Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) PepsiCo a decis să reintroducă aspartamul în băuturile sale carbogazoase din SUA după eșecul comercial al noilor îndulcitori artificiali, a declarat un purtător de cuvânt al companiei citat de AFP.


Gigantul băuturilor carbogazoase și al snack-urilor a decis în aprilie 2015 să înlocuiască acest îndulcitor principal prin sucraloză, comercializată în Franța sub numele de Canderel, după ce mai multe studii au acuzat aspartamul că ar fi cancerigen.


Dar vânzările nu au mers bine deoarece consumatorii americani au continuat să evite băuturile care conțin îndulcitori artificiali. Vânzările americane la Pepsi 'Light' au scăzut cu 10,6% în primul trimestru, în timp ce cele de Coca 'Light', produse de rivala Coca-Cola, au scăzut cu 5,7%.


„Consumatorii vor să aibă dreptul de a alege în privința băuturilor carbogazoase prin urmare am îmbogățit gama noastră de produse care sunt pe gustul lor”, a explicat purtătorul de cuvânt al companiei.


Pepsico va continua astfel să propună băuturi carbogazoase pe bază de sucraloză în timp ce Coca-Cola s-a orientat deja spre îndulcitori pe bază naturală precum stevia, o plantă cu mare capacitate îndulcitoare cu gust dulce-acrișor.

Alte articole recomandate:

O delegație a ministerului Agriculturii, condusă de ministrul Daniel Constantin, a participat la sediul Parlamentului European în Bruxelles la o conferință de promovare a produselor tradiționale unde a organizat și o degustare de mititei, brânzeturi, vin și bere din România.„Micul românesc nu mai este doar un brand național, ci unul european. Astăzi am demonstrat că acest produs specific României se asortează foarte bine cu muștarul franțuzesc sau cu berea [...]
În cadrul wokshop-ului dedicat sectorului de lapte, Cristina Nancu,  Managerul Diviziei de Tehnologie și Echipamente de procesare alimentară, din cadrul companiei Interfrig Ploiești a susținut comunicarea:  “Soluții integrate de procesare și tehnologii inovatoare de ambalare pentru producătorii din industria laptelui”. Cu o experiență de peste 20 ani în dezvoltarea de proiecte în industria frigului și a procesării alimentare, Interfrig Ploieșt [...]
Apariția pe aceste meleaguri a acestei plante exotice — smochinul — își are originile undeva, în vremurile de demult. Comunitatea sârbă din Clisura Dunării este atestată documentar acum 900 de ani. ''Datorită țuicii din smochină comuna noastră a devenit celebră. Suntem cunoscuți peste mări și țări cu acest elixir care l-a făcut și pe Hercule, plecat pe Dunăre în căutarea lânii de aur, să poposească mai mult timp [...]
European Food și European Drinks, unele dintre cele mai mari companii din grupul alimentar creat de frații Ioan și Viorel Micula, au ajuns anul trecut la afaceri cumulate de 660 mil. lei (150 mil. euro), în scădere cu 10% față de 2011, ara­tă o analiză a ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe. (Pe 2012 companiile nu și-au pus datele). „Creșterea afacerilor nu depinde de noi, ci dacă se aplică sau nu în România legile. Evaziunea fiscală [...]
De abia reales in functia de Presedinte al Asociatiei Romane a Carnii, Radu Timis, proprietar al grupului de firme Cris-Tim iese din nou public si atrage atentia asupra consecintelor dezastruoase pe care le are actualul nivel de TVA asupra sectorului romanesc al carnii si al intregii industrii alimentare, in general. Ba, mai mult decat atat, domnia sa considera ca un TVA de doar 5 % pentru produsele din carne, va duce la diminuarea numarului de ”clienti” pentru DNA, asa cum [...]
Firmă elvețiană Evolva Holding și Cargill au semnat un acord pentru a dezvolta împreună un "proces durabil, personalizabil, și cost-eficient de fermentație" pentru a produce noi ingrediente pentru alimente și băuturi, informează Food Navigator. Evolva și Cargill deja au lucrat împreună la un program comun de dezvoltare pentru glicozidele steviol derivate prin fermentație, componentele dulci ale frunzei de stevia, începând cu martie [...]
Rio Bucovina, al treilea jucator de pe piata apei minerale naturale plate din Romania, a raportat o cifra de afaceri de 138 milioane de lei, in crestere cu 8% fata de 2012. De asemenea, compania si-a triplat in cursului anului trecut  profitul net comparativ cu 2012, cand Rio Bucovina a declarat pentru Ministerul Finantelor un profit de aproximativ 2 milioane de lei. In 2013 Rio Bucovina si-a consolidat pozitia de lider pe piata din Bucuresti, dar a investit si in  modernizarea [...]
Astazi au demarat lucrarile la centrul comercial Veranda de langa piata Obor din Bucuresti ce are ca ancora un hypermarket Carrefour. Aceasta va fi al 11-lea magazin al retelei Carrefour din Capitala si va avea o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, potrivit reprezentantilor retailerului, informează Progresiv. Finalizarea intregului proiect este programata in primele patru luni din 2016. Centrul comercial este dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare pe terenul unei foste [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN