Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.


 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse românești și proaspete, precum și să îi susținem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere și de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.


În perioada celor 20 ani, de la începutul dezvoltării com­pa­niei METRO pe piața românească,   s-a ur­mărit în primul rând sus­ținerea pro­ducătorilor autohtoni, colaborând in acest moment cu peste 350 producători locali de produse proaspete și ultra-proaspete, din toate regiunile țării.


Mai mult, unul dintre programele strategice ale METRO Cash & Carry România care are în vedere sprijinirea producătorilor locali este De-ale noastre, fiind prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmbovița, Tulcea, Ialomița, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeș în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.


În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicați peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.


Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste  45 de articole de legume și fructe.


Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Alte articole recomandate:

Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fos [...]
Producătorul de vin Avincis, deținut de avocații Valeriu și Cristiana Stoica, vrea să iasă pe piețele externe. Nu va fi ușor: “vinul românesc la export se lovește de lipsa unui brand de țară adecvat (…). România a pierdut brandul de țară în ultimii 20 de ani din cauza vinului de slabă calitate care s-a vândut în afara țării”, crede Cristiana Stoica. “Producătorii mci și medii sunt cei care pot schimba imaginea vinului românes [...]
Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.   Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Insolventa companiei Fattoria Terrantica, ale carei datorii se ridicau in 2012 la 10,8 mil. lei, a fost cauzata de scaderea vanzarilor de carne de pui la export, a explicat pentru Wall Street Mircea Basescu, fratele presedintelui Traian Basescu. Fattoria Terrantica era detinuta de Mircea Basescu prin intermediul MB Consult Company si a avut in 2012 o cifra de afaceri de 5,55 milioane lei si pierderi de 2,1 milioane lei. Dupa un inceput promitator, afacerile Fattoria Terrantica pareau a prinde [...]
Liniile de procesare de mare capacitate necesită, la capătul lor, echipamente adecvate de ambalare, mai ales în cazul producției care își găsește desfacerea prin marile lanțuri de magazine. În ediția de față, vă prezentăm câteva soluții oferite de compania Delkor Sistem, lider în domeniu, potrivit DairyIndustries. Ultima propunere de la această companie este Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al [...]
Producătorul de lactate și mezeluri Lactag Costești (simbol bursier LACT), controlat de omul de afaceri Robert Iriza, fost acționar la producătorul de înghețată Top Gel, și de Adriean Asan-Mic, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 35,4 milioane de lei, în urcare cu 35% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Rulajul a fost susținut de vânzările prin rețeaua de magazine proprii. Profitul net al companiei a crescut de aproape patru ori, la 2,09 [...]
   Cargill a dezvoltat un sortiment de amidon de porumb modificat pentru a îmbunătăți textura produselor pe bază de roșii, informează Food Navigator. Ingredientul, numit C * PulpTex 12931, este un amidon mai tare, legat și uscat care are ca scop să îmbunătățească textura și aspectul vizual al supelor pe bază de roșii, sosuri și condimente, au declarat reprezentanții companiei. "Aici, în Europa, ne confruntăm cu [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN