Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În Germania, prețurile laptelui alunecă sub cele ale apei minerale, iar mulți femieri se tem pentru viitorul lor. Prețurile laptelui scad din cauza supraofertei generate de eliminarea cotelor de producție anul trecut, scrie Deutsche Welle.


În Germania, aproximativ 75.000 de fermieri resimt impactul scăderii prețurilor, acestea si­tuându-se la jumătatea nivelului la care ar trebui să se afle pentru ca aceștia să-și poată acoperi în întregime costurile de producție.


Fermierii câștigă acum sub 30 de cenți pe litru, iar în unele cazuri 18 cenți pe litru, o scădere dra­matică față de 2013, când aceștia câștigau până la 42 de cenți pe litru.


Dintre cei 75.000 de fermieri din Germania, mii au intrat deja în faliment în ultimele luni, iar mulți se luptă să supraviețuiască, potrivit Spiegel.


Luna trecută, partidul creștin democrat al cancelarului german Angela Merkel a propus un pachet de susținere a fermierilor, în valoare de peste 200 de mili­oane de euro, ale cărui detalii ur­mează a fi prezentate la „summitul laptelui“ de la sfârșitul acestei luni.


În ultimele luni, producătorii de lapte au lansat ample de-monstrații în întreaga Europă pentru a protesta împotriva efec-telor devastatoare ale prăbușirii prețurilor laptelui.


La începutul lunii mai, în Germania supermarketul Aldi a redus prețul laptelui în magazinele sale de la 59 de cenți pe litru până la 46 de cenți, ceea ce înseamnă că laptele este acum mai ieftin decât unele branduri de apă minerală.


Ministrul german al agri-culturii Christian Schmidt a vorbit despre necesitatea unor limite de producție într-un interviu recent, însă a exclus posibilitatea revenirii la cotele care au dominat Europa timp de peste trei decenii.

Alte articole recomandate:

Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova si-a propus sa fie mult mai present pe piata romaneasca de vinuri si si-a prezentat produsele la un stand national, sub egida brandului național vinicol Wine of Moldova la cea de-a 12-a ediție a Târgului Internațional de Vinuri Goodwine, care s-a desfasurat la Romexpo. Wine of Moldova prezintă la expoziție peste 65 de vinuri, aparținând unui număr de 13 vinării distincte: API Orhei, Bostavan, Castel Mimi, Cimislia Wineries, [...]
Consiliul Investitorilor Străini și Coaliția pentru Dezvoltarea României, care include Am- Cham, și-au anunțat sprijinul pentru reducerea fiscalității. Astfel, într-un comunicat al acestui organism se afirmă: „Considerăm că, în forma actuală, Codul Fiscal aduce claritate și predictibilitate pentru mediul de afaceri (..). CDR apreciază dorința autorităților române de a limita extinderea poverii fiscale asupra mediului [...]
Ileana Muntean, de profesie scenarist de film, și-a încercat norocul pentru prima dată în antreprenoriat în urmă cu șase ani, când, împreună cu o colegă de facultate, a deschis un magazin cu produse bio în centrul Capitalei, după o in­ves­ti­ție de circa 75.000 de euro. Dacă la început magazinul Pukka Food avea doar un angajat și în jur de 300-400 de produse expuse pe rafturi, în prezent antre­pre­noarea are patru [...]
(Comunicat) DAAS a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu 6% față de 2012 când s-au înregistrat vânzări de 23.5 milioane de euro. Din totalul veniturilor companiei, 60% reprezintă vânzări de proiecte pentru magazine de retail (instalații frigorifice, mobilier și rafturi comerciale), 18% proiecte pentru industria HoReCa, iar restul veniturilor s-au înregistrat din vânzări de mobilier, [...]
In acest weekend, bucurestenii sunt asteptati la ROMEXPO pentru prima editie a Summer Bazar – Targ estival de bunuri de larg consum. Astfel, intre 27 si 29 iunie bucurestenii vor fi intampinati cu antichitati, decoratiuni interioare, produse hand-made, produse traditionale si bio, bauturi alcoolice si non-alcoolice, dulciuri, produse apicole, produse cosmetice, imbracaminte, incaltaminte, marochinarie si accesorii, carti si produse pentru copii, artizanat si cadouri, dar si cu numeroase [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Producția bazată pe biotehnologie în România se ridică la aproximativ 5 miliarde de euro, a declarat, recent, pentru AGERPRES, Nicolae Hristea, director executiv al Asociației AgroBiotechRom.           'În România se folosește foarte multă biotehnologie, de la fabricarea iaurtului, brânzeturilor, a vinului și până la cea a medicamentelor. În ceea ce privește cifra de afaceri, cred că producția bazată p [...]
Comcereal Tulcea (simbol bursier CTUL) și Comcereal Botoșani (CBOT), printre cele mai mari tran­zac­țio­nare pe secțiunea RASDAQ a bursei de la București, au încheiat primul semestru cu ru­laje în creștere, în valoare cumulată de 27 milioane de lei (6,1 mil. euro), grație valorificării stocurilor de cereale de anul trecut la prețuri com­petitive. Cele două societăți dispun de spații de depozitare cu o capacitate cumulată de 350.200 de tone.  Sezonul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN