Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În Germania, prețurile laptelui alunecă sub cele ale apei minerale, iar mulți femieri se tem pentru viitorul lor. Prețurile laptelui scad din cauza supraofertei generate de eliminarea cotelor de producție anul trecut, scrie Deutsche Welle.


În Germania, aproximativ 75.000 de fermieri resimt impactul scăderii prețurilor, acestea si­tuându-se la jumătatea nivelului la care ar trebui să se afle pentru ca aceștia să-și poată acoperi în întregime costurile de producție.


Fermierii câștigă acum sub 30 de cenți pe litru, iar în unele cazuri 18 cenți pe litru, o scădere dra­matică față de 2013, când aceștia câștigau până la 42 de cenți pe litru.


Dintre cei 75.000 de fermieri din Germania, mii au intrat deja în faliment în ultimele luni, iar mulți se luptă să supraviețuiască, potrivit Spiegel.


Luna trecută, partidul creștin democrat al cancelarului german Angela Merkel a propus un pachet de susținere a fermierilor, în valoare de peste 200 de mili­oane de euro, ale cărui detalii ur­mează a fi prezentate la „summitul laptelui“ de la sfârșitul acestei luni.


În ultimele luni, producătorii de lapte au lansat ample de-monstrații în întreaga Europă pentru a protesta împotriva efec-telor devastatoare ale prăbușirii prețurilor laptelui.


La începutul lunii mai, în Germania supermarketul Aldi a redus prețul laptelui în magazinele sale de la 59 de cenți pe litru până la 46 de cenți, ceea ce înseamnă că laptele este acum mai ieftin decât unele branduri de apă minerală.


Ministrul german al agri-culturii Christian Schmidt a vorbit despre necesitatea unor limite de producție într-un interviu recent, însă a exclus posibilitatea revenirii la cotele care au dominat Europa timp de peste trei decenii.

Alte articole recomandate:

La mai putin de un an de la deschiderea primului magazin in Targu Mures, Carrefour va deschide, marti, cel de-al treilea supermarket din acest oras, ridicand numarul total de magazine în acest format la 81. Noul magazin Market, aflat pe Bulevardul 1848 nr. 59-63, are o suprafata de peste 500 de mp.Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour: •    Apel gratuit pentru [...]
Sectorul Bere a generat in luna august a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 40% fata de luna iulie, si un viewership de peste 12,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 40% in presa online, cu 38% pe retelele sociale si cu 21% pe bloguri si forumuri, informeaza Iqads.  Cele mai de succes postari vin din partea Ursus. Topul vizibilitatii brandurilor de Bere in online, in functie de expresiile [...]
Nivelul autoconsumului in Romania este destul de ridicat in conditiile in care 2 din 3 romani declara ca obisnuiesc sa foloseasca produse din alte surse decat retail. Potrivit datelor GfK, nu mai putin de 64% dintre gospodariile din Romania folosesc alimente proaspete din productie proprie. Volumic, nivelul autoconsumului variaza destul de mult in functie de categorie, putand ajunge chiar si la 40% in unele segmente. Moldova, Oltenia si Dobrogea sunt in topul regiunilor cu cel mai mare [...]
Înghețata de cătină a dovedit o dată în plus că, fie vară sau iarnă, o înghețată bună îți răsfață mereu papilele gustative, iar dacă delicatesa este preparată doar din cătină și alte ingrediente vegetale, îți vine în minte imediat și gândul că perioada de post ar putea însemna vânzări record pentru un astfel de produs inedit, notează Agrointel. Și de data aceasta, românii sunt deschizători de [...]
Aproximativ 57% dintre companiile din industria cărnii prezintă un risc de insolvență peste medie, iar dintre acestea, una din patru firme au un risc ridicat de insolvență, se arată într-un studiu al Coface, potrivit căruia 35% din companii fac plățile foarte lent sau nu respectă contractele.   Coface România a analizat un eșantion de 127 de companii care își desfășoară activitatea în domeniul cărnii. După patru ani consecutivi în care [...]
Un misterios ingredient al lumii antice având la bază peștele și intestinele de pește, utilizat pentru condimentarea tuturor preparatelor culinare în epoca romană, este, se pare, precursorul actualilor potențiatori de aromă obținuți pe cale chimică. Potrivit maestrului bucătar Mircea Groza, citat de Agerpres, un pasionat de bucătăria romană, ingredientul cunoscut sub denumirea de ‘garum’ este un condiment prezent în toat [...]
(Mediafax) Producătorii elvețieni de brânzeturi vor să combată falsificarea produselor lor, între care renumita brânză Emmental, cu ajutorul amprentei genetice, înființând în acest scop un depozit unde, la o temperatură de minus 80 de grade Celsius, sunt păstrate 10.000 de mostre de bacterii din lapte. Industria elvețiană a brânzeturilor, care a realizat anul trecut exporturi de 604 milioane de franci elvețieni (659 milioane dolari), a recurs la metoda [...]
Procesul de rebranding dezvoltat intr-o perioada de aproximativ 6 luni si finalizat in prima parte a anului acestuia seteaza premisele dezvoltarii portofoliului de produse Zuzu in orice directie strategica in cadrul subcategoriilor pietei de lactate, informeaza Revista Piata. Noutatea absoluta a proiectului de rebranding o reprezinta solutia de arhitectura de portofoliu creata conform beneficiilor aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia mult prea des intalnita pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN