Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În Germania, prețurile laptelui alunecă sub cele ale apei minerale, iar mulți femieri se tem pentru viitorul lor. Prețurile laptelui scad din cauza supraofertei generate de eliminarea cotelor de producție anul trecut, scrie Deutsche Welle.


În Germania, aproximativ 75.000 de fermieri resimt impactul scăderii prețurilor, acestea si­tuându-se la jumătatea nivelului la care ar trebui să se afle pentru ca aceștia să-și poată acoperi în întregime costurile de producție.


Fermierii câștigă acum sub 30 de cenți pe litru, iar în unele cazuri 18 cenți pe litru, o scădere dra­matică față de 2013, când aceștia câștigau până la 42 de cenți pe litru.


Dintre cei 75.000 de fermieri din Germania, mii au intrat deja în faliment în ultimele luni, iar mulți se luptă să supraviețuiască, potrivit Spiegel.


Luna trecută, partidul creștin democrat al cancelarului german Angela Merkel a propus un pachet de susținere a fermierilor, în valoare de peste 200 de mili­oane de euro, ale cărui detalii ur­mează a fi prezentate la „summitul laptelui“ de la sfârșitul acestei luni.


În ultimele luni, producătorii de lapte au lansat ample de-monstrații în întreaga Europă pentru a protesta împotriva efec-telor devastatoare ale prăbușirii prețurilor laptelui.


La începutul lunii mai, în Germania supermarketul Aldi a redus prețul laptelui în magazinele sale de la 59 de cenți pe litru până la 46 de cenți, ceea ce înseamnă că laptele este acum mai ieftin decât unele branduri de apă minerală.


Ministrul german al agri-culturii Christian Schmidt a vorbit despre necesitatea unor limite de producție într-un interviu recent, însă a exclus posibilitatea revenirii la cotele care au dominat Europa timp de peste trei decenii.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Transavia anunță că anul acesta va aloca 8 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje performante. În același timp, compania va închide creditele bancare astfel încât, până la finalul anului, să își desfășoare activitatea din surse proprii. În 2013, Transavia a înregistrat o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro și un profit brut de 12,5 milioane de euro, fiind un an extrem de profitabil  pentru companie, [...]
Acționarii Bergenbier, al treilea mare produ­cător local de bere, au aprobat ieri majorarea capitalului social cu 65 mil. euro, sumă care potrivit companiei va fi foloistă pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliu. „Molson Coors (compania care deține Bergenbier – n.red.) este decisă să sprijine toate eforturile companiei sale în România, investind în continuare în Bergenbier S.A. pentru a-și atinge obiectivele: susținerea și creșterea mărcilor din [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
 În această vară, gama de succes Häagen-Dazs Secret Sensations vine cu o nouă aromă specială: Tiramisu, confirmând încă odată, faptul că Häagen-Dazs este fără dubii o înghețată inovativă!Inimi bogate de sos de cafea și bucăți fine de pișcoturi ascunse prin, atât de catifelata înghețată Tiramisu, care la fel ca întreaga gama Secret Sensations este inspirată de un desert cosmopolitan. Vara 2014 ne aduce o noua [...]
In Ungaria, Coca-Cola a dus ideea asocierii cu muzica mai departe. Intr-un proiect dezvoltat de McCann Budapest, automatele de vanzarea au fost tunate cu sisteme de tip tonomate muzicale. Inceput ca un experiment, ideea a functionat si a fost extinsa in mai multe orase. Conform prezentarii facuta de agentie, mecanismul de vanzare a generant vanzari de 5.8 mai mari decat media automatelelor obisnuite. Playlistul este format din melodii alte artistilor locali. Conform [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce, se intreaba jurnalistii de la Progresiv? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea ma [...]
Guvernul de la Beijing a ridicat restricțiile impuse Braziliei pentru importurile de carne de vită, pe fondul depistării unui caz de encefalopatie spongiformă bovină în Paraná, în luna decembrie 2012, relateaza Recolta.eu. Anunțul a fost făcut în această săptămână chiar de către președintele brazilian Dilma Rousseff cu ocazia unei vizite oficiale întreprinse de omologul său chinez, Xi Jinnping. Piața de desfacere a cărnii de vită [...]
Pe data de 20 martie va avea loc un eveniment dedicate tehnologiilor de îmbuteliere lichide, inclusiv procesarea aseptică, ESL și la presiune înaltă (HPP), informează Dairy Reporter. Evenimentul este găzduit de site-urile BeverageDaily și DairyReporter, iar printre speakeri se numără manageri executivi de la GEA Procomac, Refresco Gerber, Coca- Cola Hellenic, precum și un reprezentant renumit din domeniul academic, Aaron Brody și alți doi consultanț [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN