Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) PepsiCo a decis să reintroducă aspartamul în băuturile sale carbogazoase din SUA după eșecul comercial al noilor îndulcitori artificiali, a declarat un purtător de cuvânt al companiei citat de AFP.


Gigantul băuturilor carbogazoase și al snack-urilor a decis în aprilie 2015 să înlocuiască acest îndulcitor principal prin sucraloză, comercializată în Franța sub numele de Canderel, după ce mai multe studii au acuzat aspartamul că ar fi cancerigen.


Dar vânzările nu au mers bine deoarece consumatorii americani au continuat să evite băuturile care conțin îndulcitori artificiali. Vânzările americane la Pepsi 'Light' au scăzut cu 10,6% în primul trimestru, în timp ce cele de Coca 'Light', produse de rivala Coca-Cola, au scăzut cu 5,7%.


„Consumatorii vor să aibă dreptul de a alege în privința băuturilor carbogazoase prin urmare am îmbogățit gama noastră de produse care sunt pe gustul lor”, a explicat purtătorul de cuvânt al companiei.


Pepsico va continua astfel să propună băuturi carbogazoase pe bază de sucraloză în timp ce Coca-Cola s-a orientat deja spre îndulcitori pe bază naturală precum stevia, o plantă cu mare capacitate îndulcitoare cu gust dulce-acrișor.

Alte articole recomandate:

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federație [...]
Vodca Stalinskaya, lansată în 1996, este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul companiei Prodal’94 și este cel mai vândut brand de vodcă de pe plan local, cu volume de 2,3 milioane de litri anul trecut. „Stalinskaya a avut o creștere continuă în ultimii ani, întărindu-și poziția de lider (pe pia­­ța de vodcă - n. red.). Acest lucru va fi trans­­­fe­rat și către piețele externe, întrucât [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]
Lanțul de supermarketuri Profi, controlat de fondul de investiții Enterprise Investors, a deschis în prima jumătate din acest an 26 de magazine noi, respectiv aproape o treime din totalul inaugurărilor din comerțul modern din această perioadă. Compania a investit în expansiune 8-10 mil. euro, potrivit estimărilor ZF. Profi a trecut astfel în fața Mega Image la deschideri după ce timp de aproape trei ani belgienii au fost „campionii“ expansiunii [...]
AGRICOLA creează alimente care contribuie la prevenția afecțiunilor oculare și chiar a cancerului   Avicola Lumina, Constanța, parte din Grupul de firme AGRICOLA, unul dintre cei mai importanți furnizori de ouă din România, este coordonatorul a două proiectede obținere a unor alimente inovatoare: primul presupune dezvoltarea unui ou îmbogățit pe cale naturală cu luteină, care va ajuta consumatorii să se lupte cu riscul de degenerescență maculară, [...]
(Agerpres) Asociația Operatorilor din Agricultura Ecologică – Bio-România propune autorităților implementarea Taxei pe Valoare Adăugată (TVA) denumită sugestiv “verde” pentru produsele agroalimentare românești, prin care se dorește ca nivelul cotei să fie direct proporțional cu gradul de poluare asupra mediului. “Dorim ca România să preia inițiativa implementării proiectului ‘TVA Verde’ în domen [...]
Luceo va introduce un nou sistem de echipamente pentru etanșare și etichetare în cadrul expoziției Pack Expo International de la Chicago de luna aceasta, informează Global Meat News. Cea de a patra generație de echipamente ThermoSecure L este un sistem de ambalare care are capacitatea de a respinge ambalaj sigilate necorespunzător și erori de marcaj. Echipamentul poate fi instalat la capătul unei linii de producție sau în alta sală cu un indice d [...]
Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.   Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN