Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.


 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse românești și proaspete, precum și să îi susținem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere și de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.


În perioada celor 20 ani, de la începutul dezvoltării com­pa­niei METRO pe piața românească,   s-a ur­mărit în primul rând sus­ținerea pro­ducătorilor autohtoni, colaborând in acest moment cu peste 350 producători locali de produse proaspete și ultra-proaspete, din toate regiunile țării.


Mai mult, unul dintre programele strategice ale METRO Cash & Carry România care are în vedere sprijinirea producătorilor locali este De-ale noastre, fiind prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmbovița, Tulcea, Ialomița, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeș în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.


În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicați peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.


Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste  45 de articole de legume și fructe.


Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Alte articole recomandate:

Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
Firmă norvegiană Orkla a ajuns la un acord pentru a vinde divizia de produse de patiserie ruseasca catre firma Slavyanka, informeaza Food Navigator. Compania Orla Brands Rusia produce ciocolată, bomboane și produse de cofetărie sub branduri precum Krupskaya și Pecar. Orkla Brands Rusia se va alătura filialei Slavyanka, acesta fiind un subiect al aprobării din partea autorităților concurentei din Rusiei. Detalii financiare nu au fost dezvaluite. Peter A. Ruzicka, presedinte si [...]
Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni  „Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, [...]
Reglementarea viitoare a UE privind enzimele alimentare ar putea afecta abordarea companiilor producătoare de produse alimentare în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea, potrivit specialistului de enzime Novozymes, informează Food Navigator. FIAP (Food Improvement Agents Package- Lista cu agenți pentru îmbunătățirea produselor alimentare) a intrat prima dată în vigoare în 2009 care acoperă aditivi alimentari, arome și enzime, dar nu est [...]
(Mediafax) Pescuitul ilegal reprezintă în continuare o problemă în Marea Neagră, a declarat, joi, comisarul european pentru Pescuit și Afaceri Maritime, Maria Damanaki, precizând că regiunea duce lipsă de strategii, idei noi și investiții. „Situația mediului marin este departe de a fi ideală, și spun asta într- un mod delicat. Infrastructura de transport este încă slabă, de exemplu nu putem traversa ușor Marea Neagră pentru a putea avea turism pe coaste sau [...]
Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
De curand au fost acordate premiile din cadrul acțiunii „Campionii în business“, organizată la Cluj-Napoca de Ziarul Financiar, fondul de investiții Enterprise Investors, Banca Comercială Română, firma de consultanță și audit PwC și fundația Triple Helix. Printre companiile care au primit acest titlu s-a numărat și Transavia. La primirea premiului, Teodora Bucur Popa, fiica lui Ioan Popa, fondatorul companiei Transavia, a declarat urmatoarele: „Din [...]
  Furnizorul portughez de microalge, Allma a lansat bucăți de chlorella pe bază de cereale, deoarece intenționează să ducă acest ingredient dincolo de aripa suplimentelor alimentare, informează Food Navigator. Firma produce cereale din orez și amestecuri Chlorella vulgaris în mai multe dimensiuni și arome, cum ar fi morcovi, rozmarin si lămâie. Sofia Mendonça, managerul business development la Allma, a declarat: "Există un potențial enorm [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN