Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cele mai mari două mal­luri din Capitală- Bănea­sa Shopping City și AFI Cotroceni- au strâns îm­preună anul trecut ve­ni­turi de 350 milioane de lei la profituri nete de aproape 90 milioane de lei, arată datele de la Ministerul Finanțelor.


Astfel, cele două centre comerciale și-au consolidat primele poziții pe piața din București, după un an în care mallu­ri­le din Capitală nu au avut creș­teri spectaculoase.


De altfel, cele mai mari zece malluri din Capitală au realizat anul trecut ve­ni­turi cumulate de circa 680 de milioa­ne de lei (154,5 milioane de euro), ni­velul fiind în ușoară creștere față de cel înregistrat în anul anterior. Sunt însă și malluri precum Sun Plaza sau București Mall care au înregistrat o cifră de afaceri mai mică decât în anul precedent. Pe de altă parte, cel mai nou mall deschis în Capitală- Mega Mall - s-a clasat anul trecut direct pe poziția a treia în clasamentul celor mai mari centre comerciale după venituri, în condițiile în care a fost deschis în luna mai.


Compania ELJ Vatra SRL, care administrează Mega Mall, centrul comercial deschis de sud-africanii de la NEPI, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 75,3 milioane de lei (17,1 milioane de euro). Activitatea mallului se vede însă în acest rezultat, deoarece afacerile înainte de anul 2015 erau de ordinul zecilor sau al sutelor de mii de lei. ELJ Vatra SRL figurează la Minis­terul de Finanțe ca fiind înre­gistrată din anul 2010.


Firma a încheiat anul cu pierderi aproape triple față de ci­fra de afaceri. Acesta este și cazul ce­lui­lalt mall operat de NEPI, Promenada, administrat prin firma Floreasca City Center, care, la o cifră de afaceri de 63,2 milioane de lei (14,4 milioane de euro), a avut pierderi de 112,4 milioane de lei, potrivit mfinante.ro. NEPI a achiziționat Promenada în 2014 de la grupul austriac Raiffeisen Evolution, într-o tranzacție estimată la 150 de milioane de euro.

Alte articole recomandate:

(Autor: Maria Demetriad)  Principalele materiale metalice utilizate în industria alimentară, cu aplicabilitate în sectorul dulciurilor sunt oțelul inoxidabil, aluminiul și staniul, atenția principală fiind îndreptată împotriva transferului de metal de la ambalaj, la produs. Totodată, este necesar controlul precis al acidității, considerată factor principal în apariția oxidării.   Oxidarea, principalul pericol   Aciditatea, [...]
Cei mai importanti trei indicatori pentru factorii care definesc succesul pe piata locala in 2014 raman: rezultatele financiare - 96% (93% in 2013), satisfactia clientilor - 78% (77% in 2013) si cota de piata - 63% (64% in 2013), potrivit celui mai recent studiu "O noua viziune a cresterii" realizat de Ernst&Young Romania ce analizeaza perceptia acestora in privinta perspectivelor mediului de afaceri din Romania in 2014. Datele arata ca 39% dintre liderii de business mentioneaz [...]
Un lucru este sigur: Consumatorii care caută aventuri pentru papilele lor gustative sunt din ce în ce mai mulți, iar tendința se consolidează. Tocmai de aceea, sectorul procesării alimentelor trebuie să țină pasul. Dar, care sunt celelalte tendințe? Innova Market Watch a realizat un studiu care răspunde acestei întrebări. Top Ten Tocmai pentru a face față mai bine solicitărilor venite din partea consumatorilor, Innova Market Watch a analizat o sumedenie de [...]
Joi, 17 aprilie 2014, de la ora 11:00, va avea locCONFERINȚA DE LANSARE A CAMPANIEI DE REDUCERE A TVA LA CARNE ȘI PREPARATELE DIN CARNE la sediul Federației Naționale PRO AGRO (Bd. Carol I, nr. 6, et. 2, sector 3, București – lângă clădirea MADR). În aceeași zi va fi lansată și platforma on-line www.taietva.ro. Prin intermediul acesteia românii se pot implica direct în susținerea campaniei și pot urmări [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce, se intreaba jurnalistii de la Progresiv? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea ma [...]
Actul normativ prevede noi reguli pentru fermieri printre care noi condiții și o formă actualizată a atestatului de producător, carnete în care vor fi trecute toate vânzările, dar și obligația autorităților de a aloca cel puțin 40% din totalul spațiilor din piețe pentru producătorii agricoli. ”Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modul de desfășurare al activităților economice de valorificare de către producătorii [...]
Ofensiva aproape nemiloasă a marilor distribuitori de alimente, iată, a atins și sectorul Eco-bio, dacă s-a ajuns ca, pe plan mondial, să se pună întrebarea dacă viitorul sectorului va însemna produse ”de firmă” sau private label? Totul rămâne ca piața să rezolve, pentru că, nu-i așa, trăim în lumea unei economii libere. Și, totuși, care va fi direcția dominantă? Un posibil răspuns îl putem afla din documentele de bază ale [...]
Compania Sartorom a confirmat participarea la ediția a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes într-o economie aflată în dezechilibru”. Despre Sartorom Sartorom s-a născut acum aproape 25 de ani din dorinta unei [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN