Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.


 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse românești și proaspete, precum și să îi susținem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere și de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.


În perioada celor 20 ani, de la începutul dezvoltării com­pa­niei METRO pe piața românească,   s-a ur­mărit în primul rând sus­ținerea pro­ducătorilor autohtoni, colaborând in acest moment cu peste 350 producători locali de produse proaspete și ultra-proaspete, din toate regiunile țării.


Mai mult, unul dintre programele strategice ale METRO Cash & Carry România care are în vedere sprijinirea producătorilor locali este De-ale noastre, fiind prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmbovița, Tulcea, Ialomița, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeș în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.


În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicați peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.


Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste  45 de articole de legume și fructe.


Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Alte articole recomandate:

După un an 2012 record, vânzările de vinuri de Bordeaux au scăzut anul trecut, ca urmare a unei reduceri de 6% a exporturilor, arată datele comunicate joi de Comitetul interprofesional al vinurilor de Bordeaux (CIVB), transmite AFP. Din cauza unor condiții meteo nefavorabile, anul 2013 a însumat pentru producătorii de vinuri de Bordeaux cea mai mică recoltă de după 1991, 3,84 milioane hectolitri, ceea ce înseamnă o scădere de 27% comparativ cu recolta de 5,25 milioan [...]
Cu ocazia unei întâlniri la nivel înalt cu Președinția italiană, Copa-Cogeca a salutat măsurile adoptate de UE în vederea reducerii presiunilor resimțite de producătorii europene de fructe, legume și lactate în urma embargoului rus asupra exporturilor europene, în valoare de 11 miliarde de euro, însă a cerut adoptarea unor măsuri suplimentare, cu un caracter mai specific, inclusiv în sectorul cărnii de porcine, pentru a preveni [...]
Sepraratoarele de smântână produse de MGT sunt caracterizate de o mare fiabilitate, costuri reduse în exploatare și eficiență sporită. Soluțiile tehnologice propuse pot răspunde standardelor de grăsimi în lapte care se pot încadra între 1 și 3 %, destinat brânzeturilor degresate. Prin reglarea paramentrilor funcționali, separatoarele MGT pot acoperi standardele de brăsimi ale brânzeturilor de 5, 9, 12 și 15 %, [...]
Compania Rondocarton, parte a grupului austriac Rondo Ganahl, care deține fabrici de carton ondulat în Cluj și Târgoviște, va investi în acest an peste 3,3 mil. euro, în princi­pal pentru îmbunătățirea sau achiziționarea unor noi utilaje de producție. Austriecii continuă astfel procesul de modernizarea a fa­bri­cilor locale, în condițiile în care anul trecut au mai investit încă 3 mil. euro în achiziționarea, montarea și punerea [...]
Un contract de câteva milioane de euro semnat peste un steak de vită argentiniană și stropit cu un vin roșu din lumea nouă - așa sună rețeta unui „deal“ perfect. Pe scurt, o întâlnire de câteva ore unde mâncarea nu mai este doar hrană pentru suflet, ci și hrană pentru business.   În realitate, mâncarea este un actor secundar în acest „film“ unde abilitățile de negociere, șarmul personal și cunoștințele de busine [...]
(Mediafax) Grupul francez Carrefour, prezent în România cu 155 de magazine pe mai multe formate, a terminat primul semestru cu venituri de aproape 36 mld. euro, în creștere like for like (fără a se ține cont de expansiune) cu 4,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani. În Europa, creșterea a fost susținută de Spania, Belgia și România, pe celelalte piețe veniturile fiind stabile. Francezii au peste 10.000 d [...]
Intr-un interviu acordat Revistei Piata, Ovidiu Spinu, managerul companiei a declarat că ”Piata din Romania este in continua crestere si dezvoltare. Putem spune ca interesul consumatorilor romani este crescut pentru toata gama de produse La Colline. Prin comparatie, consumatorii din Europa de Vest si continentul nord-american sunt mai buni cunoscatori ale branzeturilor si produselor lactate proaspete de capra. Branzeturile de capra sunt prezentate ca si delicatese in majori [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN