Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

"Bazarul cu mirodenii” dorește să își majoreze vânzările, atât prin promovare și fidelizarea clienților, cât și prin dezvoltarea unei zone în care clienții să poată servi un ceai sau o cafea.


„Această idee mi-a venit în momentul în care am văzut spațiul comercial. Mă gândesc la 3-4 mese unde, pe lângă cafea și ceai, să putem servi diverse gustări”, a declarat domnul Mihai Florea, citat de Progresiv.


Proprietarul se mai gândește și să extindă sortimentația cu o gamă de vinuri eco. „Am întâlnit în urmă cu doi ani, la un târg la care am participat, un producător de vinuri eco din Franța. Am discutat atunci, însă nu s-a materializat proiectul.


Este însă un exemplu de ce am mai putea face. Oricum, vom fi foarte atenți la extinderea sortimentației pentru că nu vreau să ne transformăm în băcănie. Vrem să rămână clar în mintea clienților profilul magazinului nostru”, conchide proprietarul Bazarul cu mirodenii.

Alte articole recomandate:

La finalul prezenței sale la lucrările Conferinței cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul următor”, premierul României, domnul Victor Ponta, a avut amabilitatea de a se referi, foarte pe scurt, la problema reducerii TVA la carne, acesta declarând pentru revista Fabrica de Carne: ”Lucrurile pot fi făcute în două feluri: direct sau pe etape. Dați-mi un guvern nou, care să poată să reducă TVA-ul direct, la 5 %, așa cum doresc patronatele, [...]
Albalact face o schimbare strategică în management, într-un moment în care compania urcă pe locul 2 în topul producătorilor de lactate din România și își consolidează tot mai strâns poziția de lider în piață prin investiții importante și proiecte noi.   Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola România și un executiv francez de top pe piața FMCG, a fost cooptat la vârful [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
(Comunicat) De 25 de ani, TRUMF International s.r.o. a furnizat pe piață condimente și amestecuri de condimente destinate în scopuri profesionale. Vă vom dezvălui povestea de succes a companiei TRUMF International s.r.o.            Povestea companiei TRUMF International s.r.o. a început in 1991, cand s-au intalnit cei doi viitori proprietari ai companiei, Pavel Váhala și Radek Stanĕk. La acea vreme, ei erau amândoi [...]
(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]
DairyIndustries anunță în ultima sa ediție lansarea pe piață a unei noi linii tehnologice de ambalare a înghețatei, produsă de compania Tradekey. Echipament contruit integral din otel inoxidabil, Zw 301 Kae este rezistent la rugina si apa, fiind conceput pentru utilizarea pe termen lung. Linia de ambalare este controlata cu ajutorul unui display LCD, viteza de ambalare putand fi reglata. Alimentarea cu folie poate fi efectuata fara oprirea echipamentului. [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN