Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

"Bazarul cu mirodenii” dorește să își majoreze vânzările, atât prin promovare și fidelizarea clienților, cât și prin dezvoltarea unei zone în care clienții să poată servi un ceai sau o cafea.


„Această idee mi-a venit în momentul în care am văzut spațiul comercial. Mă gândesc la 3-4 mese unde, pe lângă cafea și ceai, să putem servi diverse gustări”, a declarat domnul Mihai Florea, citat de Progresiv.


Proprietarul se mai gândește și să extindă sortimentația cu o gamă de vinuri eco. „Am întâlnit în urmă cu doi ani, la un târg la care am participat, un producător de vinuri eco din Franța. Am discutat atunci, însă nu s-a materializat proiectul.


Este însă un exemplu de ce am mai putea face. Oricum, vom fi foarte atenți la extinderea sortimentației pentru că nu vreau să ne transformăm în băcănie. Vrem să rămână clar în mintea clienților profilul magazinului nostru”, conchide proprietarul Bazarul cu mirodenii.

Alte articole recomandate:

Decizia Rusiei de a interzice importurile de produse alimentare din SUA și Uniunea Europeană are un impact puternic asupra producătorilor din România, deoarece legumele și fructele destinate pieței rusești sunt redistribuite către alte țări ceea ce înseamnă o competiție serioasă din moment ce prețurile sunt la jumătate față de cele practicate de producătorii autohtoni. Producătorii de legume și fructe din România sunt îngrijorați de această măsură pentru că nu ma [...]
Piața napolitanelor nu este singura unde produsele vrac mai au încă un procent important. Și pe alte segmente din industria dulciurilor precum biscuiții, dar și pe piața cărnii sau a lactatelor, produsele sunt cumpărate de clienți „la kilogram“.  Fiecare român consumă în medie anual circa 30 de na­politane de 20 de grame, pe o piață unde produsele vrac reprezintă încă mai mult de un sfert din volumele totale de napolitane comer­ciali­zate pe [...]
Cel mai mare producător de coniacuri din Republica Moldova, Călărași Divin, ce deține 60% din vânzările de coniacuri din Republica Moldova a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie. Acesta și-a prezentat o mare parte din gamele de coniacuri (divinuri) cu vechime de 3-6 ani (Legenda,  Orfeu și Decorative), 6-12 ani (gama Status Regal), 7-30 ani [...]
(Comunicat) Macromex a finalizat constructia Edenia Distribution Center, centrul logistic de la Campia Turzii, care include celui mai inalt depozit High-Bay de produse congelate din Europa, in urma unei investitii de 17 milioane de euro. Centrul de distributie, a carui constructie a debutat in martie 2013, urmeaza sa intre in functiune in luna aprilie a acestui an, dupa finalizarea perioadei de probe. “Locatia centrului de distributie este una strategic aleasa: Campia Turzii, un nod [...]
Codul fiscal prevede, din 2016, scaderea accizei la alcool si bauturi alcoolice, dar acestea se vor ieftini mai devreme, deoarece unele firme reduc preturile din aceasta luna.   Conform prevederilor Codului fiscal, din 1 ianuarie 2016, valoarea accizei la alcool etilic trebuie sa scada cu 30%, de la 4.738 de lei/hectolitru de alcool pur, cat este in prezent, pana la 3.306,98 lei/hectolitru. In aceste conditii, ar fi de asteptat ca si preturile bauturilor spirtoase si alcoolice sa scada, [...]
Döhler aratã tendințele pe arome și produse din aceastã piațã!   Produsele naturale, sãnatoase, cu un conținut caloric scãzut, premium sau economice sunt tendințele care au dominat piața de bãuturi și food ani la rând.Pentru al treilea an consecutiv, compania Döhler oferã o analizã a tendințelor din piața bãuturilor. În calitatea sa de producãtor de ingrediente naturale și sistem [...]
(Comunicat) O delegație din partea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au participat la Conferința privind Fraudele Alimentare, organizată de Comisia Europeană în colaborare cu Ministerul Sănătății din Italia, la Roma. La această reuniune au participat specialiști ai autorităților responsabile de siguranța alimentelor din statele membre, ai poliției, vămilor, cercetători, dar și reprezentanți ai operatorilor din domeniul indus [...]
Agentia de publicitate DDB Romania si agentia de comunicare digitala Tribal Worldwide Romania, parte a grupului de comunicare The Group, anunta lansarea campaniei promotionale "Gatesc pentru tine, castig pentru tine!", realizata pentru brandul de condimente Cosmin (Fuchs Condimente). Promotia se desfasoara in perioada 15 octombrie – 15 decembrie 2015 si este cea mai mare de acest tip derulata pana in prezent de brand.   "Brandul Cosmin este unul traditional, de incred [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN