Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

"Bazarul cu mirodenii” dorește să își majoreze vânzările, atât prin promovare și fidelizarea clienților, cât și prin dezvoltarea unei zone în care clienții să poată servi un ceai sau o cafea.


„Această idee mi-a venit în momentul în care am văzut spațiul comercial. Mă gândesc la 3-4 mese unde, pe lângă cafea și ceai, să putem servi diverse gustări”, a declarat domnul Mihai Florea, citat de Progresiv.


Proprietarul se mai gândește și să extindă sortimentația cu o gamă de vinuri eco. „Am întâlnit în urmă cu doi ani, la un târg la care am participat, un producător de vinuri eco din Franța. Am discutat atunci, însă nu s-a materializat proiectul.


Este însă un exemplu de ce am mai putea face. Oricum, vom fi foarte atenți la extinderea sortimentației pentru că nu vreau să ne transformăm în băcănie. Vrem să rămână clar în mintea clienților profilul magazinului nostru”, conchide proprietarul Bazarul cu mirodenii.

Alte articole recomandate:

Considerate de tehnologi a fi de importanță majoră, pe fluxul de procesare a laptelui, valvele reprezintă unul dintre punctele delicate, precizia și corecta lor funcționare putând avea impact direct asupra calității produsului final, noteaza DairyIndustries. Valvă automată ”non return”, previne returul sau revărsarea fluxului de lapte, în timpul procesării. Modelul T 11579 are dublă acțiune: pe de o parte, împiedicarea returului, iar pe de altă parte, menține [...]
Producătorul de vin Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia Sărbătorilor de iarnă din acest an, aproximativ300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail și în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail și de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum și Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramel [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]
Conform ultimului raport emis de INSSE, cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în mai comparativ cu luna mai 2015, a înregistrat o creștere cu 8,8%, și de de 5,9% serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata, serie brută, a fost propulsată de creșterea pe segmentele mașini, echipamente și furnituri (+29,7%), al produselor agricole [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.   Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu [...]
(Agerpres) Comisia Europeană încurajează statele membre să identifice modalităti de ameliorare a protectiei acordate micilor producători de alimente si comercianti cu amănuntul împotriva practicilor neloiale ale partenerilor comerciali ai acestora, care uneori sunt mult mai puternici, dupa ce ieri, institutia a adoptat o comunicare in acest sens. Potrivit CE, înainte ca un produs alimentar să ajungă la consumator, mai multi operatori de piată diferiti (producători, unităti de [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi