Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel european.


Tehnologia ambalajelor premium Exonia în slujba consumatorului


Ambalajul are un rol esențial în viața unui produs. Până nu demult, protecția fizică a alimentelor ambalate a fost considerată suficientă. Însă, ultimele descoperiri în domeniu au permis apariția ambalajelor cu bariere de protecție pentru oxigen, vapori de apă, praf, caracteristici ce asigură menținerea conținutului curat, proaspăt și contribuie efectiv la extinderea termenului de valabilitate al produselor pentru consum în siguranță și utilizare prelungită. Un exemplu în acest sens este ambalarea produselor sub formă de pulberi, care necesită o protecție sporită împotriva umidității. Pentru această categorie de produse, fabrica noastră oferă ca soluție filmul multistrat SEALANT®, film care blochează efectiv permeabilitatea la vapori și gaze a produsului ambalat. Astfel, pulberile nu se solidifică și nu își pierd proprietățile pe fluxul logistic dintre producător și consumator, precizează domnul Adrian IVAN, director tehnic al producătorului EXONIA.


Un ambalaj de calitate trebuie sa protejeze produsul și de factori externi precum aer, lumină, microorganisme, să îi protejeze nutrientii, să fie și prietenos cu mediul, să fie usor de utilizat de către consumatori, dar să aibă și un randament cât mai mare în cadrul procesului tehnologic de ambalare.


Ambalajele multistrat AIRBLOCK® de la EXONIA sunt realizate pe baza tehnologiei de coextrudare combinată cu laminarea mai multor tipuri de filme inclusiv metalizate, care protejează produsul de contactul cu lumina și oxigenul, factori care contribuie la degradarea vitaminelor. De exemplu, vitamina B2 din laptele praf expus la lumină timp de 12 ore, într-un ambalaj transparent, se degradează cu pâna 35%. Ambalajul AIRBLOCK® fabricat de Exonia, cu straturile sale protectoare, păstreaza valoarea nutrițională a alimentelor, ferindu-le de lumină, aer și microorganisme.


Pot fi ambalajele alimentare prietenoase cu mediul?


DA, producem ambalaje OxoBiodegradabile, adica acele pungi care, dupa o perioadă de aproximativ 6-9 luni se dezintegrează. În plus, toate ambalaje EXONIA sunt 100% reciclabile, în urma reciclării lor, materiile prime rezultate sunt refolosite pentru a da naștere altor ambalaje. Deținem în fabrica EXONIA o mică secție de RECICLARE ecologică a foliei de polietilenă ce provine de la deșeurile rezultate în procesul nostru tehnologic, astfel încat, efectiv NU generăm nici un tip de deșeuri în mediu, ci totul se reutilizează. Ne mândrim cu acest aspect și am constatat cu plăcere ca și unii dintre clienții noștrii ne apreciază tocmai pentru că ne străduim să implementăm soluții de eficientizare și de producție ecologică, explică domnul Tiberiu STOIAN, directorul general al producătorului ieșean. Domeniul ambalajelor destinate alimentelor va reprezenta în continuare focusul nostru. Ne-am specializat pe producția ambalajelor destinate domeniilor: panificație, patiserie, produse congelate, cafea, pulberi.


Pentru produse non food, oferim clienților soluții profesionale de ambalare a detergenților, chimicalelor și chiar a medicamentelor, inclusiv cu proprietăți de barieră pentru prevenirea infiltrațiilor care ar duce la deteriorarea produselor, sau care permit menținerea substantelor volatile ca în cazul servețelelor umede. În portofoliul nostru există mai multe categorii de produse: sacoșe personalizate complex în policromie cu până la opt culori, inclusiv speciale, pungi, saci și folii film din polietilenă și polipropilenă simple sau laminate, etichete autocolante în rolă și benzi adezive imprimate tip scotch, benzi avertizoare, folie termocontractibilă imprimată pentru ambalarea produselor industriale, și multe altele.


Ambalajul parte a mix-ului de marketing al produselor de succes


Dnul. Cosmin BOGHIU, marketing manager al fabricii de ambalaje EXONIA, consideră că domeniul ambalajelor personalizate este și va fi și in viitor unul cu potential mare de crestere, provocarea în acest domeniu reprezentând-o inovația și creativitatea. Aceasta se traduce într-un mod de gândire prin care se dezvoltă soluții noi de design și formă, utile pentru consumatorii finali și care aduc, în același timp, valoare adăugată business-ului ambalatorului. Inovația este necesară, datorită faptului că proiectele aferente fiecărui beneficiar sunt complexe și adaptate la multitudinea de produse ce urmează a fi ambalate și la particularitățile acestora. Fiecare nou proiect de ambalaj reprezintă un unicat la care se ține cont de tipul produsului de ambalat (alimentar / nealimentar), riscurile la care acesta este supus (decongelare accidentală, pierderea aromei, etc) dar și de publicul țintă căruia îi este adresat. Pentru fiecare particularitate, departamentul de proiectare al fabricii oferă un anumit tip de ambalaj care reprezintă soluția personalizată optimă.


Tehnologia la baza inovației și dezvoltării


La baza productiei ambalajelor complexe stau investițiile constante în echipamemente tehnologice specifice, dar mai ales inovarea continuă. În acest sens, în cadrul Expoziției Europene EUROINVENT 2016, Fabrica de Ambalaje EXONIA prezintă nu mai puțin de 3 modele industriale noi de ambalaje, pe care le-a dezvoltat în ultimii 2 ani. Antreprenorii conștientizează tot mai mult importanța unui ambalaj calitativ, creativ și funcțional, motiv pentru care observăm zilnic o reorientare a clienților către profesioniștii din industria ambalajelor. În aceste condiții Exonia devine probabil una dintre cele mai ofertante soluții de pe piața românească, având asigurat fundamentul pentru a dezvolta portofoliu și implicit profitabilitatea fabricii pe termen lung.


Contact: eMail: Comenzi@FabricaDeAmbalaje.ro, www.Exonia.ro

Alte articole recomandate:

Wessling România a confirmat participarea la Meat & Milk 2016, evenimentul urmând să se desășoare în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.   Grupul de firme Wessling activează în 30 de orașe din Europa, precum și în China, oferind clienților [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Producătorul de hârtie și carton Vrancart Adjud (VNC), controlat de SIF Banat-Crișana (75%), și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de circa 10 mil. euro, pentru eficien­tizarea și creșterea capacităților de producție.   În prezent compania are în derulare un nou proiect finanțat din fonduri norvegiene în valoare de 3 mil. euro, din care asistența financiară nerambursabilă este de circa 1 mil. euro, proiectul urmând să fie implementat [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]
Multinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie. Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN