Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În Germania, prețurile laptelui alunecă sub cele ale apei minerale, iar mulți femieri se tem pentru viitorul lor. Prețurile laptelui scad din cauza supraofertei generate de eliminarea cotelor de producție anul trecut, scrie Deutsche Welle.


În Germania, aproximativ 75.000 de fermieri resimt impactul scăderii prețurilor, acestea si­tuându-se la jumătatea nivelului la care ar trebui să se afle pentru ca aceștia să-și poată acoperi în întregime costurile de producție.


Fermierii câștigă acum sub 30 de cenți pe litru, iar în unele cazuri 18 cenți pe litru, o scădere dra­matică față de 2013, când aceștia câștigau până la 42 de cenți pe litru.


Dintre cei 75.000 de fermieri din Germania, mii au intrat deja în faliment în ultimele luni, iar mulți se luptă să supraviețuiască, potrivit Spiegel.


Luna trecută, partidul creștin democrat al cancelarului german Angela Merkel a propus un pachet de susținere a fermierilor, în valoare de peste 200 de mili­oane de euro, ale cărui detalii ur­mează a fi prezentate la „summitul laptelui“ de la sfârșitul acestei luni.


În ultimele luni, producătorii de lapte au lansat ample de-monstrații în întreaga Europă pentru a protesta împotriva efec-telor devastatoare ale prăbușirii prețurilor laptelui.


La începutul lunii mai, în Germania supermarketul Aldi a redus prețul laptelui în magazinele sale de la 59 de cenți pe litru până la 46 de cenți, ceea ce înseamnă că laptele este acum mai ieftin decât unele branduri de apă minerală.


Ministrul german al agri-culturii Christian Schmidt a vorbit despre necesitatea unor limite de producție într-un interviu recent, însă a exclus posibilitatea revenirii la cotele care au dominat Europa timp de peste trei decenii.

Alte articole recomandate:

Publicația infoALIMENT Magazin, editată de Agenția infoGROUP, va participa la Târgul Indagra, precum și la Salonul Indagra Food, care vor avea loc la Centrul Expozițional Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie 2015. Cu această ocazie, echipa redacțională va intra în dialog cu vizitatorii, prezetându-le principalele programe editoriale, planurile de viitor, tematicile care vor fi în atenția editorială în anul 2016 [...]
O companie britanica de lux ofera ocazia unui cadou unic de Sarbatori. VeryFirstTo vinde cei mai scumpi biscuiti din lume, dar care fac toti banii. Si nu bani putini, pentru ca un pachet debiscuiti costa nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane de lire sterline. Insa, pachetul contine o supriza...deosebita!  “Nu exista glume in interiorul pachetului”, spun producatorii si au dreptate. In functie de optiunea cumparatorului, acesta gaseste inauntru, pe langa cei sase [...]
Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si Petrom. “Dac [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
Domnul Andrei Butaru, Președinte al ANSVSA, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se își va derula lucrările în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, domnul Butaru va prezenta ultimele acțiuni întreprinse de instituția pe care o conduce, dar va detalia cele mai importante informații legate d [...]
Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat că de patru-cinci zile este concurență în piață, fiind afișate la raft două prețuri, cel vechi și cel cu TVA scăzut de luni la 9%, fiind simțită o creștere în vânzări, context în care au de câștigat consumatorii, dar și segmentul de agricultură. Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat că de patru-cinci zile este concurență în piață, fiind afișate la raft două prețuri, cel vechi și cel cu TVA [...]
Desfășurată la Newark, California, conferința internațională cu titlul Dairy Distribution and Fleet Management a adus în fața asistenței soluții de ultimă generație din domeniul comunicațiilor și al sistemelor informatice, menite a îmbunătăți activitatea de depozitare, evidență și transport, strict specializate pe produse lactate. Pentru a argumenta necesitatea adoptării noilor tehnologii, Koren Lilburn, manager al [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN