
Prețul mierii la raft ar putea crește cu 10-15 procente în toamnă ca urmare a reducerii producției cu 35-40% din media anuală înregistrată în România din cauza secetei, a declarat Ioan Fetea, președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACAR), informează Recolta. "Cred că producția totală de miere din acest an va fi sub 70%, între 60 și 65%, față de media anuală de 20.000 - 22.000 de tone. Estimez că în 2014 vom face [...]
Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF. „Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Profi lanseaza campania “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine”, desfasurata impreuna cu Asociatia Daruieste Viata, Asociatia Inima Copiilor, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, Fundatia Mereu Aproape, Organizatia Salvati Copiii si Fundatia World Vision. Fiecare dintre aceste organizatii are sansa sa intre in posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100 mii si respectiv 50 mii de lei puse la dispozitie de catre Profi si partenerii sai. Cei care vor decide prin vot numele [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN