Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De-ale noastre, programul dezvoltat de METRO Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova.


 „Încă din 1996, anul intrării METRO pe piața din România, ne-am dorit si am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noștri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse românești și proaspete, precum și să îi susținem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere și de lungă durată cu METRO.” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România.


În perioada celor 20 ani, de la începutul dezvoltării com­pa­niei METRO pe piața românească,   s-a ur­mărit în primul rând sus­ținerea pro­ducătorilor autohtoni, colaborând in acest moment cu peste 350 producători locali de produse proaspete și ultra-proaspete, din toate regiunile țării.


Mai mult, unul dintre programele strategice ale METRO Cash & Carry România care are în vedere sprijinirea producătorilor locali este De-ale noastre, fiind prima companie din România care a lansat un astfel de proiect în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte 9 județe: Olt, Mehedinți, Dâmbovița, Tulcea, Ialomița, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeș în 2014. Acestora li se adaugă anul acesta și producători din județele Galați, Călărași și Prahova.


În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicați peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO România.


Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste  45 de articole de legume și fructe.


Programul De-ale noastre și parteneriatele cu producătorii locali de produse proaspete și ultra-proaspete fac parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Alte articole recomandate:

  Star Foods EM, divizia locală de snackuri a PepsiCo, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 408 mil. lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, arată datele pe pe mfinante.ro, informează Ziarul Financiar.   În ultimii zece ani, businessul cu snackuri de pe plan local al PepsiCo s-a dublat, în timp ce profitul a crescut de 14 ori. Star Foods, care are în portofoliu branduri precum Lay’s, Star sau Krax, a avut anul trecut un profit net de 23 [...]
Salah Said, apropiat al patronatului MGC International Investments SRL, a declarat marți pentru Recolta.eu că sarmalele gătite în fabrica de la Topoloveni ajung în farfuriile angajaților Dacia Groupe Renault. Pe lista celorlalți clienți ai conservelor argeșene se mai găsesște înclusiv o multinațională din Suedia. Potrivit spuselor lui Salah Said, omul de încredere al fraților de origine libaneză Mohammad, Hassan și Ahmed Murad [...]
Fondatorii firmei se recomandă mai întâi ca specialiști în industria laptelui și abia apoi ca oameni de afaceri. O afacere construită cu mână sigură și care nu s-a prins în hățișurile crizei. Deși SC Almera International este o firmă gălățeană, punctul de lucru în care se prelucrează laptele e în Bacău. Într-o țară în care cei mai mulți dintre consumatori sunt săraci și țin bine de puținii bani pe care îi au, trebuie să știi și cum să [...]
În zilele de 25 și 26 mai 2017, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, au avut loc lucrările celei de-a VI-a ediții a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, organizată de agenția infoGROUP Media Invest și revista Meat.Milk. Manifestarea din acest an s-a derulat sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”, reunind ca de fiecare dată elita sectoarelor de carne și lapte ale [...]
Consiliul Concurenței analizează concentrarea economică prin care Agrana Zucker GmbH din Austria preia controlul unic asupra unor active ce aparțin Grupului Lemarco: SC Lemarco Cristal SRL și SC Zahărul Liești SA. Consiliul Concurenței va analiza operațiunea de concentrare economică ce se realizează pe piața producției și comercializării zahărului din Romania, din punct de vedere al posibilelor efecte anticoncurențiale, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Pentru fabricile de mare capacitate, dar și pentru centrele logistice sau marile lanțuri de retail, productivitatea în zona de paletizare și ambalare a paleților cu produse este determinantă, în rapiditatea transferului de marfă. O soluție o poate reprezenta oferta companiei britanice Marden Edwards. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, [...]
Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor, dar și a talentelor din industria de panificație, cofetărie și HoReCa se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș, în cadrul expoziției GastroPan.  Cele 8 categorii de concurs grupate în 3 secțiuni, la care vor fi premiate, printre altele, Pâinea și Tortul Anului 2015, vor aduce în prim plan creativitatea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN