Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În Germania, prețurile laptelui alunecă sub cele ale apei minerale, iar mulți femieri se tem pentru viitorul lor. Prețurile laptelui scad din cauza supraofertei generate de eliminarea cotelor de producție anul trecut, scrie Deutsche Welle.


În Germania, aproximativ 75.000 de fermieri resimt impactul scăderii prețurilor, acestea si­tuându-se la jumătatea nivelului la care ar trebui să se afle pentru ca aceștia să-și poată acoperi în întregime costurile de producție.


Fermierii câștigă acum sub 30 de cenți pe litru, iar în unele cazuri 18 cenți pe litru, o scădere dra­matică față de 2013, când aceștia câștigau până la 42 de cenți pe litru.


Dintre cei 75.000 de fermieri din Germania, mii au intrat deja în faliment în ultimele luni, iar mulți se luptă să supraviețuiască, potrivit Spiegel.


Luna trecută, partidul creștin democrat al cancelarului german Angela Merkel a propus un pachet de susținere a fermierilor, în valoare de peste 200 de mili­oane de euro, ale cărui detalii ur­mează a fi prezentate la „summitul laptelui“ de la sfârșitul acestei luni.


În ultimele luni, producătorii de lapte au lansat ample de-monstrații în întreaga Europă pentru a protesta împotriva efec-telor devastatoare ale prăbușirii prețurilor laptelui.


La începutul lunii mai, în Germania supermarketul Aldi a redus prețul laptelui în magazinele sale de la 59 de cenți pe litru până la 46 de cenți, ceea ce înseamnă că laptele este acum mai ieftin decât unele branduri de apă minerală.


Ministrul german al agri-culturii Christian Schmidt a vorbit despre necesitatea unor limite de producție într-un interviu recent, însă a exclus posibilitatea revenirii la cotele care au dominat Europa timp de peste trei decenii.

Alte articole recomandate:

Sancțiunile rusești asupra produselor alimentare ce provin din Republica Moldova i-a determinat pe producătorii de profil din această țară să se orienteze rapid spre căutarea de piețe externe din alte colțuri ale lumii, vizată fiind și piața românească. La Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată în perioada 29 octombrie -2 noiembrie 2014, la București, au participat cu un stand colectiv un grup de 17 [...]
Peste 24% dintre bucureșteni sunt interesați să cumpere produse de panificație de calitate, în timp ce 15% se uită după preț, relevă un studiu efectuat de Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), în București, în perioada mai-august 2014.   "Am făcut un studiu de piață, am plătit o firmă specializată, să vedem ce dorește consumatorul să cumpere, ce sortimente, ce ingrediente [...]
România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, produse alimentare și animale vii în sumă de 1,054 miliarde euro, cu 178,4 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de produse alimentare și animale vii s-au cifrat la 1,268 miliarde euro, fiind cu 5,6 milioane euro mai mari față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se [...]
amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Liniile de procesare de mare capacitate necesită, la capătul lor, echipamente adecvate de ambalare, mai ales în cazul producției care își găsește desfacerea prin marile lanțuri de magazine. În ediția de față, vă prezentăm câteva soluții oferite de compania Delkor Sistem, lider în domeniu, potrivit DairyIndustries. Ultima propunere de la această companie este Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al [...]
Nestle a deschis cea mai eficientă fabrică de lactate din punct de vedere al consumului de apă, în Mexic și declară că au un plan pentru reducerea consumului de apă în alte unități de procesare, informează Dairy Reporter. Activitățile din fabrica de lactate Nestle, Cero Aqua (”apă zero”) se desfășoară sub conceptul de a nu extrage niciun pic de apă din pânza freatică și folosind apa din lapte în timpul procesului de producer [...]
Mai multe persoane alcoolice din Amsterdam sunt recompensate cu bere după ce muncesc aproximativ șase ore pe zi pentru salubrizarea orașului, informează BBC. Inițiativa aparține companiei private Rainbow, iar proiectul de față este finanțat parțial cu bani de la guvernul olandez.   Organizatorii afirmă că din punctul lor de vedere și celelalte țări ar trebui să abandoneze corectitudinea politica de modă veche și să adopte aceleași măsuri.   Rene, un bărbat în vârstă de 52 [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN