Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.


 


De fapt, aceasta a fost și ideea de bază a evenimentului din acest an: Certificarea IFS nu este un moft, nu este nici o obligație, dar poate fi definitorie pentru o afacere de succes care pune în prim-plan ingredientele succesului:  calitatea muncii, calitatea produsului și siguranța lui, calitatea actului de retail și satisfacția consumatorului.


 


Referitor la eveniment, domnul Ionuț Nache, Manager General al Inaq Consulting și organizator principal al evenimentului, ne-a declarat:


 


”Pentru noi, cea de-a treia ediție a Conferinței IFS reprezintă întâlnirea cu principalii jucători din piața de retail, furnizori de food și non-food pentru mărfurile marcă privată, furnizori certificați IFS sau care urmează să se certifice. Cu această ocazie, avem posibilitatea de a le transmite tuturor ultimele noutăți pe care le avem de la partenerul nostru, IFS Management GmbH-Germania, care este proprietarul schemei de certificări IFS, precum și aducerea în atenție a unor prezentări din domeniu, strict legate de abordarea cerințelor IFS, soluții, analize ale produselor alimentare și nealimentare. Ca noutate, vom aborda subiectele legate de noua versiune a standardului IFS-HPC, din domeniul produselor non-alimentare, dar și detalii legate de programul IFS de Integritate, o prezentare a situației din Europa, plus detalierea experienței Poloniei, din perspectiva IFS.”


 


Dar, iată temele discutate la IFS 2016:



– Apariția versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra în vigoare în luna Octombrie 2016, urmând ca începând cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate să fie cele bazate pe aceasta versiune.


– Situatia certificarilor IFS Broker si IFS Logistics la nivel mondial si european. Situatia cererilor de certificare pe acest domeniu in Romania.


– IFS Cerința retailerilor pentru furnizorii de marca proprie – Oana Barna,Team Leader Quality Management Rewe Group


– Cele mai întâlnite abateri față de cerințele standardului IFS la producătorii certificați IFS – Mihaela Ardeleanu, Auditor IFS


– Prezentarea cursurilor organizate de INAQ Consulting ca IFS Trainingcenter în 2016 – Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting


– Noua procedură de retragere – rechemare, protocolul cu AMRCR –ANSVSA – Florin Căpățână, Vicepreședinte AMRCR


– Informații nutriționale, analiză sau calcul / Contaminanți – Prezentare ICA Research & Development


– Cerinte si posibilitati de testare a conformitatii ambalajelor si materialelor care intra in contact cu alimentele, IBA Bucuresti.



– Sisteme Sika pentru constructii si finisaje in industria alimentara , SIKA România


– Standarde Globale GS1 – Suport pentru Auditul IFS – Trasabilitate, GS1 România


– Determinarea corpurilor străine și verificarea cantitativă


– Managementul alergenilor


– IFS și igiena, sistem în sistem


– Controlul Dăunătorilor din perspectiva IFS

Alte articole recomandate:

Aura Alexa Ioan Prima conferință în România despre standardele Global G.A.P. a avut loc ieri, la Hotelul Phoenicia. La dezbaterea moderată de Ionuț Nache, director general INAQ Consulting, au fost invitati speciali Kerstin Uhlig, manager Corporate Relations Global G.A.P. , MarekMArzec, representative Central&Eastern Europe, Macieej Majewski, Partner, Freshmazovia. Com Sp.J. Poland, Martin de Jong Managing Director AgriWorks BV, Alexandru Jurconi, președintel [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
Actul normativ prevede noi reguli pentru fermieri printre care noi condiții și o formă actualizată a atestatului de producător, carnete în care vor fi trecute toate vânzările, dar și obligația autorităților de a aloca cel puțin 40% din totalul spațiilor din piețe pentru producătorii agricoli. ”Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modul de desfășurare al activităților economice de valorificare de către producătorii [...]
Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AM POSDRU) - Ministerul Fondurilor Europene - a publicat vineri, 23 mai 2014, varianta finală a Ghidului Solicitantului - Condiții Generale aferent cererilor de propuneri de proiecte lansate în anul 2014.   Pregătirea profesională, esențială pentru companii   ”Existența unor bune practici în formarea profesională continuă (FPC) a angajaților [...]
Compania Rina, unul dintre cele mai importante organisme de certificare din Romania, a lansat, prin divizia Rina Training Factory, programa de cursuri toamna, septembrie – noiembrie 2014. Printre cele 30 de cursuri furnizate se regasesc cele de Auditor Intern, Auditor Extern, Manager Calitate & Mediu, Core Tools, Managementul Deseurilor. Va invitam sa gasiti in cele ce urmeaza planificarea detaliata a cursurilor:   CURSURI AUDITORI IRCA: Auditor extern ISO 9001, 29 septembrie [...]
Furnizorul de soluții software Arobs Transilvania, controlat de Voicu Oprean, a deschis cel de-al patrulea sediu al companiei din Cluj în clădirea de birouri Cluj Business Center, deținută de frații Buzoianu și caută 60 de oameni pe poziții de analist business, dezvoltator software și tester. Clădirea de birouri Cluj Business Center are o capacitate de aproximativ 600 de persoane, iar pe lângă Arobs, aici funcționează și sediul companiei SAP România, subsidiara locală a [...]
Argus Constanța (UARG), companie ce activează în domeniul uleiurilor și al grăsimilor, a numit, din data de 1 octombrie, drept auditor intern compania CIPL Expert Audit București, pe o perioadă de un an. În primul semestru, Argus a raportat o cifră de afaceri de 79,69 milioane lei, în scădere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, UARG a înregistrat o pierdere de 1,21 milioane lei după primele șase luni, față de un profit de 52.256 lei în [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN