Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) PepsiCo a decis să reintroducă aspartamul în băuturile sale carbogazoase din SUA după eșecul comercial al noilor îndulcitori artificiali, a declarat un purtător de cuvânt al companiei citat de AFP.


Gigantul băuturilor carbogazoase și al snack-urilor a decis în aprilie 2015 să înlocuiască acest îndulcitor principal prin sucraloză, comercializată în Franța sub numele de Canderel, după ce mai multe studii au acuzat aspartamul că ar fi cancerigen.


Dar vânzările nu au mers bine deoarece consumatorii americani au continuat să evite băuturile care conțin îndulcitori artificiali. Vânzările americane la Pepsi 'Light' au scăzut cu 10,6% în primul trimestru, în timp ce cele de Coca 'Light', produse de rivala Coca-Cola, au scăzut cu 5,7%.


„Consumatorii vor să aibă dreptul de a alege în privința băuturilor carbogazoase prin urmare am îmbogățit gama noastră de produse care sunt pe gustul lor”, a explicat purtătorul de cuvânt al companiei.


Pepsico va continua astfel să propună băuturi carbogazoase pe bază de sucraloză în timp ce Coca-Cola s-a orientat deja spre îndulcitori pe bază naturală precum stevia, o plantă cu mare capacitate îndulcitoare cu gust dulce-acrișor.

Alte articole recomandate:

”Anul 2014 o sa fie unul interesant, cu schimbari si evenimente importante la nivel macroeconomic si politic, care vor influenta si industria lactatelor.”, a declarat Sorin Timuș, Directorul General al Hochlan România, pentru Revista Piața. ”Unele dintre principalele elemente care vor avea impact major asupra pietei sunt:Normarea stricta, impusa de Uniunea Europeana asupra materiei prime va genera fluctuatii in disponibilitatea acesteia pentru prelucrare, [...]
 De peste 5 ani, Unisol, uleiul rafinat obtinut din prima presare a semintelor de floarea-soarelui, spriijina eforturile romanilor de pregatire a conservelor pentru iarna, sustinand astfel o traditie romaneasca autentica. Anul acesta, campania nationala Unisol care sustine pregatirea conservelor are o abordare inedita: premierea echipelor implicate in procesul pregatirii conservelor. „Unisol este, in mod natural, aliatul gospodinelor din Romania care pastreaza vie traditi [...]
Unicarm, cu afaceri de 166 mil. euro în 2013 și peste 2.800 de angajați, este cea mai mare companie din Satu Mare și cel mai mare producător cu capital românesc din industria alimentară.  Unicarm, compania deținută de omul de afaceri român Vasile Lucuț, va deschide în acest an între 10 și 15 maga­zi­ne de proximitate și super­mar­ke­turi și va depăși pragul de 100 de uni­tăți de retail la aproa­pe zece ani de la inau­gurarea [...]
Kaufland deschide in luna august doua hypermarketuri noi, in Arad si in Capitala – in cartierul Bucurestii Noi. La Arad va fi a doua inaugurare a retelei germane, dupa cea din 2007. In Bucuresti, noua deschidere duce numarul de locatii Kaufland la 7. Aici, retailerul mai are in constructie trei magazine, in zonele Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Brancusi (cartierul Drumul Taberei), toate acestea putand fi inaugurate pana la finalul anului. In plus, in luna octombrie va f [...]
Rusia a anexat peninsula Crimeea în luna martie a acestui an și sprijină separatiștii din estul Ucrainei cu armament și fonduri Guvernul din Crimeea, regiune anexată ilegal de către Rusia în acest an, a naționalizat cea mai mare companie de panificație, Krymkhleb, acuzând proprietarii acesteia de spălare de bani și de sprijinirea operațiunilor militare ale guvernului de la Kiev în estul Ucrainei, scrie The Moscow Times.  Krymkhleb produce 36% din produsele de [...]
Autoritatea pentru Protecția consumatorilor a interzis comercializarea pâinii care conține coloranți prin emiterea unui ordin care intră în vigoare începând cu 15 ianuarie. Astfel, începând cu această dată, pâinea ar trebui să conțină doar făină, sare și apă. Practicile de până acum, prin care se obijnuia adăugarea de cacao, caramel sau alți coloranți în compoziție, pentru ca pâinea albă să fie transformată în neagră nu mai sunt [...]
(Mediafax) Grupul francez Carrefour, prezent în România cu 155 de magazine pe mai multe formate, a terminat primul semestru cu venituri de aproape 36 mld. euro, în creștere like for like (fără a se ține cont de expansiune) cu 4,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani. În Europa, creșterea a fost susținută de Spania, Belgia și România, pe celelalte piețe veniturile fiind stabile. Francezii au peste 10.000 d [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN