Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de aditivi alimentari Dr. Oetker, care deține o fabrică în județul Argeș, a avut anul trecut un profit net de 18,6 milioane de lei (4 mil. euro), în scădere cu 19% față de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro.


Acesta este cel mai scăzut profit al producătorului din ultimii cinci ani, în condițiile în care în perioada 2011-2014 Dr. Oetker a raportat în fiecare an câștiguri de peste 20 de milioane de lei.


Astfel, anul trecut marja profitului net al companiei s-a redus până la 6%, față de 10% cât avea în anul 2011 sau 8-9% în ceilalți ani.


Pe de altă parte, cifra de afaceri a companiei a urcat anul trecut cu 6% față de anul precedent, ajungând  la 295 de mi­lioane de lei  (66 de mi­lioane de euro).

Alte articole recomandate:

Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
Cei mai mari producători români din domeniul alimentar au făcut bani frumoși din agricultură, industria cărnii și a lactatelor sau în domeniul băuturilor și al dulciurilor. Averea totală a celor mai bogați români cu afaceri în domeniul alimentar ajunge la 3,5 miliarde de euro, potrivit TOP 300 Cei mai bogați români, realizat de revista Capital. Liderii pieței de carne Cei mai mulți milionari români cu afaceri în sectorul [...]
Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]
Într-un interviu acordat Revistei Piața de doamna Angelica Șmil, Director General al companiei Salbac, aceasta a opinat că ”piata produselor crud-uscate este in crestere, iar aceasta crestere se va mentine si in urmatorii ani. Sa luam exemplu Salamul de Sibiu – in Romania se consuma lunar aproape 140 de tone, din care putin peste 50% este reprezentat de Salamul de Sibiu fabricat de Salbac. In cadrul categoriei de preparate din carne, segmentul de crud-uscate va [...]
(Agerpres) Comisia Europeană va autoriza joi, 20 februarie, în Comitetul pentru lanțul alimentar, prepararea mititeilor după rețeta tradiționala românească, în condițiile în care, conform noii liste a aditivilor alimentari intrată în vigoare de la 1 iunie 2013, era interzisă folosirea bicarbonatului de sodiu în rețeta de preparare a micilor. Regulamentul UE nr. 1129/2011, intrat în vigoare la 1 iunie 2013, stabilește, în cadrul Anexei II, [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
(Mediafax) Evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii 2-3 ani în România, de la 22-27% din PIB la 18-20% din PIB, potrivit estimarilor SRI, a declarat, într-un interviu, directorul Serviciului, George Maior, mentionând ca cea mai mare evaziune este la TVA – 12% din PIB, urmata de CAS – 2,4%. “Cel putin din analiza noastra, evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii doi-trei ani, de la un nivel situat între 22-27% din PIB, la un nivel [...]
(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 și 2014, cu o creștere de 2% față de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) și Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicității.   Peste trei sferturi dintre respondenții la nivel global (76%) consumă des gustări pentru [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi