Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Asociațiile de comercianți și poliția din Germania sunt îngrijorate de rapiditatea cu care crește numărul furturilor din magazine. În cele mai multe cazuri hoții nu sunt prinși, iar retailerii pierd miliarde de euro, scrie Deutsche Welle.


„Printre cei care fură din magazine sunt copii, adolescenți, adulți, pensionari, orice. Niciun grup nu poate fi exclus”, s-a plâns HDE, o asociație a comercianților. Statistica infracțiunilor arată că anul trecut au fost raportate 391.000 de cazuri de furturi din magazine în Germania, nivel în creștere cu 7% față de anul anterior. Furturile provoacă magazinelor pierderi de peste două miliarde de euro pe an. „Suma este cea care doare cu adevărat”, se arată într-un comunicat al HDE.


Analiștii Institutului de științe comerciale din Köln au calculat că 98% din  furturile din magazine rămân neraportate. De obicei, hoții din magazine preferă să fure produse de dimensiuni mici cu valoare de până la 80 de euro.


Valoarea bunurilor furate este mult mai mare când se implică crima organizată. „Acești infractori pot cu ușurință să plece la o singură acțiune cu produse de 1.500-2.000 de euro și, din nefericire, crește numărul de astfel de cazuri”, explică un analist.


„Modelul de acțiune este întotdeauna același. Un grup de oameni intră în magazin, unul dintre ei îi distrage atenția asistentului în timp ce ceilalți fură tot ce pot. Totul durează doar câteva secunde”. 

Alte articole recomandate:

Activitatea hotelieră și din turism a crescut cu 6, 4 %, în primele 11 luni ale anului 2014, informează un comunicat emis de INSSE.   Potrivit datelor oficiale, în perioada 1.I.-30.XI.2014, comparativ cu perioada corespunzătoare din anul precedent, atât sosirile cât și înnoptările în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare, au înregistrat creșteri cu 6,4 % respectiv cu 4,8 %.   În luna noiembrie 2014, comparativ cu [...]
Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]
Madalina Nicoleta Stancu, 36 de ani, a infiintat in urma cu doi ani o plantatie de pruni, care ocupa o suprafata de sase hectare in comuna Leleasca, din judetul Olt, care, pe vremuri, era cel mai important exportator de prune din Europa. Investitia initiala s-a ridicat la 100.000 de lei, suma pe care pentru moment nu a recuperat-o in conditiile in care anul trecut a fost unul ploios. Productia de prune difera de la an la an, de exemplu anul trecut a fost un an ploios, fapt ce a determinat [...]
85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu toate dimensiunile de venituri, se [...]
In ultima luna, Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%. Raportandu-ne la magazinele catre care s-au orientat pentru cumparaturile generale necesare in gospodarie, romanii opteaza pentru aceleasi trei magazine: Kaufland (28%), Lidl (18%) si Carrefour (13%). “Conform studiului cantitativ Retail Meter, in cosul de cumparaturi sunt intalnite cel mai frecvent fructele si legumele (63%), painea (63%) si [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în București alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea și spații de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenționează să îl multiplice și în alte orașe din țară, precum Cluj și Timișoara. Proiectul, denumit Coffice (combinație între coffee și office), a fost lansat luna trecută [...]
La întâlnirea de marți, 14 ianuarie a.c., desfășurată la Ministerul Agriculturii între reprezentanții agricultorilor și ministrul Daniel Constantin, s-au făcut propuneri din partea industriei alimentare pentru 2014 care vizează reducerea TVA la produsele alimentare și relaxarea fiscalității. „La nivelul industriei alimentare, nu ar fi mari probleme, fapt care rezultă inclusiv din legislație. Măsurile majore trebuie luate pe parte de agricultură, zootehnie și celelalte [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN