Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.


 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse românești și proaspete, precum și să îi susținem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere și de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.


În perioada celor 20 ani, de la începutul dezvoltării com­pa­niei METRO pe piața românească,   s-a ur­mărit în primul rând sus­ținerea pro­ducătorilor autohtoni, colaborând in acest moment cu peste 350 producători locali de produse proaspete și ultra-proaspete, din toate regiunile țării.


Mai mult, unul dintre programele strategice ale METRO Cash & Carry România care are în vedere sprijinirea producătorilor locali este De-ale noastre, fiind prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmbovița, Tulcea, Ialomița, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeș în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.


În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicați peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.


Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste  45 de articole de legume și fructe.


Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Alte articole recomandate:

Una dintre cele mai prestigioase companii din Industria laptelui, Covalact, a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment central pentru sectoarele de lapte și carne ale României, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Despre brandul Covalact de Țară Creat în 2010, brandul Covalact de Țară a beneficiat de suport TV și a fost susținut de proiecte [...]
  Supermarket-urile olandeze Jumbo și C1000 au boicotat uleiul de măsline Bertolli și produse din gama Ferrero și Douwe Egberts urmare a unor negocieri de stabilire a prețurilor- deși produsele Douwe Egberts a revenit la rafturi săptămâna trecută, după ce a ajuns la un acord cu retail-ul, informează Food Navigator. Delistarea produselor a durat câteva săptămâni, după ce producătorii nu au reușit să ajungă la un acord cu retailul privind [...]
Populația a economisit 500 de milioane de euro în cei doi ani care au trecut de la reducerea TVA la pâine, a declarat președintele Rompan, Aurel Popescu, la conferința MEDIAFAX Talks about Retail. "Numai la populație, din reducerea prețului la franzelă a rămas suma de 500 de milioane de euro. Nici mie nu mi-a venit să cred că în doi ani s-au făcut economii atât de mari la populație", a spus Popescu. TVA de 9% la pâine a fost introdusă în septembrie 2013, [...]
Surprinzator, un supermarket poate avea o oferta de pret mai avantajoasa in cazul unui cos de cumparaturi cu produse alimentare de baza decat un magazin de tip hard discount, potrivit studiului Consumer Basket realizat de compania de monitorizare Hiper Com, si citatd e Wall Street. Cosul de cumparaturi analizat cuprinde 11 alimente de baza: apa minerala 1 l, faina 1 kg, faina de porumb 1 kg, zahar 1 kg, ulei floarea soarelui 1 l, orez 1 kg, lapte 1 l, margarina 1 kg, telemea 1 kg, piept [...]
În octombrie, crescătorii brazilieni porci au început aprovizionarea pieței ruse cu carne de porc la prețuri mai mici, a anunțat vice-președintele Asociație de Producători de Proteine Animale din Brazilia, citat de PigProgress.net. “Potrivit datelor noastre, în septembrie prețurile (pentru livrările de carne de porc în Rusia) s-au realizat la prețuri mai mici, ținând cont de discuțiile și de cererile autorităților ruse și ale importatorilor”, a spus [...]
„În momentul în care pro­ducția locală, atât a producă­torilor români, cât și a investitorilor străini, va avea din nou locul bine- me­ritat în cadrul economiei locale, atunci România va ajunge la o creștere economică de 5%“, a spus Adri­an Nanulescu, directorul general al La Fântâna, cel mai mare îmbuteliator local de apă în sistem de watercoolere, un business care ar putea ajunge anul acesta la 26 de [...]
Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA) la pâine și pe lanțul de producție va rămâne la 9%, indiferent de discuțiile care vor avea loc în perioada următoare cu Fondul Monetar Internațional (FMI), a declarat, sâmbătă, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la târgul de produse tradiționale din curtea Ministerului Agriculturii. "Există un angajament al ministerelor și în primul [...]
(Mediafax) Cifra de afaceri a producătorului de lactate Albalact (ALBZ) a crescut cu 11,6% în primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, la 228,34 milioane de lei, iar profitul net a avansat de trei ori, la 13,38 milioane de lei. În primele șase luni ale anului trecut, Albalact a obținut o cifră de afaceri de 204,55 milioane de lei și un profit net de 4,44 milioane de lei. Veniturile din exploatare au crescut cu 24%, de la 205,15 milioane de lei la 255,13 milioan [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN