Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit Progresiv, Danone și-a anunțat intenția de a cumpăra un pachet 40% din acțiunile companiei franceze de biscuiți Michel et Augustin, brand pe care vrea să îl crească la nivel internațional.


 a fost fondat în 2004 de către oamenii de afaceri Michel de Rovira și Augustin Paluel-Marmont, iar cei doi vor continua să conducă operațiunile alături de Danone odată ce tranzacția se va finaliza. În 2015, compania a raportat o creștere semnificativă a vânzărilor ajungând la o valoare de 40 de milioane de euro.


„Experiența Danone va avea un aport foarte mare în dezvoltarea internațională – în mod particular în Statele Unite ale Americii – păstrându-i totuși originalitatea”, se arată în comunicatul de presă dat publicității de Danone. Deși propunerea actuală presupune preluarea unui pachet de 40% din acțiuni de la holdingul Artemis, cel care deține în acest moment 95% din Michel et Augustin, Danone intenționează să își crească gradual participația. Restul acțiunilor, de 5%, sunt deținute de cei fondatori.


Marea parte a vânzărilor Michel et Augustin este realizată de biscuiți (45%), dar sub brandul premium se mai comercializează și produse lactate, deserturi proaspete și băuturi.


Danone nu este un începător în ceea ce privește businessul cu biscuiți. În 2006, potrivit unui raport financiar al companiei, Danone deținea 71% din piața globală de biscuiți. „Ideea nu este să reînviem businessul nostru cu biscuiți, ci să investim în companii mici care au capacitatea să inventeze noile tendințe de mâine în materie de alimente”, a precizat Marion Cocherel, Senior Manager Media Relations la Danone, pentru publicația Confectionary News.


Ea a mai spus că biscuiții au reprezentant la un moment dat o piață de 2 miliarde de dolari pentru Danone. „Dacă vrem să investim astăzi într-o companie mică, cu venituri de doar 40 milioane de euro, este pentru că vrem să cumpărăm spiritul companiei și potențialul lor”, a mai spus aceasta. Danone și-a vândut businessul de biscuiți către Kraft (actual Mondelez – n.red) în 2007

Alte articole recomandate:

Detalii procedura    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI    Numar anunt  :  151731  /  24.06.2014    Denumire contract  :  FURNIZARE LEGUME SI FRUCTE    Stare procedura  :  In desfasurare          Planuri anuale de achizit [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala LogisticaStr. Eforie nr. 3, sector 5Punct(e) de contact: Cristiana Nicoleta DobreÎn atenția: Burlacu Daniela050035 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 213156468E-mail: valeriu.radu@mai.gov.roFax: +40 213132761Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.mai.gov.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul [...]
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  Spitalul Municipal DR. AUREL TULBURE Fagaras    Numar anunt  :  151876  /  01.07.2014    Denumire contract  :  PRODUSE ALIMENTARE    Stare procedura  :  In desfasurare    Moneda in care se [...]
(Agerpres) Crescătorii de suine și păsări consideră că urmările crizei provocate de embargoul impus de Rusia ar putea dura până la 6 luni. Informația vine de la Peter Tamaș Nagy, secretar de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. „Chiar ieri am avut o întrevedere cu producătorii din domeniul suinelor și Asociația Crescătorilor de Păsări la aceeași masă. România nu are contacte directe comerciale cu Rusia, dar embargoul lovește indirect prin [...]
”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat: ”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips in cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, prin care isi propune sa sustina „eroii urbani” si povestile lor. Campania se desfasoara in perioada 08 august – 02 octombrie si este prima campanie integrata realizata de KFC pentru promovarea Crispy Strips in Romania, informeaza Iqads. Strategia si conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” au [...]
Rezultatele GfK TEMAX pentru România,T2 2017: Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în T2 cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai importante evoluții au fost înregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici și foto, toate având creșteri de două cifre. Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în ac [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN